Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks mannen! Was inderdaad Eindhoven

corneelwr schreef:
Pipa schreef:
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen

Keurig, hoe heb je je voorbereid? Bepaald schema aangehouden? En ben wel benieuwd naar je tijd :)


Heb een schema via chatgpt gevolgd. Afgelopen maand wel verhuizing/klussen en nieuwe baan, hierdoor training not optimaal. Heb tot 32 kilometer getraind. Tijd was 4:11 dus niet helemaal tevreden. Tot 25km liep ik op schema van 3;45. Maar daarna echt totale implosie. Aantal keer kramp gehad en echt alles, maar echt alles deed pijn. Op een gegeven moment wil je aanzetten, maar lukt het gewoon niet. Na 33 kilometer riep heel mn lichaam stop ermee stap uit. Laatste kilometer word je gedragen en voel je in principe niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^Nogmaals, klasse kerel. Ik vind een halve marathon al vrij pittig, laats staan 2x zo'n afstand.. pfff


OT:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang weekend Valencia was wel één groot genietmoment.
Vet om nog in Mestalla te zijn geweest voor het plat gaat. Oude bak wel, maar wel bijzonder. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lang weekend Valencia was wel één groot genietmoment.

Half jaar te laat ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Las Fallas. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik totaal niets met dit soort vuurwerk dingen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Las Fallas. :thumbup:


er is ook zo'n filmpje van dit jaar dat er weet ik hoeveel honderd man in een cirkel staat en allemaal teringbommen in t midden worden gegooid. Echt een stel debielen daar altijd, maar kan er wel om lachen vanuit mn stoeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Het heilige Palau, helaas is Palau rip want het liep uit de hand ofzo? Snap er niks van.


Parvuz schreef:
Gelukkig heb ik totaal niets met dit soort vuurwerk dingen. :D

Gelukkig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het ook nooit begrijpen, maar gun iedereen z'n gekke hobby
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Parvuz schreef:
Gelukkig heb ik totaal niets met dit soort vuurwerk dingen. :D

Gelukkig?

Ja, was ongelukkig geweest als ik daar wel veel me had en ik had dit moeten missen. Nu boeit het me zeg maar niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou het ook nooit begrijpen, maar gun iedereen z'n gekke hobby


Bedankt Rick, attent van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd. Kwal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnieuw forum-veteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefelicifietsgejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2025 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo fiets gejat ben geen mocro haah maar bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist (eindelijk!) mijn album aangekondigd. Hieronder een link met de aankondiging. Geef maar een volgje als je het interessant vindt om het te volgen.

https://www.instagram.com/reel/DTIsDEZD ... BiNWFlZA==

Roman Anthony - Reborn. 20 gloednieuwe solo tracks. House, Deep House, Tech House. Volledige release in juni (digitaal en op CD). Volgende week een video met het verhaal achter het album en volgende week vrijdag (16 januari) de eerste single.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2026 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trots op jou, broeder. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2026 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet Ramon, gefeliciteerd! :beer:
Ga hem zeker even een luisterbeurtje geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2026 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nais!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens een set een tracktease meezingen/meedoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zonnetje vanmiddag. Sneeuw was zo goals als weg en zacht windje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2026 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albacete vs Real Madrid
Vorige  1 ... 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic