Niet overdrijven... Het is al erg genoeg zo. Ik heb eigenlijk een beetje genoeg van Biscuit, zullen we een petitie starten?wrote:Wat heeft die gozert toch een IQ van een overreden babykameel zeg, sjezus
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
wrote:Oke jongens, nu is het genoeg!! Ik wil er niks meer over horen op Hardtraxx!
DANK Uwrote:wrote:Oke jongens, nu is het genoeg!! Ik wil er niks meer over horen op Hardtraxx!
Gaat echt nergens over, get a life ofzo
-
Z
Mag ik hier een boek over schrijven? 
Lol, echt zo in en in triest he.
Tommetjeuh en Mr. Lellebel mogen beide ff snel hun grote kwaker voor hun houden, want jullie zijn echt zo triest bezig. Het is tussen Nando en mij, laat het dan tussen ons ja. Ga zelf een vriendin zoeken om de grond in te boren ofzo. Maak jezelf ff nuttig.
En biscuit, hou gewoon je grote mond. Jij bent echt niet goed ofzo, je zorgt er zelf gewoon voor dat mensen zo op je reageren hoor.
Zo zie je maar weer wie echte vrienden zijn
En ik teken die petitie met liefde, evenals meerdere anderen hier.
Tommetjeuh en Mr. Lellebel mogen beide ff snel hun grote kwaker voor hun houden, want jullie zijn echt zo triest bezig. Het is tussen Nando en mij, laat het dan tussen ons ja. Ga zelf een vriendin zoeken om de grond in te boren ofzo. Maak jezelf ff nuttig.
En biscuit, hou gewoon je grote mond. Jij bent echt niet goed ofzo, je zorgt er zelf gewoon voor dat mensen zo op je reageren hoor.
En ik teken die petitie met liefde, evenals meerdere anderen hier.
Last edited by Iris93 on , edited 1 time in total.
Genietmomentje:
Vriendje van je ex die zegt 'Bier drinken, want ik ben 18' en 'Ik heb wel een rijbewijs!' en vervolgens 16 of 17 is
Vriendje van je ex die zegt 'Bier drinken, want ik ben 18' en 'Ik heb wel een rijbewijs!' en vervolgens 16 of 17 is
Nu de andere hoofdpersoon er ook wat van gezegd heeft vind ik het wel genoeg. We gaan terug naar de genietmomentje en we gaan weer zeveren in het zever topic.wrote:Lol, echt zo in en in triest he.
genietmomentje dat dit gezeur voorbij is
-
A
Genietmoment in het genietmomenttopic

Tja, dit krijg je met gezeik op Facebook. Iedereen kan zich ermee bemoeien. Maar kan, kan het alsjeblieft ergens anders over gaan?
OT: strange feelings

OT: strange feelings
wrote:Genietmoment in het genietmomenttopic
vrij logisch toch?Genietmoment in het genietmomenttopic
-
A
Meer dat het Genietmomententopic al op zichzelf een genietmoment iswrote:vrij logisch toch?Genietmoment in het genietmomenttopic

Eerste post van het relatie-topic
How ironic.
How ironic.
Hahawrote:Eerste post van het relatie-topic![]()
How ironic.
Kon ook niet anders
-
C
Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
Zij zo: ik wil ijs, en ik ga wachten tot iemand me dat brengt:
Ik zo: In de tijd dat je zit te wachten op iemand die zich vrijwillig aanbiedt om ijs te komen brengen, had je allang naar de winkel kunnen huppelen, fietsen, lopen en daar een bak ben & jerry's kunnen halen.
door dit tripje op en neer verbrand je meteen de calorieeën die in die bak ijs zitten
(wat dus gewoon waar is en een hint is dat ze minder lui wordt)
Zij: Vind je me dik ofzo?
zo heerlijk!
Ik zo: In de tijd dat je zit te wachten op iemand die zich vrijwillig aanbiedt om ijs te komen brengen, had je allang naar de winkel kunnen huppelen, fietsen, lopen en daar een bak ben & jerry's kunnen halen.
door dit tripje op en neer verbrand je meteen de calorieeën die in die bak ijs zitten
wrote:Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
Dat kan je verwachten als je uit jezelf over calorieën begint.wrote:Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
Ik ken er nog wel een:
Ik: waar ligt duitsland?
Zij: ohw die weet ik das aan de onderkant van NL toch?
Ik: nee
Zij: ohw dan aan de bovenkant!
Ik: waar ligt duitsland?
Zij: ohw die weet ik das aan de onderkant van NL toch?
Ik: nee
Zij: ohw dan aan de bovenkant!
Schimmelanussen?wrote:Al die vieze problemen enzo van mensen in t programma dat nu op rtl 5 is (genante lijven)
moet altijd lachen als je van die schimmelanussen enz ziet hahh
Wut se fuck
En bedanktwrote:Al die vieze problemen enzo van mensen in t programma dat nu op rtl 5 is (genante lijven)
Hahahahawrote:Schimmelanussen?wrote:Al die vieze problemen enzo van mensen in t programma dat nu op rtl 5 is (genante lijven)
moet altijd lachen als je van die schimmelanussen enz ziet hahh![]()
Wut se fuck
Bah moet je dit nou meldenwrote:Al die vieze problemen enzo van mensen in t programma dat nu op rtl 5 is (genante lijven)
Ik vind dat altijd zo smerig hewrote:Al die vieze problemen enzo van mensen in t programma dat nu op rtl 5 is (genante lijven)