Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk emre wat voor hond heb je? Kan ie een beetje truukjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is een corgi en hij kan kickrolls met zijn oren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2025 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



goat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer je onmin nodig moet schijten en dan eindelijk het moment aanbreekt dat al die bruine smurrie uit je anus glijdt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poephark blij mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2025 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/cybergunz.mus ... YlEa0COhm/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Typisch ook dat de filmpjesmakers tegenwoordig denken dat het nodig is om continue spastische en bewegende camerashots te moeten maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2025 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Typisch ook dat de filmpjesmakers tegenwoordig denken dat het nodig is om continue spastische en bewegende camerashots te moeten maken..

off-topic/irritatiemomentjes-t11578-32525.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DEEZL AEON album dat straks uitkomt

Edit: En dat er zoveel livesets op youtube worden gepompt de laatste tijd, vaak zelfs 2 per dag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Wijn)rondreis Puglia, erg van genoten de afgelopen weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2025 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen

Keurig, hoe heb je je voorbereid? Bepaald schema aangehouden? En ben wel benieuwd naar je tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
maar wel uitgelopen


Daar gaat het om! Lekker bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen

Netjes, knap gedaan! Heb je Eindhoven gelopen?
Ik heb hem vorig jaar gelopen, heel bijzonder om te doen. Wel loodzwaar inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2025 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen


Gefeliciteerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 08:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen

nice man! respect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morning poops are the best poops (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit najaarsweertje. Zon, haast windstil, ja het kan dus echt aan de kust. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Dit najaarsweertje. Zon, haast windstil, ja het kan dus echt aan de kust. :D


Waar heb je die zon verstopt? In Oaveriessel nergens te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
corneelwr schreef:
Dit najaarsweertje. Zon, haast windstil, ja het kan dus echt aan de kust. :D


Waar heb je die zon verstopt? In Oaveriessel nergens te bekennen.


Same hier in achterhoek. Ik zit de laatste tijd alweer met 3 truien over elkaar aan en man heeft het over een lekker weertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 truien pfffff je liekt m'n vriendin wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
3 truien pfffff je liekt m'n vriendin wel


1 voordeel van herfst/winter dan, om in het kader van genietmomentjes te blijven; word niet meer lekgestoken door muggen elke nacht nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oké, volledig eens. Zeer groot voordeel. Ben daar allergisch voor ook, heel vervelend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
corneelwr schreef:
3 truien pfffff je liekt m'n vriendin wel


1 voordeel van herfst/winter dan, om in het kader van genietmomentjes te blijven; word niet meer lekgestoken door muggen elke nacht nu.


Niet? Ik ben vannacht nog 4x gestoken godverdekanker
Vorige  1 ... 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic