Alsof dat wat uit zou mogen makenRoger wrote:Op de fiets stappen na een jarige kameraad, wetende dat je de hele avond gratis zuupt
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
jailbait achter ons zit in de trein

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
stap 1: zet hyves aan op je telefoonChukkels wrote:jailbait achter ons zit in de trein![]()
stap2: loop naar dr toe
stap 3: zeg tegen dr: "snel voer je hyves in want mn accu is bijna leeg"
stap 4: waarom?
stap 5: je bent leuk
-
E
pic`s or ....Chukkels wrote:jailbait achter ons zit in de trein![]()
stap6: ghb erindj-rico01 wrote:stap 1: zet hyves aan op je telefoonChukkels wrote:jailbait achter ons zit in de trein![]()
stap7: let op dr beugel
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
oef stap 7 inderdaad, doet me denken aan de tijd dat ik zelf een slotjesbeugel haddjpatt wrote:stap6: ghb erindj-rico01 wrote:stap 1: zet hyves aan op je telefoonChukkels wrote:jailbait achter ons zit in de trein![]()
stap7: let op dr beugel
Ze heeft geen beugel. Kan hier geen foto maken, ze kijkt de hele tijd 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ze toont interesse! spreek dr aan!Chukkels wrote:Ze heeft geen beugel. Kan hier geen foto maken, ze kijkt de hele tijd
-
E
groepsvoto?Chukkels wrote:Ze heeft geen beugel. Kan hier geen foto maken, ze kijkt de hele tijd
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
biscuit wrote:groepsvoto?Chukkels wrote:Ze heeft geen beugel. Kan hier geen foto maken, ze kijkt de hele tijd
heb je geen camera aan de voorkant van je telefoon?Chukkels wrote:Ze heeft geen beugel. Kan hier geen foto maken, ze kijkt de hele tijd
zo ja,
sta op, doe net of je de lettertjes niet goed kan zien op je telefoon, maak de foto
-
T
Zondagen 
-
RHardtraxx Veteran
eten 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Compleet nuchter in bed liggen op zaterdagavond
Feels good man
Feels good man
ja zeker en is heel vreemdHoofdcoach wrote:Compleet nuchter in bed liggen op zaterdagavond
Feels good man
-
T
Same here dacht gister heel de dag dat het zondag wasdjpatt wrote:ja zeker en is heel vreemdHoofdcoach wrote:Compleet nuchter in bed liggen op zaterdagavond
Feels good man, maar lag vrijdag al brak in bed
Dat jij kan denkenwesskeej wrote:Same here dacht gister heel de dag dat het zondag was
-
T
Sommige dingen lukken nog weldawasiknie wrote:Dat jij kan denkenwesskeej wrote:Same here dacht gister heel de dag dat het zondag was
-
D
met me meisje in bed liggen 
-
G
en op HT zittenDarkSymphony wrote:met me meisje in bed liggen
KSwoosh wrote:en op HT zittenDarkSymphony wrote:met me meisje in bed liggen

On topic:
Deze set in de zon luisteren: Alphaverb and Intractable One-Hardstation.FM 25-03-2011
-
G
AVIOMarkos wrote:Deze set in de zon luisteren: Alphaverb and Intractable One-Hardstation.FM 25-03-2011
Ach ieder z'n ding hé. Persoonlijk vind ik dat hij wel lekker weg luistert nu.KSwoosh wrote:AVIOMarkos wrote:Deze set in de zon luisteren: Alphaverb and Intractable One-Hardstation.FM 25-03-2011
10. Zany ft. Ran-D - Son Of Torture
-
RHardtraxx Veteran
vind jij AVIO niks?KSwoosh wrote:AVIOMarkos wrote:Deze set in de zon luisteren: Alphaverb and Intractable One-Hardstation.FM 25-03-2011
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hardcore
Hardcore feestjes
Mensen die naar hardcore feesten gaan
Hardcore feestjes
Mensen die naar hardcore feesten gaan