Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend 
ook al was hij op een gegeven moment koudwrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
ook al was hij op een gegeven moment koudwrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
heb je die zelf gelegd ?wrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
met wat ik gehoord heb van hem verbaast het me nikswrote:heb je die zelf gelegd ?wrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
wrote:stokbrood met ham en kaas
en een klein beetje sla om het wat frisser te makenwrote:wrote:stokbrood met ham en kaas
en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenserenwrote:en een klein beetje sla om het wat frisser te makenwrote:wrote:stokbrood met ham en kaas
wat jij wiltwrote:en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenseren
mag natuurlijk niet te gezond worden aightwrote:wat jij wiltwrote:en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenseren
daarom gooi ik er altyd 2 liter cola achteraanwrote:mag natuurlijk niet te gezond worden aightwrote:wat jij wiltwrote:en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenseren
onze badkamer heeft geen ramenwrote:met dit weer schijten met het badkamer raam open
-geen stank
-genieten van de zon
hahaha wij hebben lekker een dakraam in de badkamer, is egt chill als het mooi weer iswrote:onze badkamer heeft geen ramenwrote:met dit weer schijten met het badkamer raam open
-geen stank
-genieten van de zon
dan maar open air
die warmte op je huidwrote:hahaha wij hebben lekker een dakraam in de badkamer, is egt chill als het mooi weer iswrote:onze badkamer heeft geen ramenwrote:met dit weer schijten met het badkamer raam open
-geen stank
-genieten van de zon
dan maar open air
en we hebben geluidsinstallatie in de badkamer dus....wrote:die warmte op je huid
wrote:Het gezicht van die vrienden van me toen ik nee zij voor de weddenschap
met mij natuurlijk, of niet?wrote:epische msn gesprekken