Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1250, 1251, 1252, 1253, 1254  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 12:16 

Hardtraxx Elite

Succes met herstel. Doe je t alleen of met hulp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 14:03 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Succes met herstel. Doe je t alleen of met hulp?

gwn zelf. Heb t wel afgebouwd eerst, van meerdere grammen per dag tot een halve jonko op de laatste dag voor het stoppen, dat helpt mij enorm, paar keer geprobeerd in 1x kappen zonder afbouw werd ik helemaal leip joh. Ben beetje depressed, moeite met eten en slapen en heb leipe nachtmerries maar dat gaat wel over. Ben helder nu als ik wakker word ipv taai. Voelt wel goed. Want door mezelf elke avond helemaal lam te smoken om maar niks te voelen had ik eigenlijk de afgelopen 3 jaar elke dag een kater. Ik ben wel enigzins bang voor hoe ik nu zonder verdovingsmiddel mijn demonen moet gaan facen, maar ayy, heb genoeg doorstaan, i can do it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 15:55 

Hardtraxx Addict

succes maatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 16:16 

Hardtraxx Elite

Thanks broeders. Eerlijk gezegd, tussen m’n oren was het idee van stoppen veel moeilijker dan in werkelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 17:52 

Hardtraxx Elite

Goed bezig pik. Zet hem op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 19:05 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Goed bezig pik. Zet hem op.

Thanks man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 08:56 

Hardtraxx Veteran

Yeah goed om te horen.
Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met het stoppen van een verslaving o.i.d. maar je hoeft het niet alleen te doen, he. Al is het maar praten en het delen van gevoelens of ervaringen. Mocht je eens terugvallen dan heb je wellicht een sterkere fundering om weer mee door te gaan.
Zet 'm op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 13:10 

Hardtraxx Veteran

Goed bezig man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 14:08 

Hardtraxx Veteran

Ja schrijf de verhalen hier (of op een ander forum) maar gewoon van je af. Kan alleen maar helpen denk ik. Goed bezig, hou vol, lijkt mij heel zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2025 14:54 

Hardtraxx Elite

Thanks boys :) ja, ik weet dat het niet alleen hoeft, maar ik kan dit wel. De motivatie is hoog, ik wil m’n oude leven niet meer leiden. Dat helpt mee, dat er echt drive achter zit, het is geen ‘ik ga het ff proberen’ maar ‘ik moet en zal’. Nog geen 2 weken geleden toen ik niks meer had en de shop dicht was heb ik 5/6 opgerookte j's uit mijn asbak zitten vissen om daar het laatste hijsje uit te zuigen. De auto asbak, alles wat daarin lag was maanden oud. :sick: Conclusie… als je mindset goed is en bij cravings stilstaat bij / herinnert waarom je het wil doorzetten, kun je heel veel voor elkaar krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 14:57 

Hardtraxx Elite

'ik kan dit wel' is een hele gevaarlijke. Ik heb ervaring. Anyhow, een erg mooie stap.

OT. Het zonnetje, en helemaal aankomend weekend. :thumbsup: Zaterdag het terrasje al gereserveerd voor lunch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 16:39 

Hardtraxx Veteran

Mensen die, vind ik, zo onwijs triest zijn dat ze Google Reviews achter laten bij de naam Superstruct (eigenaar Q-Dance) xd

- Worst organization ever for Ending Qlimax and basically ruining Q-dance along with it. Hope jou know what you did!
- Killers van de hardstyle scene

Wat denken ze nou, dat die mensen nu gaan bibberen van Google Reviews xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2025 18:02 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
'ik kan dit wel' is een hele gevaarlijke. Ik heb ervaring. Anyhow, een erg mooie stap.

OT. Het zonnetje, en helemaal aankomend weekend. :thumbsup: Zaterdag het terrasje al gereserveerd voor lunch

Ik snap je. Maar zit nu op dag 5 en bij het idee van smoken krijg ik een walgelijke smaak in mn mond. Na de tweede dag geen enkele craving meer gehad, Ik wil het niet meer, heb na een paar dagen al veel meer energie dan eerst en geen behoefte dat weer te verpesten. heb ook geen contact meer met oude stoner vrienden, en meerderen zijn ook gestopt, dus het hele idee van blowen zit niet meer in mn systeem. Jullie support is liev, had niet zoveel reacties verwacht :$ had zelf overigens ook niet verwacht dat het zo makkelijk was. Maar ik smokete zoveel dat het mn hele identiteit was, het was of de keuze maken m’n leven te verbeteren of te blijven smoken, kan bij mij persoonlijk niet naast elkaar bestaan. Want ik kan totaal geen maat houden met dingen. Genoeg over mij, wie is er hyped voor Rebirth dan?? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 08:16 

Hardtraxx Addict

:beer: :clap: :beer: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 09:28 

Hardtraxx Veteran

Grote hype voor Rebirth, amigo. Dat gaan 2 dagen genietmomenten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 16:18 

Hardtraxx Elite

Het is jullie gegund met deze voorspellingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 19:45 

Hardtraxx Addict

Gisteren teruggekomen van onze 'babymoon' - 10 dagen he-le-maal niks gedaan in een van de beste resorts van Gran Canaria. Na 2 maanden een enorme werkdruk te hebben gehad, kwam deze vakantie ook echt op het perfecte moment. Dat eerste moment toen ik het zwembad in sprong. Dat geluksgevoel behaal ik meestal vooral met synthetische hulpmiddelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 20:36 

Hardtraxx Veteran

Lets go Emre, jij kan dit! Volhouden man en schrijf het van je af wanneer nodig is op het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 21:50 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Lets go Emre, jij kan dit! Volhouden man en schrijf het van je af wanneer nodig is op het forum

Dankjewel maat. Morgen 1 week off :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 22:07 

Hardtraxxer

pak ze brada
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2025 22:10 

Hardtraxx Elite

Longinhoud x10 meteen in de gym ook gvd letsgooo !!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 09:23 

Hardtraxx Veteran

De beurs afgelopen dagen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 09:37 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
De beurs afgelopen dagen xd

En ondertussen de tarief voor China verhogen naar 125% :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2025 10:14 

Hardtraxx Veteran

Die Trump is echt een clown man. Als marktmanipulatie een gezicht had dan was het die man geweest. Zal wel geen gevolgen hebben, maar eigenlijk kan dit echt niet. Als die alle handelstarieven naar 0 kan krijgen dan zou het wel goed zijn voor de koopkracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 19:01 

Hardtraxx Elite

Nu meer dan een week clean van wiet, wordt geappt door een oude smoke maat of ik kom smoken maar no way ik loat mien hoofd niet heet maken amigos.
Vorige  1 ... 1250, 1251, 1252, 1253, 1254  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic