Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2025 20:42 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
@mwat je eerste punt, is in mijn ogen totaal niet zo, de classic stroming op feesten is ruim vertegenwoordigd, er zijn genoeg eilandjes voor iedereen anno 2025 dus mensen moeten gewoon kappen met het op blijven zoeken van dingen om onzin te plaatsen. het is altijd de reactie op een irritant iets die afgekeurd wordt, nee, mensen moeten gewoon niet irritant doen in the first place, dan zou bloodlust dit niet gepost hebben en zouden die honderden mensen op reddit het er niet mee eens zijn.

"in jouw ogen". Precies dat. Het gaat namelijk om perceptie. En de perceptie voor velen is dat de huidige stromingen bepaalde stromingen verdrongen waar ze identiteit aan hebben verleend, onder dezelfde naam hardstyle ook nog eens. Ook al zijn er nog genoeg classics feesten etc.

Dit is echt een gevoelskwestie en rationele argumenten hebben maar beperkt zin. Kan leiden tot bewustwording, maar niet per sé tot gedragsverandering. Onder de streep vervallen we toch weer heel makkelijk naar stammetjes denken en zoeken we gelijkgestemenden op die onze boodschap echo-en en maken we ons daar bewust en onbewust hard voor. Dat is de menselijke natuur en zo zijn we als sociale wezens die afhankelijk van elkaar zijn geprogrammeerd. Er zal daarom altijd onzin over andere parochiën rondgeslingerd worden en blijven deze discussies tot de laatste groepje levende mensen op aarde een ding.

Ik ben het verder helemaal met je eens hé. Maar dit is gewoon hoe de wereld draait en zal blijven draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 10:44 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Maar dit is gewoon hoe de wereld draait en zal blijven draaien.

Hear hear. Het mooie aan het internet is dat elke mongool een mening erop kan gooien. Het nare van het internet is dat elke mongool een mening erop kan gooien.

Vroeger moest je zoeken naar obscure forums om je mening te geven. Nu met socialmedia niet meer.

Even wat anders Emre, kun je ff wat minderen? Die uitbarstingen beginnen steeds meer uit de hand te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 11:53 

Hardtraxxer

Maar iemand moet toch de waarheid vertellen gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 12:21 

Hardtraxx Elite

Wat kost hier watermilooooen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 12:26 

Hardtraxx Elite

Mand
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:00 

Hardtraxx Veteran

Goed. Klaar nu. En kalm blijven hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:12 

Hardtraxx Elite

Als dit gesprek irl was en niet achter een schermpje weet je heel goed dat jij in deze situatie degene is die kalm zou blijven. Dus ssst. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:15 

Hardtraxx Veteran

edit: verwijderd na corrigerende tik van rick (niet die gast met 2 kinderen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:16 

Hardtraxx Elite

BIEM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:25 

Hardtraxx Elite

Ik wil eenieder die zijn bijdrage heeft geleverd aan deze discussie toch hartelijk danken, zit lekker te genieten achter mn bureautje op werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:31 

Hardtraxx Addict

6 weken niet op HT gezeten en het eerste topic dat ik weer open is meteen een genietmomentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:33 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx lijkt tegenwoordig meer een platform voor Emre om z'n dagelijkse rants en boze hersenspinsels van de dag op te delen :lol:

Hoop in ieder geval dat het therapeutisch voor je werkt vrind. Schrijf het maar lekker van je af! Wij zijn wel een luisterend oor :loving:

Indy schreef:
goh wat gek dat jij geen vrienden hebt

Pas op Indy, D-Verze komt je halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 14:34 

Hardtraxx Elite

WATER??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 15:03 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Als dit gesprek irl was en niet achter een schermpje weet je heel goed dat jij in deze situatie degene is die kalm zou blijven. Dus ssst. (L)

Bedreig je mij nou of lees ik dit verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 15:05 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Gezien de recente reacties concludeer ik dat ik meer bijdraag aan dit forum dan Alm1ghty die zo nu en dan ff langskomt om een schijtlollige reactie te plaatsen en weer loesoe is.

Zou het..in theorie...hypothetisch nu zo kunnen jij dat jij je nu net zo gedraagt als de mensen die de OG Raw ''verdedigen''? Roepen hoe de rest het fout heeft en de mening van de huidige scene niet snappen is hetzelfde als je het omdraait en de mensen doen waar je (deels grootgelijk) zelf een hekel aan hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 15:48 

Hardtraxx Elite

Digging for the world!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 15:54 

Hardtraxx Veteran

ey ik vroeg je wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 15:58 

Hardtraxx Elite

How to pay here for?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:00 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Emre op het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:04 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Delt-A schreef:
Ik zal wel in een andere bubbel zitten want ik herken het niet echt, af en toe verbaasde reacties op Insta over zoiets als Dr. Donk maar meer kan ik me zo niet voor de geest halen. Is het die Rawstyle United groep op Facebook? Daar zit ik niet in.

Hoeveel moderne raw en uptempo artiesten volg je?

Vrij weinig, dus dan zal het de bubbel zijn. Artiesten gaan volgen waarvan je de muziek nooit wat aan hebt gevonden en dan gaan klagen is wel een rare hobby ja.

Verder krijg ik het idee dat hier ruzie om niks aan het ontstaan is want toen ik dit las van Alm1ghty:

Alm1ghty schreef:
Even wat anders Emre, kun je ff wat minderen? Die uitbarstingen beginnen steeds meer uit de hand te lopen.

Had ik meer het idee dat hij dat zei uit zorg voor je mentale gezondheid.

Mocht ik het fout hebben, carry on I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:07 

Hardtraxx Elite

Ik wil kaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:12 

Hardtraxx Veteran

Joh met dat gerant en gescheld is het toch niet gek dat er iemand eens vraagt of het ff wat minder kan? Gelijk lopen dreigen met dingen "irl zeggen", doe gewoon ff kalm (2).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:20 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick, het meest krachtige middel is gewoon niet reageren op dit soort dingen. Nogal wat leden hier op Hardtraxx gaan snel over op mensen te hak zetten / gaslighten / whatever en andere leden springen er vervolgens graag mee in. Sta daar boven want dat ga je niet winnen en je houdt er alleen maar een naar gevoel aan over.

We zijn hier allemaal vooral karikaturen van onszelf op dit forum en dan vallen nuances weg. In real life valt dat gelukkig allemaal (meestal?) wel mee. Thans, dat heb ik gemerkt bij de leden die ik in real life wel eens ontmoet heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik ben in het dagelijks leven ook een behoorlijke etterbak moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 16:36 

Hardtraxx Elite

Handtekening! HANDTEKENING!! OEHOEEHOOOEEEHHHH!!!
Vorige  1 ... 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic