Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 17:41 

Hardtraxx Addict

Het genietmomentjes topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 17:58 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
En ja ik durf ook te zeggen dat ik irl met genoeg mensen zou klikken hier maar als je standaard al 1-0 achter staat op het moment dat je iets post dan is het makkelijk om buiten de boot te vallen.

Denk daarom een beetje na voordat je iets post. En als achteraf iets dan toch niet handig blijkt te zijn om getyped te hebben, stap er dan overheen ipv dat je er tegenin gaat. Als er hier eenmaal een stickertje aan je naam hangt kan je het gewoon niet goed meer doen en ga je dit soort discussies ook niet meer winnen. Het heeft überhaupt ook gewoon helemaal geen nut om te 'winnen' op dit uitgestorven stukje van het internet. Let it go. Snapte.

Rickzel schreef:
Ik ben in het dagelijks leven ook een behoorlijke etterbak moet ik zeggen.

Ik zie jou idd niet echt als iemand die een masker zou dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 19:13 

Hardtraxxer

Maar die agressieve calimerorol is zoo vermoeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 19:26 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
ey ik vroeg je wat

Haha jaren geleden heeft die sneue boskever mij in het Qlimax topic bedreigt (of gedreigd dat ie me op Qlimax wat ging aandoen, weet t niet meer).

Typisch. En daarna zielig gaan doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 19:51 

Hardtraxx Veteran

Ik zit hier op het forum in een vurig betoog Zany met de grond gelijk te maken vanwege zijn slechts platenkeuze op een early feest, maar in real life ben ik eigenlijk maar een miet.
Welkom op het internet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 20:19 

Hardtraxx Elite

Ik ben gelicencieerd radiozendamateur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:24 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick niet doen

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:26 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Ik zit hier op het forum in een vurig betoog Zany met de grond gelijk te maken vanwege zijn slechts platenkeuze op een early feest, maar in real life ben ik eigenlijk maar een miet.

Ik heet in real life eigenlijk helemaal geen Mark, maar Stefan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:29 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Oh ja, dat was vast een goedbedoelde opmerking van almighty, wat gek dat ik dat niet zo zag, aangezien al zijn conments richting mij altijd cynische sneren zijn geweest

Citaat:
Artiesten gaan volgen waarvan je de muziek nooit wat aan hebt gevonden en dan gaan klagen is wel een rare hobby

Dit, in combinatie met de luisteraars continu beledigen omdat men een muziekstijl niet mooi vind, is exact de reden dat bloodlust dit gepost heeft, dus snap die verontwaardiging hier sws weer niet. Maar de algemene opinie op reddit zegt genoeg toch.

Almighty is cynisme himself :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:33 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
SL5961 schreef:

Nu maak je mij nieuwsgierig, heb je een real life wel tarrels aan je reet hangen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:37 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
SL5961 schreef:

Nu maak je mij nieuwsgierig, heb je een real life wel tarrels aan je reet hangen dan?

:lol: :lol: :lol:

Ik geniet ervan als op een of andere manier dit forum weer een teken van leven laat zien. Of het nou Martin Waus is of Emre. Op deze manier blijven we als harde trekkers toch beetje verbonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:43 

Hardtraxx Elite

See, jullie kunnen niet zonder zulk soort leden. En door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 22:56 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Haha ik wist dat deze ging komen.

Ik laat jullie in het ongewis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 23:06 

Hardtraxx Elite

bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 23:10 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
ULTIMO schreef:
Alm1ghty schreef:
ey ik vroeg je wat

Haha jaren geleden heeft die sneue boskever mij in het Qlimax topic bedreigt (of gedreigd dat ie me op Qlimax wat ging aandoen, weet t niet meer).

Typisch. En daarna zielig gaan doen :x

Wat lul jij nou weer :lol: niks fatsoenlijks in te brengen dus dan maar iets verzinnen? Gooi die zogenaamde bedreiging hier pls, ben oprecht benieuwd.

Jij weet zelf ook dat die post verwijderd/ge-edit is door mods.
Maargoed, je zat toen weer in een van je sneue fases, net als nu, herhaling van gedrag, top man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 23:43 

Hardtraxx Elite

Is goed man. Duidelijk verhaal ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 08:23 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
6 weken niet op HT gezeten en het eerste topic dat ik weer open is meteen een genietmomentje :loving:

Wtf jipmaat, heb jij een leven? :/
Oja, wel jammer dat je blijkbaar al je voorgaande posts hebt geëdit @Zaagkick Had het graag even teruggelezen, heb net de boot gemist volgens mij.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 09:40 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:

*Blije Warface - FTP geluiden*

Huisapotheker schreef:
Zaagkick schreef:
Oh ja, dat was vast een goedbedoelde opmerking van almighty, wat gek dat ik dat niet zo zag, aangezien al zijn conments richting mij altijd cynische sneren zijn geweest

Citaat:
Artiesten gaan volgen waarvan je de muziek nooit wat aan hebt gevonden en dan gaan klagen is wel een rare hobby

Dit, in combinatie met de luisteraars continu beledigen omdat men een muziekstijl niet mooi vind, is exact de reden dat bloodlust dit gepost heeft, dus snap die verontwaardiging hier sws weer niet. Maar de algemene opinie op reddit zegt genoeg toch.

Almighty is cynisme himself :lol:

heh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 10:42 

Hardtraxx Veteran

Genietmomentje: de afgelopen 2/3 paginas. Mooi spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 15:09 

Hardtraxx Elite

@cro ja heb alles weggehaald, heb genoeg mentale issues en boosheid en kan beter gewoon ff een tijdje het internet mijden ipv alles erger te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 17:54 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
@cro ja heb alles weggehaald, heb genoeg mentale issues en boosheid en kan beter gewoon ff een tijdje het internet mijden ipv alles erger te maken.

Dat lukt je niet erg goed zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ipv met z’n allen Emre weer aan te vallen, kunnen we het ook weer even met korreltje zout nemen. Soms irritant, maar brengt wel weer wat leven op HT en doet zn best in het release topic. Mijn steun heb je Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2025 20:58 

Hardtraxx Elite

EDIT; k lijk wel gek ook, kan mij t rotten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2025 09:03 

Hardtraxx Veteran

@Zaagie nou lekker een tijdje uitloggen en je focus op belangrijkere dingen :D helpt je vast verder denk ik
Oja ontopic:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2025 16:52 

Hardtraxxer

Nvm
Vorige  1 ... 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic