Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:27 

Ruubiie schreef:
terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen :loving:

zeg maar wat je er op wilt hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:27 

Ruubiie schreef:
terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen :loving:

Wat voor startpagina?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:28 

Donateur

Een pagina voor de start
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:28 

Een start van de eerste pagina dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:34 

Hardtraxx Veteran

Wat een slechte plaat vind ik dit hoor, wildstylez vind ik echt een goede producer maar dit vind ik echt helemaal niks. :/

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
edit: je hebt t zelf al gefixt.

denk je dat? :P

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
edit: je hebt t zelf al gefixt.

uhuh echt wazig soms moet je hem verder naar ondere zette en soms ook weer nie tjuuu >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

je moet de &embedblablabla weghalen. je moet alleen de code overhouden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden. :P Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen. xd

Haha ja precies xd . Met als je de Vragenmeester bent moet je gewoon heel lang wachten voordat je een vraag stelt, grote kans dat iedereen het vergeten is :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Wat een slechte plaat vind ik dit hoor, wildstylez vind ik echt een goede producer maar dit vind ik echt helemaal niks. :/

nu op repeat staan en moet zegge dan word je dr toch wel vrolijk vanhoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:39 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
hidde schreef:
Klinkt als wat wij "kingsen" noemen. Best lachen, beetje 't standaard indrinkvermaak geworden. :P Die regels zorgen altijd voor de nodige hilariteit. Zoals een maat die zegt: "JAJAJA JERRY JE MOET DRINKEN!!!" en vervolgens zelf 5 keer moet drinken omdat je niet "drinken" of "ja" mag zeggen en geen namen mag noemen. xd

Haha ja precies xd . Met als je de Vragenmeester bent moet je gewoon heel lang wachten voordat je een vraag stelt, grote kans dat iedereen het vergeten is :P .

Ik was is een keer de partner (wanneer ik moest drinken moest hij ook drinken en andersom) van de quizmaster. Ik ging al zn vragen beantwoorden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:40 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
hidde schreef:

Ja haha. :P Maar ik slaag er altijd wel in om mensen te laten antwoorden. Bijvoorbeeld als je heel serieus vraagt "wie is?" hapt altijd wel iemand. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
flevoboys schreef:
hidde schreef:

Ja haha. :P Maar ik slaag er altijd wel in om mensen te laten antwoorden. Bijvoorbeeld als je heel serieus vraagt "wie is?" hapt altijd wel iemand. :P

Heel herkenbaar. Als je de vraag beantwoordt moet je 1 slok drinken, stel je een wedervraag dan moet de Vragenmeester 1 slok drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
flevoboys schreef:
hidde schreef:

Ik zeg altijd bij kingsen voor alles wat ik zeg, ''algemene mededeling'' want dan kan het geen antwoord zijn bij de quizmaster. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:54 

Bierkoning

Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Kingzen _O_ Mooiste drank spel samen met de krokodil en apie gooien (sommige mensen noemen t anders, ik bedoel het dobbekstenen spel waarbij 1-2 apie is :P )

Dat heet Threeman. ;)

Hardtraxx Crew

Donkey Rollers flmpjes aant kijken :loving:

Link!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:58 

Hardtraxx Crew

Zit nu deze te kijken

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:00 

Dat soort filmpjes zijn altijd leuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:07 

Hardtraxx Crew

Hier lig ik ook elke keer weer dubbel om :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:09 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:

Dat heet Threeman. ;)

Dan vind ik de term 'apie gooien' leuker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:10 

Hardtraxx Elite

Die is inderdaad goed ja. Heb daar ook een aantal keer naar gekeken, wat een bazen :P. Of dat filmpje met zany op die graafmachine(of wat het ook is) die was ook lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:10 

wootum schreef:
Hier lig ik ook elke keer weer dubbel om :lol:

filmpje

Die is ook geniaal. :lol:
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic