Dat krijg je als je steeds naar dat gat van Henk Jan moet staren 
wrote:Dat krijg je als je steeds naar dat gat van Henk Jan moet staren
wrote:Dat krijg je als je steeds naar dat gat van Henk Jan moet staren
Uw reactie is nogal dubieuswrote:Ik vind dat altijd zo smerig hewrote:Al die vieze problemen enzo van mensen in t programma dat nu op rtl 5 is (genante lijven)
moet altijd lachen als je van die schimmelanussen enz ziet hahh
vandaar dat jij vraagt of jij mijn afdankertje mag hebben...of aan me chick gaat vrage of jij haar mag zoene omdat je dan 10 euro van me kriegt als t je zou lukken...gij doet t nie zo goed bij de vrouwkeswrote:Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
Zij zo: ik wil ijs, en ik ga wachten tot iemand me dat brengt:
Ik zo: In de tijd dat je zit te wachten op iemand die zich vrijwillig aanbiedt om ijs te komen brengen, had je allang naar de winkel kunnen huppelen, fietsen, lopen en daar een bak ben & jerry's kunnen halen.
door dit tripje op en neer verbrand je meteen de calorieeën die in die bak ijs zitten
(wat dus gewoon waar is en een hint is dat ze minder lui wordt)
Zij: Vind je me dik ofzo?
Nee die zag ik niet aankomen hoorwrote:Dat krijg je als je steeds naar dat gat van Henk Jan moet staren
Haha, baaswrote:vandaar dat jij vraagt of jij mijn afdankertje mag hebben...gij doet t nie zo goed bij de vrouwkeswrote:Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
Ik zo: In de tijd dat je zit te wachten op iemand die zich vrijwillig aanbiedt om ijs te komen brengen, had je allang naar de winkel kunnen huppelen, fietsen, lopen en daar een bak ben & jerry's kunnen halen.
door dit tripje op en neer verbrand je meteen de calorieeën die in die bak ijs zitten
wrote:Ik raad u af om plaatjes te gaan zoeken van 'schimmel anussen'...
Serieuswrote:vandaar dat jij vraagt of jij mijn afdankertje mag hebben...of aan me chick gaat vrage of jij haar mag zoene omdat je dan 10 euro van me kriegt als t je zou lukken...gij doet t nie zo goed bij de vrouwkeswrote:Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
wrote:Nee die zag ik niet aankomen hoorwrote:Dat krijg je als je steeds naar dat gat van Henk Jan moet staren
de tijd dat ik dus bezig was met mar.... en liek...toen vroeg hij of ie mar mocht hebbe :') oh en toen iets erna...wrote:Haha, baaswrote:vandaar dat jij vraagt of jij mijn afdankertje mag hebben...gij doet t nie zo goed bij de vrouwkeswrote:Onzeker meidje kutten... die snapt sarcasme niet dus die hapt op alles..
zo heerlijk!
Welk afdankertje?
Welk nummer heeft ze?
Nummer 422?
Haha, damn... onder welke steen kom jij vandaan gekropen man... lang niet gesprokenwrote:johwrote:wacht, ben jij roel dan? xD
de steen waar liek ook onder ligtwrote:Haha, damn... onder welke steen kom jij vandaan gekropen man... lang niet gesprokenwrote:johwrote:wacht, ben jij roel dan? xD
Dat was een anderwrote:ga jij nou maar weer schimmel anus opzoeken
die mag er gezellig bijwrote:vergeet haar paard niet vriend... vergeet haar paard niet
oeh, die klinkt heeel fijn!wrote:View on YouTube