Leuk emre wat voor hond heb je? Kan ie een beetje truukjes
Active topics in Off-Topic
Moderators
het is een corgi en hij kan kickrolls met zijn oren. 
Wanneer je onmin nodig moet schijten en dan eindelijk het moment aanbreekt dat al die bruine smurrie uit je anus glijdt 
Typisch ook dat de filmpjesmakers tegenwoordig denken dat het nodig is om continue spastische en bewegende camerashots te moeten maken..
Irritatiemomentjes (page 1302)zeke wrote:Typisch ook dat de filmpjesmakers tegenwoordig denken dat het nodig is om continue spastische en bewegende camerashots te moeten maken..
DEEZL AEON album dat straks uitkomt
Edit: En dat er zoveel livesets op youtube worden gepompt de laatste tijd, vaak zelfs 2 per dag
Edit: En dat er zoveel livesets op youtube worden gepompt de laatste tijd, vaak zelfs 2 per dag
(Wijn)rondreis Puglia, erg van genoten de afgelopen weken.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 23 hours ago
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
Keurig, hoe heb je je voorbereid? Bepaald schema aangehouden? En ben wel benieuwd naar je tijdPipa wrote:Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
Daar gaat het om! Lekker bezigPipa wrote:maar wel uitgelopen
Netjes, knap gedaan! Heb je Eindhoven gelopen?Pipa wrote:Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
Ik heb hem vorig jaar gelopen, heel bijzonder om te doen. Wel loodzwaar inderdaad.
GefeliciteerdPipa wrote:Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
nice man! respectPipa wrote:Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
Morning poops are the best poops 
Dit najaarsweertje. Zon, haast windstil, ja het kan dus echt aan de kust. 
Waar heb je die zon verstopt? In Oaveriessel nergens te bekennen.corneelwr wrote:Dit najaarsweertje. Zon, haast windstil, ja het kan dus echt aan de kust.
Same hier in achterhoek. Ik zit de laatste tijd alweer met 3 truien over elkaar aan en man heeft het over een lekker weertje.Justinhafc wrote:Waar heb je die zon verstopt? In Oaveriessel nergens te bekennen.corneelwr wrote:Dit najaarsweertje. Zon, haast windstil, ja het kan dus echt aan de kust.
3 truien pfffff je liekt m'n vriendin wel
1 voordeel van herfst/winter dan, om in het kader van genietmomentjes te blijven; word niet meer lekgestoken door muggen elke nacht nu.corneelwr wrote:3 truien pfffff je liekt m'n vriendin wel
Ja oké, volledig eens. Zeer groot voordeel. Ben daar allergisch voor ook, heel vervelend 
Niet? Ik ben vannacht nog 4x gestoken godverdekankerZaagkick wrote:1 voordeel van herfst/winter dan, om in het kader van genietmomentjes te blijven; word niet meer lekgestoken door muggen elke nacht nu.corneelwr wrote:3 truien pfffff je liekt m'n vriendin wel