Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
tommetjeuh wrote:
dawasiknie wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)

edit: hij zij gewoon : heb je het weer verneukt? ><
Ben het met je eens.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
en laat het ons even weten
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Banaanslak wrote:
Henk-Jan wrote:Wat heb je gezegd dan biscuit, dat Iris zo gigantisch uit haar vel springt :P.
Biscuit had gereageerd op het facebook bericht van iris dat ze vrijgezel was: 'Heb je het weer verneukt? >.<'
Genietmomentjes
E
Henk-Jan wrote:
Banaanslak wrote:
Henk-Jan wrote:Wat heb je gezegd dan biscuit, dat Iris zo gigantisch uit haar vel springt :P.
Biscuit had gereageerd op het facebook bericht van iris dat ze vrijgezel was: 'Heb je het weer verneukt? >.<'
Genietmomentjes
sjezus. heeft ze heroine tekort ofzo?
Bied ik mijn excuus via PM aan zegt ze: Lol, kerel, doe ff niet zo sarcastisch en zoek een leven.
zeg ik:

:huh:
sjonge nou ben ik serieus is t nog niet goed.
Z
Wie is Iris? :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
tommetjeuh wrote:hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)

Heb ze een andere gozer geneukt dan hoe heeft hij gelijk? :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
biscuit wrote: Bied ik mijn excuus via PM aan zegt ze: Lol, kerel, doe ff niet zo sarcastisch en zoek een leven.
zeg ik:
Voor het eerst vind ik dit keer dat je iets goeds hebt gedaan :P En daarmee doel ik op de reactie die je op haar status zette.
E
Mr Lellebel wrote:
biscuit wrote: Bied ik mijn excuus via PM aan zegt ze: Lol, kerel, doe ff niet zo sarcastisch en zoek een leven.
zeg ik:
Voor het eerst vind ik dit keer dat je iets goeds hebt gedaan :P En daarmee doel ik op de reactie die je op haar status zette.
daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
A
biscuit wrote:
Zimmersion wrote:Wie is Iris? :D
de ex van iemand :thumbdown:
RT #bedreiging #dreigtweet
biscuit wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
Wat ben jij een mongool.
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
biscuit wrote:

beter is dat ik haar een slaapspuit geef waar ze oude en zieke paarden mee inslapen.(voorgoed)
Mja deze opmerking is dan weer in en in triest en kun je beter niet maken. ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
tommetjeuh wrote:
dawasiknie wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)

Zal best, ik weet het fijne er niet van ;)

Toch geniet ik. Van beide kanten :cool:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd worden ;)
E
Almighty wrote:
biscuit wrote:
RT #bedreiging #dreigtweet
biscuit wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
Wat ben jij een mongool.
nou ben ik over de zeik. over iris.
A
Steffnov wrote:
Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd worden ;)
Ex van Nando, toch?
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
E
mrazura wrote:
biscuit wrote:
Mja deze opmerking is dan weer in en in triest en kun je beter niet maken. ;)
zie mijn vorige reactie
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011

Wat ben jij toch een triest, sneu en zielig mannetje... Beter blijf je uit mn buurt als ik je op een feest zie.
E
Jeff3rd wrote:

Wat ben jij toch een triest, sneu en zielig mannetje... Beter blijf je uit mn buurt als ik je op een feest zie.
ik kom toch niet p die commerciele feesten
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Almighty wrote:
Steffnov wrote:
Ex van Nando, toch?
Ja
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jeff3rd wrote:
biscuit wrote: beter is dat ik haar een slaapspuit geef waar ze oude en zieke paarden mee inslapen.(voorgoed)
Anders knuffel je hem dood? :D
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Wat heeft die gozert toch een IQ van een overreden babykameel zeg, sjezus -.-
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Steffnov wrote:
Nee haha dat was juist het meisje waar Iris ruzie mee had.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Oke jongens, nu is het genoeg!! Ik wil er niks meer over horen op Hardtraxx!
Z
Waarom blijven we niet aardig voor elkaar. :cry:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Almighty wrote:
Steffnov wrote:
Ex van Nando, toch?
Kan ook. Geen idee. Las 14-jarige en moest aan haar denken :p weet alleen dat ik hier wel van geniet :p

Godverdomme lui, laat mij eens posten :p

Hou nu wel op
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
biscuit wrote:
Jeff3rd wrote:
ik kom toch niet p die commerciele feesten
Beter blijf je gewoon helemaal weg. Trieste figuurtjes als jij dienen opgesloten te worden in een inrichting.
dawasiknie wrote: Anders knuffel je hem dood? :D
Eikel xd . Ik knuffel alleen lieve mensen.