zeg maar wat je er op wilt hebbenwrote:terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
D
Wat voor startpagina?wrote:terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen
-
D
Een start van de eerste pagina dus.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Last edited by Wildstylerz on , edited 1 time in total.
Wat een slechte plaat vind ik dit hoor, wildstylez vind ik echt een goede producer maar dit vind ik echt helemaal niks. 
denk je dat?wrote:edit: je hebt t zelf al gefixt.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
uhuh echt wazig soms moet je hem verder naar ondere zette en soms ook weer nie tjuuuwrote:edit: je hebt t zelf al gefixt.
je moet de &embedblablabla weghalen. je moet alleen de code overhouden. 
Haha ja precieswrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden.Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
nu op repeat staan en moet zegge dan word je dr toch wel vrolijk vanhoorwrote:Wat een slechte plaat vind ik dit hoor, wildstylez vind ik echt een goede producer maar dit vind ik echt helemaal niks.
Ik was is een keer de partner (wanneer ik moest drinken moest hij ook drinken en andersom) van de quizmaster. Ik ging al zn vragen beantwoorden.wrote:Haha ja precieswrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden.Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen.
. Met als je de Vragenmeester bent moet je gewoon heel lang wachten voordat je een vraag stelt, grote kans dat iedereen het vergeten is
.
Ja haha.wrote:Haha ja precieswrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden.Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen.
. Met als je de Vragenmeester bent moet je gewoon heel lang wachten voordat je een vraag stelt, grote kans dat iedereen het vergeten is
.
Heel herkenbaar. Als je de vraag beantwoordt moet je 1 slok drinken, stel je een wedervraag dan moet de Vragenmeester 1 slok drinken.wrote:Ja haha.wrote:Haha ja precieswrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden.Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen.
.
Maar ik slaag er altijd wel in om mensen te laten antwoorden. Bijvoorbeeld als je heel serieus vraagt "wie is?" hapt altijd wel iemand.
Ik zeg altijd bij kingsen voor alles wat ik zeg, ''algemene mededeling'' want dan kan het geen antwoord zijn bij de quizmaster.wrote:Ja haha.wrote:Haha ja precieswrote: Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden.Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen.
.
Maar ik slaag er altijd wel in om mensen te laten antwoorden. Bijvoorbeeld als je heel serieus vraagt "wie is?" hapt altijd wel iemand.
Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is
)
Dat heet Threeman.wrote:Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is)
Donkey Rollers flmpjes aant kijken 
-
D
Link!
-
D
Dat soort filmpjes zijn altijd leuk. 
Dan vind ik de term 'apie gooien' leukerwrote:Dat heet Threeman.wrote:Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is)
Die is inderdaad goed ja. Heb daar ook een aantal keer naar gekeken, wat een bazen
. Of dat filmpje met zany op die graafmachine(of wat het ook is) die was ook lachen.
-
D
Die is ook geniaal.wrote:Hier lig ik ook elke keer weer dubbel om![]()
filmpje