Thanks mannen! Was inderdaad Eindhoven
corneelwr schreef:
Pipa schreef:
Eerste en laatste marathon gelopen! Hoewel je weet dat het tyfus zwaar wordt, heb ik het toch onderschat en te hard van start gegaan. Vervolgens onwijs geïmplodeerd maar wel uitgelopen
Keurig, hoe heb je je voorbereid? Bepaald schema aangehouden? En ben wel benieuwd naar je tijd

Heb een schema via chatgpt gevolgd. Afgelopen maand wel verhuizing/klussen en nieuwe baan, hierdoor training not optimaal. Heb tot 32 kilometer getraind. Tijd was 4:11 dus niet helemaal tevreden. Tot 25km liep ik op schema van 3;45. Maar daarna echt totale implosie. Aantal keer kramp gehad en echt alles, maar echt alles deed pijn. Op een gegeven moment wil je aanzetten, maar lukt het gewoon niet. Na 33 kilometer riep heel mn lichaam stop ermee stap uit. Laatste kilometer word je gedragen en voel je in principe niks meer.