Nopé :pwrote:Haha ja klopt wel, maar mensen die niet gebruiken kunnen er niet over meepratenwrote:Ik wordt best wel moe van die mensen die geen drugs gebruiken en dan zeggen tegen mensen die af en toe een pilletje nemen: 'Jah jij hebt drugs om het tot het einde vol te houden.' Maar ik krijg dus echt geen energie van xtc, ik hou het makkelijker vol zonder drugs, alleen is het gevoel gedurende het feest anders.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nog een genietmomentje trouwens: G4H - Sorrow op Qountdown (2x) 
Ik hoef er niet over mee te praten zal ik maar zeggen. Dat geeft mij wel het gevoel het toch 1 x te doen, maar misschien ook niet, want ik vermaak me nuchter prima op feesten 
Zou jij het eigenlijk niet doen afgelopen zaterdag?wrote:Ik hoef er niet over mee te praten zal ik maar zeggen. Dat geeft mij wel het gevoel het toch 1 x te doen, maar misschien ook niet, want ik vermaak me nuchter prima op feesten
Jawel, maar wegens bedenkingen en mijn psychische gesteldheid vraag ik me af of ik het moet doen.
Details bespreek ik liever niet, of alleen via msn/PM.
Oke oke, je moet het ook alleen doen als het goed voeltwrote:Jawel, maar wegens bedenkingen en mijn psychische gesteldheid vraag ik me af of ik het moet doen.
View on YouTube
Het nummer niet echt een geniet momentje, maar het moment wel. Samen met wat vrienden nog ff vol gas.
Het nummer niet echt een geniet momentje, maar het moment wel. Samen met wat vrienden nog ff vol gas.
Barneywrote:How I met your mother is weer op tv!!
jaaaaaa
Ot: Hangover afkijken die ik gister had afgezet
mensen die gefrustreerd raken door een spelletje 
Heb ik eigenlijk nooit...maar wel bij fifa. Ik kan mezelf helemaal opvreten als het niet loopt zoals ik weet dat het kan lopenwrote:mensen die gefrustreerd raken door een spelletje
Is anders best knap, als je met x kan scoren 
Kan me er ook kapot aan ergeren als de console mijn passing weer eens helemaal vertyft, dat ik hem gewoongoed geef, maar dan in de poten van de tegenstander beland. Een harde pass wilt geven, en er een zachte komt, of een mooie steekbal kort wilt geven die bij de keeper van de tegenstander beland...nee, passing in 11 was accurater.
Kan me er ook kapot aan ergeren als de console mijn passing weer eens helemaal vertyft, dat ik hem gewoongoed geef, maar dan in de poten van de tegenstander beland. Een harde pass wilt geven, en er een zachte komt, of een mooie steekbal kort wilt geven die bij de keeper van de tegenstander beland...nee, passing in 11 was accurater.
wrote:Is anders best knap, als je met x kan scoren
je kan je knoppen combinatie toch zelf instelle
Mag juist graag tegen dat soort lui spelen, die eindigen met meer kaarten dan dat ze de bal bij hun spits krijgen :') wat dan wel weer een genietmomentje is.wrote:Bedoel meer die allemaal zitten te sliden (met x) en dan de bal naar voren rammen (met x) en dan met een goede speler voorin net genoeg ruimte te hebben om binnen te schieten (met b)
@ Anim0l
Dan nog :p met 1 knop kom je er niet (snap wel wat je bedoeld hoor)
Weer is beetje muziek aan het producen geweest en er zijn echt zieke ideetjes uit gekomen 
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Previewsswrote:Weer is beetje muziek aan het producen geweest en er zijn echt zieke ideetjes uit gekomen
Morgenwrote:Previewsswrote:Weer is beetje muziek aan het producen geweest en er zijn echt zieke ideetjes uit gekomen
House/trance ik kan het niet echt ergens onder stoppen. Heet heeft van elk elementenwrote:Wat dan wel?
Drankjes voor al die supporters van dat clubje uit Zuid na de zoveelste teleurstelling 
Welk vak is dit dan? Statistiek? Inferieur goed en complementen zegt me nikswrote:En dat is gewoon het officiele tentamen van vorig jaarVraag 2
Stel dat de vraagcurve voor troostdrank in Rotterdam-Zuid luidt:
Qd = 42.000 – 0,1970*Pt – 0,1974* Ps + 0,2002*I,
waarbij Pt staat voor de prijs van troostdrank, Ps voor de prijs van een seizoenkaart voor Feyenoord en I voor het inkomen. Gegeven zijn nu de beide volgende stellingen:
I Troostdrank en seizoenkaarten voor Feyenoord zijn complementen.
II Troostdrank is overduidelijk een inferieur goed.
Welk van de volgende alternatieven is CORRECT?
A Beide stellingen zijn JUIST.
B Alleen stelling I is JUIST.
C Alleen stelling II is JUIST.
D Beide stellingen zijn ONJUIST.