Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik hoop iig dat ie woensdag El Clasico doet ipv die saaie John van Vliet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
El Mare wrote:Ik hoop iig dat ie woensdag El Clasico doet ipv die saaie John van Vliet.
van Vliet gaat nog wel vind ik, vind ze bij sport1 allemaal wel aardig op Emile Schelvis na. Bij de derby van Milaan had je Schelvis & Aad de Mos, nondeju wat was dat een verschrikking xd Altijd nog beter dan die NOS commentatoren trouwens, wat een dood volk is dat zeg, met als toppunt Theo Reitsma.
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
mandy wrote:Zo, heb wel weer genoeg geleerd voor vandaag.
straks hj hier en dan weer op naar de kroeg :D
hahaha mooi, op zondag ff naar de kroeg :D
Bierkoning
last seen Aug 2026
Bij ons is ie niet eens open dan (het is hier sws uitgestorven op zondag). Niet dat ik er vaak zin in zou hebben op zondag, ben meestal nog te brak van zaterdag :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Weekje Kopenhagen in april.
Bierkoning
last seen Aug 2026
mandy wrote:
Pommer wrote:Bij ons is ie niet eens open dan (het is hier sws uitgestorven op zondag). Niet dat ik er vaak zin in zou hebben op zondag, ben meestal nog te brak van zaterdag :P
hha ben meestal wel goed te pas op zondag, woon je in een erg gelovig dorp ofzo dan?
Jah er zijn bijv. iets van 15 kerken hier xd 1 openbare basisschool, de rest allemaal gereformeerd. CDA & Christen Unie in het gemeentebestuur, enzovoorts :P

Ben alleen zelf niet gelovig, als ik vroeger ruzie had met iemand uit de buurt zei die dat ook als belediging zeg maar. Zei ik: Jij bent stom! Dan zei hij: Jij gelooft niet!

:lol:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Vieze ketter, ik walg van je :sick:
Bierkoning
last seen Aug 2026
tommetjeuh wrote:Vieze ketter, ik walg van je :sick:
Je weet dat dat niet waar is!
mandy wrote:
hahahh kleine satan :evil:
Dat beeld hebben ze wel hier volgens mij, mijn muzieksmaak en levensstijl helpen ook niet echt xd

Ik heb al een paar keer gehad dat ik terug kwam van een feest op zondagmorgen en dat ik naar huis liep tussen alle kerkgangers :lol: God wat voel je je dan kut, ze staren je allemaal aan en je weet gewoon wat ze denken xd
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Pommer wrote:
tommetjeuh wrote:Vieze ketter, ik walg van je :sick:
Je weet dat dat niet waar is!
Sorry pommer
Genietmomentjes
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Genietmomentjes

COME ON DEN BOSCH! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
de jupiler league interesseert mij echt weinig eerlijk gezegd. :P
A
oostzaner wrote:de jupiler league interesseert mij echt weinig eerlijk gezegd. :P
Kijk af en toe eens een samenvatting, leuke doelpunten worden daar gemaakt :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
oostzaner wrote:de jupiler league interesseert mij echt weinig eerlijk gezegd. :P
Mij des te meer. Daarentegen boeit de Eredivisie me redelijk weinig..
Hoewel ik voetbal een hele leuke sport vindt, kijk ik het bijna niet tenzij het om FC Den Bosch gaat :) En dan houd je automatisch de Jupiler League in de gaten ^^
D
Banaanslak! :woot:
B
Dysphoria wrote:Banaanslak! :woot:
:love:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
hey FC Eindhoven doet het best goed, die club zit bij mij in de straat/om de hoek.
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Josh-T wrote:hey FC Eindhoven doet het best goed, die club zit bij mij in de straat/om de hoek.
ahh dus jij woont vlak bij de tongelreep?
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Buiten rijden met mn bijrijdpaard. Schreeuwt iemand 2x keihard: Lelijk paard! Uit een auto. Kijk ik, is het zn baasje haha.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Iris93 wrote:Buiten rijden met mn bijrijdpaard. Schreeuwt iemand 2x keihard: Lelijk paard! Uit een auto. Kijk ik, is het zn baasje haha.
Dan zou ik ook wel even raar kijken in eerste instantie ja :P . Zeker omdat ik een eigen paard heb, dus degene die dan zn mond opentrekt, heeft een probleem :x ;)
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Zenda wrote:
Iris93 wrote:Buiten rijden met mn bijrijdpaard. Schreeuwt iemand 2x keihard: Lelijk paard! Uit een auto. Kijk ik, is het zn baasje haha.
Dan zou ik ook wel even raar kijken in eerste instantie ja :P . Zeker omdat ik een eigen paard heb, dus degene die dan zn mond opentrekt, heeft een probleem :x ;)
Haha nou tis mn beste vriendin dus we hebben dr later nog ff lolletje over gemaakt. Alleen de laatste tijd is die meer van mij dan van haar.. xD
Hardtraxx Crew
last seen 7 days ago
Iris93 wrote:
Zenda wrote:
Haha nou tis mn beste vriendin dus we hebben dr later nog ff lolletje over gemaakt. Alleen de laatste tijd is die meer van mij dan van haar.. xD
Ach, zolang ze er geen probleem van maakt, toch? :P
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Ja ze heeft nauwelijks tijd dus zijn we allebei geholpen, ik een paard, zij oppas.
Hardtraxx Crew
last seen 7 days ago
Iris93 wrote:Ja ze heeft nauwelijks tijd dus zijn we allebei geholpen, ik een paard, zij oppas.
Mooi toch. :) Ook wedstrijdjes?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Al de hele dag een genietmomentje van mij :

View on YouTube

Vooral het stuk op 00:48 .. Crossbreed at it's finest (L)
En het publiek doet ook lekker mee :D