Het weer 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mijn eerste halve marathon uitgelopen. Vrij emotionele route er naartoe, misschien niet helemaal de tijd die ik wou lopen (vooral omdat na 18km de tank leeg was) maar toch heerlijk om dit verhaal goed af te ronden
Lekker, maat! De hele marathon staat nog op de agenda, toch? Wanneer is die?Steffnov wrote:Mijn eerste halve marathon uitgelopen. Vrij emotionele route er naartoe, misschien niet helemaal de tijd die ik wou lopen (vooral omdat na 18km de tank leeg was) maar toch heerlijk om dit verhaal goed af te ronden
Mega ja, en goes stomp ik graag een keer op zn kaakZaagkick wrote:GAE
comngrats!Steffnov wrote:Mijn eerste halve marathon uitgelopen. Vrij emotionele route er naartoe, misschien niet helemaal de tijd die ik wou lopen (vooral omdat na 18km de tank leeg was) maar toch heerlijk om dit verhaal goed af te ronden
Keurig Steffnov! Wel logisch ook dat na 18km je tank leeg is, het is ook gewoon een grafeind lopen
Heb je je streefbedrag kunnen halen? 11 mei mag ik het voor het eerst proberen (Loop Leeuwarden), ben benieuwd of ik ook zo'n tijd neer kan zetten (hoop iig binnen de 2 uur)
Heel sick, gefeliciteerd Eagles! Wat een zuigploeg dat AZZaagkick wrote:GAE
Dit is echt alleen grappig als je Brabonees praat gok ikMark With A Tarrel wrote:https://www.dumpert.nl/item/100120615_fc4b434d
-
AHardtraxxer
- 242 posts member since 2023
- last seen 8 hours ago
Mwa dat valt ook wel aardig tegen hoor! Al praat ik geen Brabons!ErikZ wrote:Dit is echt alleen grappig als je Brabonees praat gok ikMark With A Tarrel wrote:https://www.dumpert.nl/item/100120615_fc4b434d
Kei mooi jaErikZ wrote:Dit is echt alleen grappig als je Brabonees praat gok ikMark With A Tarrel wrote:https://www.dumpert.nl/item/100120615_fc4b434d
Zal nog wel even duren denk ik. Ga in de zomer wel doortrainen, maar eerst maar eens het hele proces nu afwachten en hoe dat valt. Ben nog niet zo van het vooruit plannenRemi wrote:Lekker, maat! De hele marathon staat nog op de agenda, toch? Wanneer is die?Steffnov wrote:Mijn eerste halve marathon uitgelopen. Vrij emotionele route er naartoe, misschien niet helemaal de tijd die ik wou lopen (vooral omdat na 18km de tank leeg was) maar toch heerlijk om dit verhaal goed af te ronden
Als ik je Strava mag geloven komt dat wel goedcorneelwr wrote:Keurig Steffnov! Wel logisch ook dat na 18km je tank leeg is, het is ook gewoon een grafeind lopenHeb je je streefbedrag kunnen halen? 11 mei mag ik het voor het eerst proberen (Loop Leeuwarden), ben benieuwd of ik ook zo'n tijd neer kan zetten (hoop iig binnen de 2 uur)
Zaterdag de Kennedymars in Sittard mogen finishen. Diep moeten gaan, maar 80 km uiteindelijk in 15 uur en 45 minuten gelopen. Loop voorlopig wel nog even op slippers want krijg m'n schoenen nog niet aan 
Ik ben al leeg als ik 80 km op de reesfiets doen.....
pim__ wrote:Ik ben al leeg als ik 80 km in de auto doe.....
Ik dacht even heel snel Wildstylez in een politie outfit te zien
"Dit is... Bureau Veenendaal"
"Dit is... Bureau Veenendaal"
Wildstylez of wildstyles, wat is t nou
Zaterdag de Sony-WXH1000M5 gekregen van m'n vriendin.
Wat een geluid
Hele andere ervaring nu
Wat een geluid
Hele andere ervaring nu