Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
They Are Human :worship:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Zenda wrote:
Iris93 wrote:Ja ze heeft nauwelijks tijd dus zijn we allebei geholpen, ik een paard, zij oppas.
Mooi toch. :) Ook wedstrijdjes?
Nee 17 jarig paard, half jaar geleden gekocht, kende niks. De dressuur komt net op gang.. ben meer een springer haha. Van t zomer wel oefenwedstrijden. Sowieso een tripalon en een cross/endurance :) lekker scheuren en springen haha.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Last edited by Grozny on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
3 goals van Messi tegen Malaga.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Iris93 wrote:
Zenda wrote:
Iris93 wrote:Ja ze heeft nauwelijks tijd dus zijn we allebei geholpen, ik een paard, zij oppas.
Mooi toch. :) Ook wedstrijdjes?
Nee 17 jarig paard, half jaar geleden gekocht, kende niks. De dressuur komt net op gang.. ben meer een springer haha. Van t zomer wel oefenwedstrijden. Sowieso een tripalon en een cross/endurance :) lekker scheuren en springen haha.
Cool, succes! IK houd maar snel mijn mond hier nu, voordat de mods boos worden ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
El Mare wrote:View on YouTube

Dat einde :lol: :lol: :lol:
Haha geniaal. Ik moet altijd zo lachen om dat commentaar van hem. Hij is sowieso mijn favoriete commentator op Sport 1 :D .
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Grozny wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1958731/fded1684/meningsverschilletje_op_de_russische_weg.html

Wat een held
hahaha geniaal die man :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
View on YouTube

:loving:

Verdomme waarom was ik er gister nou niet.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Croky Frit'Special chips :love:
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Chocolademelk :loving:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
J9_ wrote:Triple Bier :loving:
G
Pommer wrote:View on YouTube

:loving:

Verdomme waarom was ik er gister nou niet.
:worship:
ik deel je pijn :(
G
lol het valt me nu pas op dat bij deze stage ook een hoofd aan de stage zat xd :lol: :lol: :lol:
Genietmomentjes
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Wtf nu pas??? Hahahaha
G
dennis wrote:Wtf nu pas??? Hahahaha
hahaha ja ik weet het xd
en dat terwijl ik gewoon 100% nuchter was xd (geen alcohol of iets) xd was me gewoon niet opgevallen hahhah
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Weten dat je morgen alweer om 10.00 uur klaar bent met school :loving:
D
Je hebt het verdient jongeman!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Draidy wrote:
Josh-T wrote:hey FC Eindhoven doet het best goed, die club zit bij mij in de straat/om de hoek.
ahh dus jij woont vlak bij de tongelreep?
Jep
G
Josh-T wrote:
Draidy wrote:
Josh-T wrote:hey FC Eindhoven doet het best goed, die club zit bij mij in de straat/om de hoek.
ahh dus jij woont vlak bij de tongelreep?
Jep
zwemmen +1
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Project 141 wrote:FC Eindhoven +100 :cool: Zou zwaar baas zijn als zij nog een keer promoveren :worship:
HAHAHAHA FC Eindhoven, spelen het meest trieste voetbal wat ik ooit heb gezien :lol: Wat een laffe ploeg zeg :x
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Project 141 wrote::cry: You just crossed the line...
Maar het is wel de waarheid :P Van dat veel te voorzichtige voetbal, tikkie breed, tikkie terug op de keeper. En dan met 1 laffe counter een wedstrijd winnen.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:
flevoboys wrote:Het drankspel 'Brabanden' spelen. Na een tijd ben je de helft van de regels vergeten :whistle: .
Ik ben daar tijd zo verschrikkelijk slecht in xd ik vergeet die regels ook altijd xd xd xd
Haha maar het is goed voor de vermaak. Ik vergeet vooral dat ik niet mag antwoorden op de Vragenmeester xd
Of dat je voordat je drinkt bv eerst magnetisch veld moet doen, ook iets wat je snel vergeet. Net zoals geen namen noemen.
D
Toet toet! :yay:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen :loving:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
flevoboys wrote:
KSwoosh wrote:
flevoboys wrote:Het drankspel 'Brabanden' spelen. Na een tijd ben je de helft van de regels vergeten :whistle: .
Ik ben daar tijd zo verschrikkelijk slecht in xd ik vergeet die regels ook altijd xd xd xd
Haha maar het is goed voor de vermaak. Ik vergeet vooral dat ik niet mag antwoorden op de Vragenmeester xd
Of dat je voordat je drinkt bv eerst magnetisch veld moet doen, ook iets wat je snel vergeet. Net zoals geen namen noemen.
Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden. :P Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen. xd