Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend 
ook al was hij op een gegeven moment koudwesskeej wrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
ook al was hij op een gegeven moment koudwesskeej wrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
heb je die zelf gelegd ?wesskeej wrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
met wat ik gehoord heb van hem verbaast het me niksdjpatt wrote:heb je die zelf gelegd ?wesskeej wrote:Mijn ei met kaas,ham en spek vanochtend
RAW-vizion wrote:stokbrood met ham en kaas
en een klein beetje sla om het wat frisser te makendj-rico01 wrote:RAW-vizion wrote:stokbrood met ham en kaas
en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenserenRAW-vizion wrote:en een klein beetje sla om het wat frisser te makendj-rico01 wrote:RAW-vizion wrote:stokbrood met ham en kaas
wat jij wiltdj-rico01 wrote:en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenseren
mag natuurlijk niet te gezond worden aightRAW-vizion wrote:wat jij wiltdj-rico01 wrote:en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenseren
daarom gooi ik er altyd 2 liter cola achteraandj-rico01 wrote:mag natuurlijk niet te gezond worden aightRAW-vizion wrote:wat jij wiltdj-rico01 wrote:en een kwak mayo om dat konijnenvoer te compenseren
onze badkamer heeft geen ramenRAW-vizion wrote:met dit weer schijten met het badkamer raam open
-geen stank
-genieten van de zon
hahaha wij hebben lekker een dakraam in de badkamer, is egt chill als het mooi weer isdj-rico01 wrote:onze badkamer heeft geen ramenRAW-vizion wrote:met dit weer schijten met het badkamer raam open
-geen stank
-genieten van de zon
dan maar open air
die warmte op je huidRAW-vizion wrote:hahaha wij hebben lekker een dakraam in de badkamer, is egt chill als het mooi weer isdj-rico01 wrote:onze badkamer heeft geen ramenRAW-vizion wrote:met dit weer schijten met het badkamer raam open
-geen stank
-genieten van de zon
dan maar open air
en we hebben geluidsinstallatie in de badkamer dus....dj-rico01 wrote:die warmte op je huid
wesskeej wrote:Het gezicht van die vrienden van me toen ik nee zij voor de weddenschap
met mij natuurlijk, of niet?djpatt wrote:epische msn gesprekken