Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
G
Ruubiie wrote:terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen :loving:
zeg maar wat je er op wilt hebben :P
D
Ruubiie wrote:terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen :loving:
Wat voor startpagina?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Een pagina voor de start
D
Een start van de eerste pagina dus.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
View on YouTube
:$
Last edited by Wildstylerz on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Wat een slechte plaat vind ik dit hoor, wildstylez vind ik echt een goede producer maar dit vind ik echt helemaal niks. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Project 141 wrote:edit: je hebt t zelf al gefixt.
denk je dat? :P
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
Project 141 wrote:edit: je hebt t zelf al gefixt.
uhuh echt wazig soms moet je hem verder naar ondere zette en soms ook weer nie tjuuu >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
je moet de &embedblablabla weghalen. je moet alleen de code overhouden. ;)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
hidde wrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden. :P Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen. xd
Haha ja precies xd . Met als je de Vragenmeester bent moet je gewoon heel lang wachten voordat je een vraag stelt, grote kans dat iedereen het vergeten is :P .
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
oostzaner wrote:Wat een slechte plaat vind ik dit hoor, wildstylez vind ik echt een goede producer maar dit vind ik echt helemaal niks. :/
nu op repeat staan en moet zegge dan word je dr toch wel vrolijk vanhoor :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
flevoboys wrote:
hidde wrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden. :P Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen. xd
Haha ja precies xd . Met als je de Vragenmeester bent moet je gewoon heel lang wachten voordat je een vraag stelt, grote kans dat iedereen het vergeten is :P .
Ik was is een keer de partner (wanneer ik moest drinken moest hij ook drinken en andersom) van de quizmaster. Ik ging al zn vragen beantwoorden. :P
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
flevoboys wrote:
Ja haha. :P Maar ik slaag er altijd wel in om mensen te laten antwoorden. Bijvoorbeeld als je heel serieus vraagt "wie is?" hapt altijd wel iemand. :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
hidde wrote:
flevoboys wrote:
Ja haha. :P Maar ik slaag er altijd wel in om mensen te laten antwoorden. Bijvoorbeeld als je heel serieus vraagt "wie is?" hapt altijd wel iemand. :P
Heel herkenbaar. Als je de vraag beantwoordt moet je 1 slok drinken, stel je een wedervraag dan moet de Vragenmeester 1 slok drinken.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
hidde wrote:
flevoboys wrote:
Ik zeg altijd bij kingsen voor alles wat ik zeg, ''algemene mededeling'' want dan kan het geen antwoord zijn bij de quizmaster. xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is :P )
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pommer wrote:Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is :P )
Dat heet Threeman. ;)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Donkey Rollers flmpjes aant kijken :loving:
D
Link!
Hardtraxx Crew
last seen 20 hours ago
Zit nu deze te kijken

View on YouTube
D
Dat soort filmpjes zijn altijd leuk. :)
Hardtraxx Crew
last seen 20 hours ago
Hier lig ik ook elke keer weer dubbel om :lol:

View on YouTube
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Chukkels wrote:
Pommer wrote:Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is :P )
Dat heet Threeman. ;)
Dan vind ik de term 'apie gooien' leuker ^^
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Die is inderdaad goed ja. Heb daar ook een aantal keer naar gekeken, wat een bazen :P. Of dat filmpje met zany op die graafmachine(of wat het ook is) die was ook lachen.
D
wootum wrote:Hier lig ik ook elke keer weer dubbel om :lol:

filmpje
Die is ook geniaal. :lol: