Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
een lekker potje schijten
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Buren, die aanbellen, en vragen of de muziek het enige "illegale vuurwerk" is wat ik heb of dat er nog meer is! :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 13 days ago
hahhahaha wtf :lol: :lol: >.<
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Ruubiie wrote:Buren, die aanbellen, en vragen of de muziek het enige "illegale vuurwerk" is wat ik heb of dat er nog meer is! :lol:
:worship: :lol:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
p-stylez wrote:veel plezier man, je gaat veel sneeuw krijgen morgen, zaterdag & zondag wel regen (onder 1800a2000 meter), maandag dinsdag weer sneeuw, woensdag droog en donderdag weer sneeuw :P

Ik ga volgende week zaterdag naar Gaschurn :-)
En of we veel sneeuw hadden, tjuus! Vanmorgen zag ik echt amper mn eigen board. Paar keer beste valpartijen gemaakt omdat ik niet zag dat ik eigenlijk een stukje naast de piste reed, iets hoger.dan de piste zelf, en daar dan ineens een soort miniafgrond zat. Gelukkig wel veel poeder dus ik landde vrij chill. Verder echte nice dag gehad, 's middags gelukkig ubernice.

Enige jammere tot nu toe is dat t enige grote hotel hier is afgehuurd door t Amerikaanse leger(voor kids van soldaten) wat een chronisch gebek aan Nederlandse leeftijdsgeboten heeft veroorzaakt.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Succesvol Pain Killer editten voor mijn yearmix. Die mini-break verknalt het hele nummer...nu niet meer ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Steffnov wrote:Succesvol Pain Killer editten voor mijn yearmix. Die mini-break verknalt het hele nummer...nu niet meer ;)
Zou u mij deze edit ook willen sturen?

Nieuw genietmomentje:
View on YouTube
Eigenlijk de hele SKRD!!! release wel.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
View on YouTube

Wat een geweld :loving: (L) :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
nog even de samenvatting terugkijken van part-wade, wat een partij was me dat zeg :thumbsup: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Steffnov wrote:Succesvol Pain Killer editten voor mijn yearmix. Die mini-break verknalt het hele nummer...nu niet meer ;)
Stuk beter zo :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Draidy wrote:
Stuk beter zo :thumbup:
Zei ik toch ;) hekel aan die minibreak, nu is het in feite degene die we kennen van de Sonar aftermovie. Hoe 8 seconden een plaat slechter kunnen maken... :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ja klopt, precies zoals je zei. Het is maar een kort stukje maar het haalt het tempo heel erg naar beneden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Youtube op de xbox.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
View on YouTube

(L)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Mijn eigen yearmix naluisteren...2011 was een goed jaar :love: ondanks het vele gezeik :P 2 uur en 3 kwartier genieten imo, met 50 van mijn favo tracks dit jaar.

Deze trouwens in het mainstream kader, FtN komt later nog.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:DJ Hidden - Drastic opzetten :loving:
Echt een vet nummer, alleen klote met mixen, ligt de plaat net goed, verandert het tempo van drastic weer.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ruubiie wrote:nog even de samenvatting terugkijken van part-wade, wat een partij was me dat zeg :thumbsup: :worship:
Echt he, dat was zo enorm spannend, helaas de verkeerde winnaar en al helemaal na het interview en net het einde. Hopen dat die Wade zo fokking hard word weggegooid.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Net ff lekker Seedorf uit de selectie gezet! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
nog even de laatste keer in het jaar de buren vreselijk irriteren met een leuk muziekje
C
Het feit dat ik heel het jaar al dingen win en nu het jaar afsluit met weer iets winnen :D
D
Onverwachts vuurwerk vinden van een paar jaar terug. Hopen dat het nog werkt! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
70 euro winnen op de kast, gratis avondje vanavond (los van mn kaartje en de reis dan xd )
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
De bovenste twee platen van de Fear.fm Hardcore top 100. Zeker On The Edge is altijd genieten, maar in vergelijking waar de Hardstylers het mee moeten doen, boffen we maar :clap:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hardstyle-scene zit gewoon vol met ontzettend veel rotte appels :cry: