Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Mensen die zeggen dat Hardstyle kut muziek is. ^^

Me moeder ook altijd maar zondagavond dat 12 uur momentje op QD laten zien, ze heeft de complete 19 minutes stil zitten kijken.
Haar mening is wel veranderd nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
oostzaner schreef:
Mensen die zeggen dat Hardstyle kut muziek is. ^^

Me moeder ook altijd maar zondagavond dat 12 uur momentje op QD laten zien, ze heeft de complete 19 minutes stil zitten kijken.
Haar mening is wel veranderd nu :P

ik ben dat ook van plan, had het bij defqon ook laten zien, en toen vonden ze het wel vet..

me vader die altijd zegt; daar moet je toch wel een pilletje nemen om van die muziek te kunnen houden..
lig altijd in een deuk als hij dat zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Dan zeg jij zeker altijd; 'klopt, anders vind ik er ook geen zak aan?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

zoiets ja :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:06 

Donateur

Daveytl schreef:

Heten niet allemaal Davey
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:11 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Daveytl schreef:

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

God wat komt mij dit toch allemaal bekend voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:16 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:

+1 :D

Komt de echte kenner Squirrie weer aan hoor Afbeelding
En volgens mij is die stelling wel van toepassing op jou. Maar maakt niet uit, zalen moeten ook gevuld worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:18 

Hardtraxx Addict

Genietmomentje van de dag, Davey die mij als kenner aanmerkt :D

Waarvan eigenlijk?

Enne idd, stelling is van toepassing op mij. Ik haat die muziek eigenlijk, echt.. Als ik nuchter ga lijkt het wel alsof ik in een hel zit.. Mjaa, je moet toch een reden zoeken voor gebruik?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Van drugs. En het verstoppen/ verkrijgen/ kopen/ verkopen daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:23 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:

Hmm, dan vind ik het toch geen geniet momentje meer :( Valse beschuldigingen houd ik nl. niet zo van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:28 

Hardtraxx Crew

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Daveytl schreef:

Hmm, dan vind ik het toch geen geniet momentje meer :( Valse beschuldigingen houd ik nl. niet zo van ;)

True, heel laag dit van je Davey. Smaad op internet vanachter je computertje. Jij komt er wel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

Het begon ook gewoon als een leuke troll. Ik ken die jongen (Ruubiie), en weet dat hij dat grapje wel kan hebben.
Dat Roberttt er op reageert is ook niet gek, wij maken elkaar altijd uit voor dagjesmens.

Dat jij dan weer zo serieus moet '+1en' snap ik niet. Ik zie je nooit op dit forum, heb helemaal niks met je en jij niks met mij, en de vorige keer dat wij elkaar 'spraken' was het ook niet bepaald vriendschappelijk :P

Misschien reageer ik er te serieus op, wat denk ik ook wel zo is, maar het irriteerde mij gewoon ff dat jij weer om de hoek kwam kijken toen er gereageerd werd op mij.

Die drugsbeschuldigingen van mij zijn absoluut een vooroordeel, zoals ik al eerder zei, ik ken je niet. Zo kom jij alleen op mij over, beetje drugs gebruiken en dan weer naar huis, en dat moest er ff uit. En daarvan hoef je ook niet alles serieus te nemen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

is inderdaad niet echt nodig dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:35 

Hardtraxx Addict

Vorige keer was gewoon een meningsverschil ;) Meer niet :cool:

Enne ik vond die opmerking gewoon geniaal, helemaal omdat ik weet dat jij anti bent! :P Dus een +1 vond ik wel gepast op dat moment :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Vorige keer was gewoon een meningsverschil ;) Meer niet :cool:

Enne ik vond die opmerking gewoon geniaal, helemaal omdat ik weet dat jij anti bent! :P Dus een +1 vond ik wel gepast op dat moment :D

Hoe kun je nou anti-drugs zijn als je wel bier en dergelijken door je strot giet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij? Ik zou het zelf niet gebruiken op een hardstyle-feest, maar dat betekent niet dat ik vind dat anderen dat niet mogen.
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.

Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje. Dat ze overal doorheen lopen tijdens de climax bijvoorbeeld, of dat ze een half uur tegen je aan staan te praten terwijl je hier duidelijk geen behoefte aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:51 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij?
Als iemand het niet te veel neemt, en je er nog gewoon mee kunt communiceren dan heb ik er helemaal geen problemen mee.

Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje.

Nja, vaak staren de nuchtere mensen de drugsgebruikers aan en niet andersom xd

Maar oke, dacht dat anti toen keer af te leiden uit je reacties, zo kwam het over! Mja wat maakt het uit, dit is niet het topic ervoor :cool:

Laat ieder op z'n eigen manier genieten :D Om maar even weer het woord genieten erbij te halen in dit geniet moment topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maar maakt niet uit, zalen moeten ook gevuld worden :thumbup:

Hahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:54 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik ben helemaal niet anti-drugs, hoe kom je daar bij? Ik zou het zelf niet gebruiken op een hardstyle-feest, maar dat betekent niet dat ik vind dat anderen dat niet mogen.

Maar ik kan me wel ergeren aan mensen die je aan gaan staren of totaal geen benul hebben van wat er aan de hand is tijdens een feestje. Dat ze overal doorheen lopen tijdens de climax bijvoorbeeld, of dat ze een half uur tegen je aan staan te praten terwijl je hier duidelijk geen behoefte aan hebt.

Iedereen geniet op z'n eigen manier van het feest. En hoezo mag je niet gaan lopen tijdens een climax, mag dat alleen tijdens breaks? En als je geen gesprek wil, kun je toch vriendelijk vragen of hij/zij even stil is? Geen enkele MDMA-gebruiker die je daarvoor een knal voor je kop wil gaan geven. Bij drankgebruikers zou ik juist oppassen met die bewoording.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:57 

Mag ik dan wel even klagen over die cocaïne boertjes die met hun brede schouders hun mannetje gaan doen staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

Oh, das bij XXlerator veel het geval -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Mag ik dan wel even klagen over die cocaïne boertjes die met hun brede schouders hun mannetje gaan doen staan?

Dat mag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Vind dat je alleen mag snuiven als je niet breed bent.
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic