Ben het met je eens.wrote:hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
edit: hij zij gewoon : heb je het weer verneukt? ><
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Biscuit had gereageerd op het facebook bericht van iris dat ze vrijgezel was: 'Heb je het weer verneukt?wrote:Wat heb je gezegd dan biscuit, dat Iris zo gigantisch uit haar vel springt.
'

-
E
sjezus. heeft ze heroine tekort ofzo?wrote:wrote:Biscuit had gereageerd op het facebook bericht van iris dat ze vrijgezel was: 'Heb je het weer verneukt?wrote:Wat heb je gezegd dan biscuit, dat Iris zo gigantisch uit haar vel springt.
'
Bied ik mijn excuus via PM aan zegt ze: Lol, kerel, doe ff niet zo sarcastisch en zoek een leven.
zeg ik:
sjonge nou ben ik serieus is t nog niet goed.
-
Z
Wie is Iris? 
Heb ze een andere gozer geneukt dan hoe heeft hij gelijk?wrote:hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)
Voor het eerst vind ik dit keer dat je iets goeds hebt gedaanwrote: Bied ik mijn excuus via PM aan zegt ze: Lol, kerel, doe ff niet zo sarcastisch en zoek een leven.
zeg ik:
![]()
sjonge nou ben ik serieus is t nog niet goed.
-
E
daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikkenwrote:Voor het eerst vind ik dit keer dat je iets goeds hebt gedaanwrote: Bied ik mijn excuus via PM aan zegt ze: Lol, kerel, doe ff niet zo sarcastisch en zoek een leven.
zeg ik:
![]()
sjonge nou ben ik serieus is t nog niet goed.En daarmee doel ik op de reactie die je op haar status zette.
-
A
RT #bedreiging #dreigtweetwrote:de ex van iemandwrote:Wie is Iris?![]()
Wat ben jij een mongool.wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
Mja deze opmerking is dan weer in en in triest en kun je beter niet maken.wrote:de ex van iemandwrote:Wie is Iris?![]()
beter is dat ik haar een slaapspuit geef waar ze oude en zieke paarden mee inslapen.(voorgoed)
Zal best, ik weet het fijne er niet vanwrote:hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
Toch geniet ik. Van beide kanten
Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd wordenwrote:Wie is Iris?
-
E
nou ben ik over de zeik. over iris.wrote:RT #bedreiging #dreigtweetwrote:de ex van iemandwrote:Wie is Iris?![]()
Wat ben jij een mongool.wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
-
A
Ex van Nando, toch?wrote:Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd wordenwrote:Wie is Iris?
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
-
E
zie mijn vorige reactiewrote:Mja deze opmerking is dan weer in en in triest en kun je beter niet maken.wrote:de ex van iemandwrote:Wie is Iris?![]()
wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
Wat ben jij toch een triest, sneu en zielig mannetje... Beter blijf je uit mn buurt als ik je op een feest zie.
-
E
ik kom toch niet p die commerciele feestenwrote:wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
Wat ben jij toch een triest, sneu en zielig mannetje... Beter blijf je uit mn buurt als ik je op een feest zie.
Jawrote:Ex van Nando, toch?wrote:Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd wordenwrote:Wie is Iris?
Anders knuffel je hem dood?wrote:wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikkenWat ben jij toch een triest, sneu en zielig mannetje... Beter blijf je uit mn buurt als ik je op een feest zie.wrote: beter is dat ik haar een slaapspuit geef waar ze oude en zieke paarden mee inslapen.(voorgoed)
Wat heeft die gozert toch een IQ van een overreden babykameel zeg, sjezus 
Nee haha dat was juist het meisje waar Iris ruzie mee had.wrote:Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd wordenwrote:Wie is Iris?
Oke jongens, nu is het genoeg!! Ik wil er niks meer over horen op Hardtraxx!
-
Z
Waarom blijven we niet aardig voor elkaar. 
Kan ook. Geen idee. Las 14-jarige en moest aan haar denken :p weet alleen dat ik hier wel van geniet :pwrote:Ex van Nando, toch?wrote:Dat is toch die HardstyleLover199...7(?) die hier een tijdje heeft lopen attention whoren? Zo niet, weet ik het ook niet. Wel topopmerking Biscuit, moet gezegd wordenwrote:Wie is Iris?
Godverdomme lui, laat mij eens posten :p
Hou nu wel op
Beter blijf je gewoon helemaal weg. Trieste figuurtjes als jij dienen opgesloten te worden in een inrichting.wrote:ik kom toch niet p die commerciele feestenwrote:Wat ben jij toch een triest, sneu en zielig mannetje... Beter blijf je uit mn buurt als ik je op een feest zie.wrote:daarom heb ik dr geblokt, is ze nu niet meer hier en hoop voorlopig niks meer te horen of ze moet flink wat gaan slikken
Eikelwrote: Anders knuffel je hem dood?