Idd, Nirvana of Noise is de terechte winnaar. Alleen jammer dat vlak daaronder van die gare zaadplaten als Incoming en Depths Of Despair enzo zitten... Mja, die lijst is tenminste wel iets representatiever dan de HS-lijst jawrote:De bovenste twee platen van de Fear.fm Hardcore top 100. Zeker On The Edge is altijd genieten, maar in vergelijking waar de Hardstylers het mee moeten doen, boffen we maar
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha heldwrote:70 euro winnen op de kast, gratis avondje vanavond (los van mn kaartje en de reis dan)
-
A
Vandaag 
Sowieso prachtige dagwrote:Vandaag
Weten dat de allerlaatste uren van het grootste grafjaar ooit bezig zijn 
wrote:Weten dat de allerlaatste uren van het grootste grafjaar ooit bezig zijn
Ehmm, die lach vind ik niet echt gepast Case DJwrote:wrote:Weten dat de allerlaatste uren van het grootste grafjaar ooit bezig zijn![]()
Nou ja, Depths of Despair staat al weer verder naar onderen. Incoming is jammer, maar goed, Angerfist is populair. Broken is een boutplaat, maar verder...Nirvana of Noise is terecht, On The Edge is nu al een klassieker, Coming Home gewoon lekker luchtig, Odious een MoH plaat zoals het hoort, de Mad Dog platen zijn sterk, en ik moet toegeven dat ik Sick of it All in het begin best leuk vond. Ik ben tevreden met de top 10.wrote:Idd, Nirvana of Noise is de terechte winnaar. Alleen jammer dat vlak daaronder van die gare zaadplaten als Incoming en Depths Of Despair enzo zitten... Mja, die lijst is tenminste wel iets representatiever dan de HS-lijst jawrote:De bovenste twee platen van de Fear.fm Hardcore top 100. Zeker On The Edge is altijd genieten, maar in vergelijking waar de Hardstylers het mee moeten doen, boffen we maar
Wasted Pinguins - Melancholia op 1.
Are you fucking kidding me?
Are you fucking kidding me?
41 Tymon & Ophidian - The One
20 Ophidian - Inception By Sound
hoger dan ik ze verwacht had.
20 Ophidian - Inception By Sound
hoger dan ik ze verwacht had.
Pommer vannacht
Wat ben je toch een baasje 
Haha wattan? Ik kan me niet alles even goed herinnerenwrote:Pommer vannachtWat ben je toch een baasje
wrote:deze keer ben je zelfs het hele feest wakker gebleven
balonwatte?wrote:Dubstep setje van the Anim0l is balonslowmow
Whatsapp conversatie met Jurre gisteren 
Ik las hem net ook terug, wat een niveau weerwrote:Whatsapp conversatie met Jurre gisteren
Verbaast me niks dat je je niet alles even goed kan herrineren, man man hoe jij erbij liepwrote:Haha wattan? Ik kan me niet alles even goed herinnerenwrote:Pommer vannachtWat ben je toch een baasje
![]()
Ik zou maar oppasen als ik jou was jongeman! Heb nog wat leuke foto's van vannacht...wrote:deze keer ben je zelfs het hele feest wakker gebleven
Oke oke ik zeg al niks meer
Haha maar was het zo erg dan?
Haha laat ik zeggen dat het beetje hetzelfde was als op Q-Base. Maar je leek het prima naar je zin te hebben en dat is het belangrijkste.wrote:Oke oke ik zeg al niks meer![]()
Haha oke, noujah ik zeg altijd maar: Hoe verrotter ik er uit zie, hoe meer ik het naar m'n zin heb (gehad) meestalwrote:Haha laat ik zeggen dat het beetje hetzelfde was als op Q-Base. Maar je leek het prima naar je zin te hebben en dat is het belangrijkste.wrote:Oke oke ik zeg al niks meer![]()
-
G
ik wil trouwns nog wel ff mn excuses aanbieden voor die constante opmerkingen over het slapenwrote:Haha laat ik zeggen dat het beetje hetzelfde was als op Q-Base. Maar je leek het prima naar je zin te hebben en dat is het belangrijkste.wrote:Oke oke ik zeg al niks meer![]()
kan me wel voorstellen dat je dat niet zo chill vind
Thanx man! Maar vind het totaal niet erg, kan er zelf ook om lachen. En mijn excuses dan voor de flauwe grappen betreffende jouw hardstyle kennis.wrote: ik wil trouwns nog wel ff mn excuses aanbieden voor die constante opmerkingen over het slapen
-
G
wrote:Thanx man! Maar vind het totaal niet erg, kan er zelf ook om lachen. En mijn excuses dan voor de flauwe grappen betreffende jouw hardstyle kennis.wrote: ik wil trouwns nog wel ff mn excuses aanbieden voor die constante opmerkingen over het slapen
-
A
SOEP SOEP SOEP SOEP SOEP
Niks is lekkerder dan Italiaanse Tomatensoep op de brakke zondag
Niks is lekkerder dan Italiaanse Tomatensoep op de brakke zondag