Me moeder ook altijd maar zondagavond dat 12 uur momentje op QD laten zien, ze heeft de complete 19 minutes stil zitten kijken.wrote:Mensen die zeggen dat Hardstyle kut muziek is.
Haar mening is wel veranderd nu
Me moeder ook altijd maar zondagavond dat 12 uur momentje op QD laten zien, ze heeft de complete 19 minutes stil zitten kijken.wrote:Mensen die zeggen dat Hardstyle kut muziek is.
ik ben dat ook van plan, had het bij defqon ook laten zien, en toen vonden ze het wel vet..wrote:Me moeder ook altijd maar zondagavond dat 12 uur momentje op QD laten zien, ze heeft de complete 19 minutes stil zitten kijken.wrote:Mensen die zeggen dat Hardstyle kut muziek is.
Haar mening is wel veranderd nu
zoiets jawrote:Dan zeg jij zeker altijd; 'klopt, anders vind ik er ook geen zak aan?'
Heten niet allemaal Daveywrote:Dan zeg jij zeker altijd; 'klopt, anders vind ik er ook geen zak aan?'
+1wrote:Heten niet allemaal Daveywrote:Dan zeg jij zeker altijd; 'klopt, anders vind ik er ook geen zak aan?'
Komt de echte kenner Squirrie weer aan hoorwrote:+1wrote:Heten niet allemaal Daveywrote:Dan zeg jij zeker altijd; 'klopt, anders vind ik er ook geen zak aan?'

Hmm, dan vind ik het toch geen geniet momentje meerwrote:Van drugs. En het verstoppen/ verkrijgen/ kopen/ verkopen daarvan.
True, heel laag dit van je Davey. Smaad op internet vanachter je computertje. Jij komt er wel!wrote:Hmm, dan vind ik het toch geen geniet momentje meerwrote:Van drugs. En het verstoppen/ verkrijgen/ kopen/ verkopen daarvan.Valse beschuldigingen houd ik nl. niet zo van
Hoe kun je nou anti-drugs zijn als je wel bier en dergelijken door je strot giet?wrote:Vorige keer was gewoon een meningsverschilMeer niet
![]()
Enne ik vond die opmerking gewoon geniaal, helemaal omdat ik weet dat jij anti bent!Dus een +1 vond ik wel gepast op dat moment
Nja, vaak staren de nuchtere mensen de drugsgebruikers aan en niet andersomwrote:Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij?
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.
Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje.
Hahahahawrote:Maar maakt niet uit, zalen moeten ook gevuld worden
Iedereen geniet op z'n eigen manier van het feest. En hoezo mag je niet gaan lopen tijdens een climax, mag dat alleen tijdens breaks? En als je geen gesprek wil, kun je toch vriendelijk vragen of hij/zij even stil is? Geen enkele MDMA-gebruiker die je daarvoor een knal voor je kop wil gaan geven. Bij drankgebruikers zou ik juist oppassen met die bewoording.wrote:Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij? Ik zou het zelf niet gebruiken op een hardstyle-feest, maar dat betekent niet dat ik vind dat anderen dat niet mogen.
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.
Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje. Dat ze overal doorheen lopen tijdens de climax bijvoorbeeld, of dat ze een half uur tegen je aan staan te praten terwijl je hier duidelijk geen behoefte aan hebt.
Dat magwrote:Mag ik dan wel even klagen over die cocaïne boertjes die met hun brede schouders hun mannetje gaan doen staan?