Epic, hahaha,wrote:Hahahaha die eerste volgens mij vergat ze adem te halenwrote:http://efukt.com/20938_The_10_Worst_Orgasms_Ever_Filmed.html
Bwhahahahahahhahahahaha
Die dude met die fleshlight man
Epic, hahaha,wrote:Hahahaha die eerste volgens mij vergat ze adem te halenwrote:http://efukt.com/20938_The_10_Worst_Orgasms_Ever_Filmed.html
Bwhahahahahahhahahahaha
Mja die heb ik ( spijtig?) even overgeslagenwrote:Epic, hahaha,wrote:Hahahaha die eerste volgens mij vergat ze adem te halenwrote:http://efukt.com/20938_The_10_Worst_Orgasms_Ever_Filmed.html
Bwhahahahahahhahahahaha
Die dude met die fleshlight man![]()
![]()
![]()
Dat wilde ik ook, maar kwam niet meer bij vant lachenwrote:
Mja die heb ik ( spijtig?) even overgeslagen
Faal orgasmeswrote:waar de fak heb ik naar gekeken
Ik kon er wel om lachenwrote:jezus daniel... wat de fok![]()
Vraag me ook af hoe je bij zulke filpjes komt, vast niet door alleen op HT te zittenwrote:Ik kon er wel om lachenwrote:jezus daniel... wat de fok![]()
Hehewrote:Ik heb mn wtf-moment van de dag ook weer gehad...
Partyflockwrote:Vraag me ook af hoe je bij zulke filpjes komt, vast niet door alleen op HT te zittenwrote:Ik kon er wel om lachenwrote:jezus daniel... wat de fok![]()
Wtfwrote:Vandaag in het ziekenhuis henkjans oor vanbinnen gezien met een cameraatje...
ohhhhh wat zag dat er heerlijk uit hahah
toppunt van SM.wrote:Wtfwrote:Vandaag in het ziekenhuis henkjans oor vanbinnen gezien met een cameraatje...
ohhhhh wat zag dat er heerlijk uit hahah

ik kwam fout uit de hoek. wilde nog wat anders neerplempen maar iris was dr al met die kinderachtige reactie.wrote:Is natuurlijk ook wel erg kansloos om reacties uit te lokken wanneer iemand emotioneel is. Ik weet niet wat de situatie is maar dit gok ik.
ja had voor het 1st wel eens gelijkwrote:ik kwam fout uit de hoek. wilde nog wat anders neerplempen maar iris was dr al met die kinderachtige reactie.wrote:Is natuurlijk ook wel erg kansloos om reacties uit te lokken wanneer iemand emotioneel is. Ik weet niet wat de situatie is maar dit gok ik.
Trolololo!wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
hij kende de situatie waarschijnlijk niet maar hij had wel donders goed gelijk en t was in feite een ultieme baas opmerking (en dat zeg ik NIET snel over meneer koekje)wrote:Hehe soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is dat jij uberhaupt kan typen Biscuit. Een doodgeboren kalf heeft nog meer in zn hersenpan dan jij...
Kijk ff op Iris haar profiel dan Henkie!wrote:Wat heb je gezegd dan biscuit, dat Iris zo gigantisch uit haar vel springt.
Biscuit had gereageerd op het facebook bericht van iris dat ze vrijgezel was: 'Heb je het weer verneukt?wrote:Wat heb je gezegd dan biscuit, dat Iris zo gigantisch uit haar vel springt.