InderdaadPommer wrote:Jij mag helemaal geen alcoholRAW-vizion wrote:Hertog Jan is baasHoofdcoach wrote:Hertog Jan net
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zal rico z'n inhoudelijk enorm sterke bijdrages, zijn scherpe beargumentaties, zijn geniaal foutloze beheersing van de Nederlandse taal en z'n subtiele openbare liefdesverklaringen aan DJpatt enorm missen. Wat was hij van waarde voor dit forum en wat zal hij een onopvulbaar gapend gat achter laten. Dit gemis is niet te bevatten. Koesteren zal ik die momenten dat hij hier nog was. Het ga je goed rico! Uit het oog maar nooit uit het hart.RAW-vizion wrote:nou hij zij eerst in het zever topic dat die post z'n laatste op HT zou zijn, en toen waren er binnen een paar minuten honderden die daarop reageerde en wat ik hoor van Djpatt is het waar dat Rico weg is.. (heb alleen geen idee of het klopt maargoed)Mannonymous wrote:Watskebeurt met rico dan?
Boe fucking hoeee. Genietmomentje!
dawasiknie wrote:Ik zal rico z'n inhoudelijk enorm sterke bijdrages, zijn scherpe beargumentaties, zijn geniaal foutloze beheersing van de Nederlandse taal en z'n subtiele openbare liefdesverklaringen aan DJpatt enorm missen. Wat was hij van waarde voor dit forum en wat zal hij een onopvulbaar gapend gat achter laten. Dit gemis is niet te bevatten. Koesteren zal ik die momenten dat hij hier nog was. Het ga je goed rico! Uit het oog maar nooit uit het hart.RAW-vizion wrote:nou hij zij eerst in het zever topic dat die post z'n laatste op HT zou zijn, en toen waren er binnen een paar minuten honderden die daarop reageerde en wat ik hoor van Djpatt is het waar dat Rico weg is.. (heb alleen geen idee of het klopt maargoed)Mannonymous wrote:Watskebeurt met rico dan?
Boe fucking hoeee. Genietmomentje!
Wie is Rico?Pommer wrote:dawasiknie wrote: Ik zal rico z'n inhoudelijk enorm sterke bijdrages, zijn scherpe beargumentaties, zijn geniaal foutloze beheersing van de Nederlandse taal en z'n subtiele openbare liefdesverklaringen aan DJpatt enorm missen. Wat was hij van waarde voor dit forum en wat zal hij een onopvulbaar gapend gat achter laten. Dit gemis is niet te bevatten. Koesteren zal ik die momenten dat hij hier nog was. Het ga je goed rico! Uit het oog maar nooit uit het hart.
Boe fucking hoeee. Genietmomentje!![]()
dj-rico01 ofzo, met die avatar van the lion king
Aha!Pommer wrote:dj-rico01 ofzo, met die avatar van the lion king
Ik houd het spammen beperkt tot mijn vakgebieddawasiknie wrote:Beetje zo'n spamhoer als Olijfboompje
Of ga je mij niet missen probeer je te zeggen
Welnee, jij bent een drugsverslaafde spamhoer. De onderste laag van de samenleving, het uitschot, rioolratten.
Wij zijn de beroerdste niet dat we deze mensen sociaal onderdak geven op hardtraxx. Uiteraard mag jij blijven. En ik zal je erg missen als jij tracht ons te verlaten
Wij zijn de beroerdste niet dat we deze mensen sociaal onderdak geven op hardtraxx. Uiteraard mag jij blijven. En ik zal je erg missen als jij tracht ons te verlaten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
samen met rico is djpatt ook verdwenen volgensmij 
Huwelijksreis?Hoofdcoach wrote:samen met rico is djpatt ook verdwenen volgensmij
-
G
morgen wel jaHoofdcoach wrote:samen met rico is djpatt ook verdwenen volgensmij
zwakkelingen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja ze kunnen de master nooit verslaanKSwoosh wrote:morgen wel jaHoofdcoach wrote:samen met rico is djpatt ook verdwenen volgensmij
zwakkelingen
-
G
Ja komop, neem gewoon de discipline om minder op HT te zitten...Hoofdcoach wrote:Ja ze kunnen de master nooit verslaanKSwoosh wrote:morgen wel jaHoofdcoach wrote:samen met rico is djpatt ook verdwenen volgensmij
zwakkelingen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
UhuKSwoosh wrote: Ja komop, neem gewoon de discipline om minder op HT te zitten...
Nu mijn genietmomentje: bed induiken en nog ff tv/ipad
vlak voor het slapen gaan nog ff me Donkey Rollers Tribute luisteren, nu Followers

Aightdawasiknie wrote:Welnee, jij bent een drugsverslaafde spamhoer. De onderste laag van de samenleving, het uitschot, rioolratten.
Dit doet mijn depressieve hartje zo goed
Jij krijgt sowieso een knuffel wanneer ik weer eens aan de meest ranzige hoeveelheden heroïne en dergelijke zit!
-
G
ipad ja?Hoofdcoach wrote:UhuKSwoosh wrote: Ja komop, neem gewoon de discipline om minder op HT te zitten...
is dat nou echt zo veel beter als een iphone/ipod?
ja dit is mijn afscheidsdag vandaagKSwoosh wrote:morgen wel jaHoofdcoach wrote:samen met rico is djpatt ook verdwenen volgensmij
zwakkelingen
ot: crypsis - chaser luisteren met het raampje open
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
uhm heb ook iphone en voor in me bed ofzo vind ik een ipad veel relaxter het grote scherm bijvKSwoosh wrote:ipad ja?Hoofdcoach wrote:UhuKSwoosh wrote: Ja komop, neem gewoon de discipline om minder op HT te zitten...
is dat nou echt zo veel beter als een iphone/ipod?
lekker internetten/series kijken
en het is makkelijker dan een laptop want ja geen zwaar ding, geen toetsenbord en geen muis
-
G
genietmomentje: lekker buiten zitten in de zon 
en beetje iphonen
en beetje iphonen
Nu jij nog is me dag compleetProtoss wrote:2 spammers weg
nee ik ben niet zon spammer als jijroberttt wrote:Nu jij nog is me dag compleetProtoss wrote:2 spammers weg