laatste kerstcadeau gekregen

Hahahawrote:Toen Catatonic Overload - Enviroment (Delete Remix) aanstond![]()
Mijn buurvrouw/meisje op facebook:
Anniek Hoek->David Frijda
Hey David, zou je af en toe de bas van je muziek iets zachter willen zetten? Ik heb namelijk een herkansing en ben hard aan het studeren en het is vrij storend om telkens je muziek door de muren heen te horen.. Thx!
Axamer Lizum, nabij Innsbruck.wrote:Nice! Waar? Have fun
Ah cool, daar ben ik ook geweest! Is een klein maar mooi gebied. De zwarte bugelpiste op de noordkant (?) is een vrij pittigewrote:Axamer Lizum, nabij Innsbruck.wrote:Nice! Waar? Have funthanks.
Heldigwrote:Hahahawrote:Toen Catatonic Overload - Enviroment (Delete Remix) aanstond![]()
Mijn buurvrouw/meisje op facebook:
Anniek Hoek->David Frijda
Hey David, zou je af en toe de bas van je muziek iets zachter willen zetten? Ik heb namelijk een herkansing en ben hard aan het studeren en het is vrij storend om telkens je muziek door de muren heen te horen.. Thx!
Danke schön! Jep, klein maar fijn. Hoewel je nu via de Birgitzköpfl naar Mutters/Götzens kunt, dus dat is nog ong 20 km piste erbij. Nadeel is wel dat je dan de skibus terug moet nemen maarja. Gebied is sowieso niet het makkelijkste. Die lange blauwe(Damenabfahrt) is eigenlijk ook al een rode. Maarja, juist wel nice. Die zwarte laat ik voorlopig nog even zitten. Funpark is atm helaad dicht.wrote:Ah cool, daar ben ik ook geweest! Is een klein maar mooi gebied. De zwarte bugelpiste op de noordkant (?) is een vrij pittigewrote:Axamer Lizum, nabij Innsbruck.wrote:Nice! Waar? Have funthanks.
. Succes en viel spass!
Klopt, die route heb ik ook weleens gehad. Dat andere gebied is niet zo heel veel extra mooi. Wel tof om een keer gezien te hebben maar het niet waard om elke keer met de bus terug te moeten. Je kunt daar overigens wel een lange tijd achter elkaar door skieen zonder een skilift te moeten nemen, ook wel prettig.wrote: Danke schön! Jep, klein maar fijn. Hoewel je nu via de Birgitzköpfl naar Mutters/Götzens kunt, dus dat is nog ong 20 km piste erbij. Nadeel is wel dat je dan de skibus terug moet nemen maarja.
Dat einde van die blauwe is inderdaad best steil, daar staat ook nog een kilometerteller aan de zijkant, kun je zien hoe hard je gaat, best grappig! In het begin zit ook nog wel een lastig stuk.wrote: Gebied is sowieso niet het makkelijkste. Die lange blauwe(Damenabfahrt) is eigenlijk ook al een rode. Maarja, juist wel nice. Die zwarte laat ik voorlopig nog even zitten. Funpark is atm helaad dicht.
+1wrote:Titan - Nightmare
Wat blijft dit een dikke track
Pitztaler Gletscher is pas epicwrote:Axamer Lizum, nabij Innsbruck.wrote:Nice! Waar? Have funthanks.
Thanks, jij ook veel plezier. Hoop niet op regen, gebied is tussen ong 1500 - 2400m ofzo.wrote:veel plezier man, je gaat veel sneeuw krijgen morgen, zaterdag & zondag wel regen (onder 1800a2000 meter), maandag dinsdag weer sneeuw, woensdag droog en donderdag weer sneeuw
Ik ga volgende week zaterdag naar Gaschurn :-)