Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:00 

Die mogen van mij echt staan schuimbekken na een overdosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:02 

Bierkoning

Almighty schreef:
Mag ik dan wel even klagen over die cocaïne boertjes die met hun brede schouders hun mannetje gaan doen staan?

Ik zal het niet meer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:03 

Hardtraxx Addict

Zolang ik er maar geen last van heb mogen ze zichzelf kapot snuiven in die poeders xd

Mja, helaas ontstaan er te vaak ruzie's met dat soort mensen ;) Of ze altijd wat hebben gebruikt of gedronken, dunno.. Misschien zit dat macho gedrag gewoon in hun :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij? Ik zou het zelf niet gebruiken op een hardstyle-feest, maar dat betekent niet dat ik vind dat anderen dat niet mogen.
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.

Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje. Dat ze overal doorheen lopen tijdens de climax bijvoorbeeld, of dat ze een half uur tegen je aan staan te praten terwijl je hier duidelijk geen behoefte aan hebt.

Iedereen geniet op z'n eigen manier van het feest. En hoezo mag je niet gaan lopen tijdens een climax, mag dat alleen tijdens breaks? En als je geen gesprek wil, kun je toch vriendelijk vragen of hij/zij even stil is? Geen enkele MDMA-gebruiker die je daarvoor een knal voor je kop wil gaan geven. Bij drankgebruikers zou ik juist oppassen met die bewoording.

Irritatiemomentje --> Chukkels (aardige kerel overigens) die altijd en overal op moet reageren als het over drugs gaat, lijkt wel alsof je het erom doet. Vrij irritant. Is niet stoer.

Oh en op Q-Base werd ik meermaals gevraagd (door mensen die vanaf dat ze in de bus stapten met hun neus in de poeder hingen) hoe ik in godsnaam, nuchter, om 6 uur nog steeds los stond te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij? Ik zou het zelf niet gebruiken op een hardstyle-feest, maar dat betekent niet dat ik vind dat anderen dat niet mogen.
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.

Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje. Dat ze overal doorheen lopen tijdens de climax bijvoorbeeld, of dat ze een half uur tegen je aan staan te praten terwijl je hier duidelijk geen behoefte aan hebt.

En hoezo mag je niet gaan lopen tijdens een climax, mag dat alleen tijdens breaks?

Is wel handiger, maar als je een beetje staat los te gaan dan kan het vrij irritant zijn als de menigte gaat lopen.
Chukkels schreef:
En als je geen gesprek wil, kun je toch vriendelijk vragen of hij/zij even stil is? Geen enkele MDMA-gebruiker die je daarvoor een knal voor je kop wil gaan geven.

Zal d'r nog eens bijkomen, eerst 15 minuten praten en als je vriendelijk verzoekt om weg te gaan, dat je dan een knal voor je muil krijgt :lol:

Chukkels schreef:
Bij drankgebruikers zou ik juist oppassen met die bewoording.

Drankgebruikers? Nog niet vaak problemen mee gehad eerlijk gezegd. Maar kan ook mijn persoonlijke ervaring zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ja ik doe het erom. Drugs is mijn leven en zonder drugstalk zou ik nooit op Hardtraxx komen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:09 

Donateur

Een leven zonder drugs, pff dat zou saai zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Oh en op Q-Base werd ik meermaals gevraagd (door mensen die vanaf dat ze in de bus stapten met hun neus in de poeder hingen) hoe ik in godsnaam, nuchter, om 6 uur nog steeds los stond te gaan.

Happens all the time...helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
PierrePruuk schreef:

Hoezo helaas? ;) Die verbazing in de vraag toont toch juist een soort van respect dat jij het wel kan en hij/zij niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:17 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:

Nou, hoe doe je dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Nou, hoe doe je dat dan?

Door pauzes te nemen en niet meteen je energie in het begin eruit te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

off-topic/drugs-offtopic-t16216-10150.html :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:20 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Nou, hoe doe je dat dan?

Door pauzes te nemen en niet meteen je energie in het begin eruit te gooien.

Oh oke, ik dacht namelijk dat het alleen kon door drugs te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Steffnov schreef:
PierrePruuk schreef:

Hoezo helaas? ;) Die verbazing in de vraag toont toch juist een soort van respect dat jij het wel kan en hij/zij niet :)

Zo kun je het ook bekijken ja, maar zo kom je natuurlijk nooit van het stereotype af dat iedereen die naar dit soort muziek luistert zich van de planeet af snuift en slikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Steffnov schreef:
PierrePruuk schreef:

Dat ja, ik zie het als een vorm van respect of zo. Iig dat ze er bewondering voor hebben dat je zo'n gruwelijk lang feest zonder oppeppende middelen kunt volhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Alsof dat zo moeilijk is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

Laatste pagina's van dit topic :lol:
Smullen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Ja, voor sommigen wel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Nou, hoe doe je dat dan?

Door bij setjes van de prophet te gaan zitten en eten. Ik heb net zijn setje van qlimax gehoord. Wat een drama :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Nou, hoe doe je dat dan?

Door bij setjes van de prophet te gaan zitten en eten. Ik heb net zijn setje van qlimax gehoord. Wat een drama :thumbdown:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Nou, hoe doe je dat dan?

Vrijwillige marteling...kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:33 

Donateur

El Mare schreef:
Dakpan schreef:

Ik trek dat niet, van 20:00 tot 07:00 continu los gaan! Drop ik liever een pilletje, hoort er gewoon bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
El Mare schreef:
Dakpan schreef:

Ik trek dat niet, van 20:00 tot 07:00 continu los gaan! Drop ik liever een pilletje, hoort er gewoon bij :)

Zag ik anders op Thunderdome, zeker op het eind...was "los" niet echt de juiste omschrijving :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:36 

Bierkoning

Ik wordt best wel moe van die mensen die geen drugs gebruiken en dan zeggen tegen mensen die af en toe een pilletje nemen: 'Jah jij hebt drugs om het tot het einde vol te houden.' Maar ik krijg dus echt geen energie van xtc, ik hou het makkelijker vol zonder drugs, alleen is het gevoel gedurende het feest anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik wordt best wel moe van die mensen die geen drugs gebruiken en dan zeggen tegen mensen die af en toe een pilletje nemen: 'Jah jij hebt drugs om het tot het einde vol te houden.' Maar ik krijg dus echt geen energie van xtc, ik hou het makkelijker vol zonder drugs, alleen is het gevoel gedurende het feest anders.

Haha ja klopt wel, maar mensen die niet gebruiken kunnen er niet over meepraten ;)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic