Dat het zaterdag 20 graden wordt 
Hier nog niet echt begonnenMannonymous wrote:Eerste korte rokjes week van het nieuwe jaar!
Hier nog niet echt begonnenMannonymous wrote:Eerste korte rokjes week van het nieuwe jaar!
serieus??wootum wrote:Dat het zaterdag 20 graden wordt
http://www.buienradar.nl/weerbericht_Ne ... dagen.aspxRAW-vizion wrote:serieus??wootum wrote:Dat het zaterdag 20 graden wordt
De zelf moord pogingen op dit forum verhoogen met 75%katamaran wrote:Dat iedereen hem tript omdat Rico hem opeens gepeerd is.
uhm hij is egt weg hoorhidde wrote:En dat terwijl die uiteraard niet echt weg is.
egt?djpatt wrote:uhm hij is egt weg hoorhidde wrote:En dat terwijl die uiteraard niet echt weg is.
neem dat van mij aan
jou avatar erbij maakt het heel geloofwaardig.djpatt wrote:uhm hij is egt weg hoorhidde wrote:En dat terwijl die uiteraard niet echt weg is.
neem dat van mij aan
ik zou zeggen hou zn posts bij enzooostzaner wrote:jou avatar erbij maakt het heel geloofwaardig.djpatt wrote:uhm hij is egt weg hoorhidde wrote:En dat terwijl die uiteraard niet echt weg is.
neem dat van mij aan
Vind ik juist jammerBanaanslak wrote:Genietmomentje: Die heerlijke rust die ineens uit het niets hier is verschenen op het forum...
hou je mond over RicoBanaanslak wrote:Genietmomentje: Die heerlijke rust die ineens uit het niets hier is verschenen op het forum...
Raw anders geef je hem gewoon een maand als hij niet meer komt ga je hem opzoeken.RAW-vizion wrote:hou je mond over RicoBanaanslak wrote:Genietmomentje: Die heerlijke rust die ineens uit het niets hier is verschenen op het forum...
Heerlijk!Banaanslak wrote:Genietmomentje: Die heerlijke rust die ineens uit het niets hier is verschenen op het forum...
nou hij zij eerst in het zever topic dat die post z'n laatste op HT zou zijn, en toen waren er binnen een paar minuten honderden die daarop reageerde en wat ik hoor van Djpatt is het waar dat Rico weg is.. (heb alleen geen idee of het klopt maargoed)Mannonymous wrote:Watskebeurt met rico dan?
mikeee wrote:De zelf moord pogingen op dit forum verhoogen met 75%katamaran wrote:Dat iedereen hem tript omdat Rico hem opeens gepeerd is.
Hertog Jan is baasHoofdcoach wrote:Hertog Jan net
Jij mag helemaal geen alcoholRAW-vizion wrote:Hertog Jan is baasHoofdcoach wrote:Hertog Jan net