Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij? Ik zou het zelf niet gebruiken op een hardstyle-feest, maar dat betekent niet dat ik vind dat anderen dat niet mogen.
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.
Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje. Dat ze overal doorheen lopen tijdens de climax bijvoorbeeld, of dat ze een half uur tegen je aan staan te praten terwijl je hier duidelijk geen behoefte aan hebt.
En hoezo mag je niet gaan lopen tijdens een climax, mag dat alleen tijdens breaks?
Is wel handiger, maar als je een beetje staat los te gaan dan kan het vrij irritant zijn als de menigte gaat lopen.
Chukkels schreef:
En als je geen gesprek wil, kun je toch vriendelijk vragen of hij/zij even stil is? Geen enkele MDMA-gebruiker die je daarvoor een knal voor je kop wil gaan geven.
Zal d'r nog eens bijkomen, eerst 15 minuten praten en als je vriendelijk verzoekt om weg te gaan, dat je dan een knal voor je muil krijgt
Chukkels schreef:
Bij drankgebruikers zou ik juist oppassen met die bewoording.
Drankgebruikers? Nog niet vaak problemen mee gehad eerlijk gezegd. Maar kan ook mijn persoonlijke ervaring zijn natuurlijk.