Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mei 2025 08:24 

Hardtraxx Addict

Denzel!

Heerlijke speler die Yamal, 17 jaar, ongekend.
Zal die net zo goed worden als Messi of Ronaldo?
Qua werkethiek ontbreekt er nog veel, maar potentie imo meer.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2025 08:58 

Hardtraxx Veteran

Yamal is echt krankzinnig goed al, bizar. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt. Daar zijn er in het moderne voetbal niet zo veel meer van over.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2025 18:36 

Hardtraxx Elite

skon zunneke vandaag gvd :loving: geef dit elke dag
Bericht Geplaatst op 08 mei 2025 14:21 

Hardtraxx Veteran

Zak Able die even de akoestische versie van Avicii - 10 more days vrijgeeft :loving:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2025 20:37 

Hardtraxx Elite

Ajax ^^
Bericht Geplaatst op 12 mei 2025 00:17 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Ajax ^^
Bericht Geplaatst op 12 mei 2025 09:04 

Hardtraxx Veteran

De eindfase van de Eredivisie dit seizoen. Oprecht elke wedstrijd staat er nog iets op het spel. Onder in, midden in, boven in.
Bericht Geplaatst op 12 mei 2025 11:34 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk meer eigen plaatjes kunnen laten horen aan mensen :loving: Fantastisch om zulke lovende berichten te krijgen met wat ze er van vinden :D
Bericht Geplaatst op 14 mei 2025 23:52 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Ajax ^^

Nog een keer dan maar :lol:
Bericht Geplaatst op 15 mei 2025 00:20 

Hardtraxx Elite

Ja wat erg dit xd
In de laatste paar wedstrijden even heel je kampioenschap verspelen. >.<
Bericht Geplaatst op 15 mei 2025 08:17 

Hardtraxx Veteran

Nooit recht gehad op die 1e plek tho. Had zoiets wel verwacht.
Denk dat we zondag 80 min weer eerste staan en dan Noa Lang de winnende erin schiet. Uiteraard in 90+2/90+5 ofzo.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2025 11:52 

Hardtraxx Elite

*trekt zn psv shirt alvast aan*
Bericht Geplaatst op 15 mei 2025 15:43 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
De eindfase van de Eredivisie dit seizoen.
Bericht Geplaatst op 15 mei 2025 16:16 

Hardtraxx Veteran

Vandaag koopovereenkomst ondertekend voor eerste woning. Nog wel onder voorbehoud van financiering
Bericht Geplaatst op 18 mei 2025 11:12 

Hardtraxx Veteran

Gisteren op Groove Garden 20 euro gevonden vlak voor de muntenbalie, net toen ik aan de beurt was klapten de pin systemen er uit, maar door het gevonden geld kon ik alsnog munten kopen :cool:
Bericht Geplaatst op 19 mei 2025 10:39 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Gisteren op Groove Garden 20 euro gevonden vlak voor de muntenbalie, net toen ik aan de beurt was klapten de pin systemen er uit, maar door het gevonden geld kon ik alsnog munten kopen :cool:

Gefeliciteerd met je 3,5 munt.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2025 10:59 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Delt-A schreef:

Gefeliciteerd met je 3,5 munt.

Had zelf al een tientje, dus kon 8 munten kopen, dus we konden in ieder geval even vooruit :) Later op de dag deed alles het weer.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2025 16:04 

Hardtraxxer

Terug van 10 dagen Georgië, echt een top land. 7 dagen Tblisi geweest, 2 dagen wijn gedronken in Kacheti en nog nachtje in de bergen geslapen. Aanrader!
Bericht Geplaatst op 19 mei 2025 17:56 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Terug van 10 dagen Georgië, echt een top land. 7 dagen Tblisi geweest, 2 dagen wijn gedronken in Kacheti en nog nachtje in de bergen geslapen. Aanrader!

7 dagen in Tblisi, de tering. De 2e dag was ik het al beu.

Maar hoe zit het nu na de verkiezingen met het anti-Rusland sentiment / pro-EU sentiment overal?
Bericht Geplaatst op 19 mei 2025 18:19 

Hardtraxxer

Ja we waren woensdagavond aangekomen in Tblisi, zondag vertrokken naar andere plek, 3 nachtjes ergens anders geslapen, toen woensdag weer terug naar Tblisi voor paar dagen. Eigk wel minder dan 7 dagen totaal dus maar ge snapt t. Was prima zo. Lekker borrelen, clubben, sightseeing in dorpen in de de buurt. Door die afwisseling + dat we een huurauto hadden voelde het niet alsof we te lang in de stad zaten ofzo

Er zijn veel protesten in de stad maar zelf niet gezien. Werd ook aangeraden om als toerist daar ver vandaan te blijven aangezien de overheid daar nog wel eens iemand willen oppakken met het idee dat ze een spion zijn. Er zijn best wat Russen in de stad maar die leven redelijk in hun eigen community. Bij sommige clubs mogen Russen niet binnen, mag niet betalen met Russische rekening etc. Ook zie je veel graffiti met dingen ''fuck russia'', ''russia kills''. Ook bij bepaalde wat meer moderne/hippere restaurants, stond er onderaan het bonnetje ''RUSSIA STILL OCCUPIES 20% OF GEORGIA''.

Wat dan wel weer typisch was, bij het Stalin Museum (bij het huis waar hij geboren is, was wel dik om te zien) kon je gewoon merch kopen met zijn hoofd erop. T-shirts, totebags en zelfs flessen wijn.

Bijzondere ervaring iig
Bericht Geplaatst op 19 mei 2025 21:04 

Hardtraxx Veteran

Ja we waren woensdagavond aangekomen in Tblisi, zondag vertrokken naar andere plek, 3 nachtjes ergens anders geslapen, toen woensdag weer terug naar Tblisi voor paar dagen. Eigk wel minder dan 7 dagen totaal dus maar ge snapt t. Was prima zo. Lekker borrelen, clubben, sightseeing in dorpen in de de buurt. Door die afwisseling + dat we een huurauto hadden voelde het niet alsof we te lang in de stad zaten ofzo

Snap 't. Deelnemen aan het verkeer is daar wel echt chaos :P.

Er zijn veel protesten in de stad maar zelf niet gezien. Werd ook aangeraden om als toerist daar ver vandaan te blijven aangezien de overheid daar nog wel eens iemand willen oppakken met het idee dat ze een spion zijn. Er zijn best wat Russen in de stad maar die leven redelijk in hun eigen community. Bij sommige clubs mogen Russen niet binnen, mag niet betalen met Russische rekening etc. Ook zie je veel graffiti met dingen ''fuck russia'', ''russia kills''. Ook bij bepaalde wat meer moderne/hippere restaurants, stond er onderaan het bonnetje ''RUSSIA STILL OCCUPIES 20% OF GEORGIA''.

Haha dat laatste zag ik ook ongeveer als een overlay in de bovenhoek bij sommige TV zenders daar. Zoveel bijzondere dingen daar over de verhouding met Rusland. De massa wil EU maar het geld komt uit Rusland wat de corruptie voert. Gekke situatie.

Ook mooi dat de helft daar met schade auto's uit Europa / Japan / VS rijdt. Opknappen doe je daar ook niet gezien het botsauto verkeer.

Was er afgelopen Augustus, de Kazbek beklimmen.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2025 07:07 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk, wij gaan toevallig eind juli. In Tbilisi een huurauto ophalen en dan willen we sowieso wat gaan hiken/rondtrekken. Mochten jullie tips hebben (aanraders qua locatie, slaapplekken, restaurants, mag van alles zijn) graag! :D
Bericht Geplaatst op 20 mei 2025 09:34 

Hardtraxx Veteran

In 2016 naar Georgie en Armenie geweest, fantastisch daar. Herken je verhalen wel van oa Gori en het Stalinmuseum. Ben je ook naar die ingehouwen huizen in de rotswanden geweest? Dat was ook fantastisch. Ik weet niet meer exact hoe het heet, maar was geloof ik mid-zuid Georgië op een stukje afstand van Tiblisi.
Dat je daar trouwens hebt durven rijden, ik heb daar meermaals doodsangsten uitgestaan in een busje met Georgische chauffeur. Verkeersregels leken slechts een suggestie.

Andere tips: op de grens met Azerbeijan ligt een kerk ingehouwen in de rots, vond ik ook indrukwekkend. Wel een eindje rijden.
Wij hebben zelf een georganiseerde tocht door de Kaukasus gedaan, 2 dagen hiken, ook in de buurt van het door Rusland bezette gebied. Met de recente spanningen weet ik niet of ik dat nu aan zou raden om bij die grens te gaan kijken, zou daar de website van Ministerie van Buitenlandse Zaken goed voor blijven checken. Trekkings ook altijd met gids boeken rond de Kaukasus, zij weten waar je wel en niet mag lopen en dat is gezien de situatie daar denk ik wel verstandig.
Wij zijn ook in Borjomi geweest (waar ook het binnenlands bekende water wordt gebotteld) en een mooie hike in het Nationaal Park gedaan daar. Ook naar Batoemi geweest, soort boulevardstad Rusland-stijl, bijzonder om rond te lopen, maar niet bijzonder mooi.
Bereid je voor op BBQ walnootland met veel wijn. Ik was met mijn notenallergie niet heel blij daarmee haha.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2025 14:28 

Hardtraxxer

pffff had gisteren heel verhaal getypt maar had m niet gepost zie ik
Bericht Geplaatst op 21 mei 2025 14:34 

Hardtraxx Veteran

pffff had gisteren heel verhaal getypt maar had m niet gepost zie ik

Bedankt daarvoor!
Vorige  1 ... 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic