Mark With A Tarrel wrote:
Die burpees zijn toch niet verplicht bij een Strong Viking run? Kan me hiet herinneren dat er jury bij de obstakels stond oid.
Wordt wel gewaardeerd, en zeg nou eerlijk, ga je dat kleine beetje overslaan als je al zo'n grote uitdaging voor ogen hebt?
En nee geen stroom op prikkeldraad, gewoon berg op en tijgeren als n gek
Mark With A Tarrel wrote:
Die burpees zijn toch niet verplicht bij een Strong Viking run? Kan me hiet herinneren dat er jury bij de obstakels stond oid.
Wordt wel gewaardeerd, en zeg nou eerlijk, ga je dat kleine beetje overslaan als je al zo'n grote uitdaging voor ogen hebt?
Ja voor eigen eer dus, niet voor het kerkvolk. En dan na 10x burpees opnieuw de hinderis proberen.
En nee geen stroom op prikkeldraad, gewoon berg op en tijgeren als n gek
Was vgm ook bij MudMasters dat ik dat een keertje meemaakte. Herinner me nu dat je bij de Spaarnwoude Strong Viking run een heuvel op mag klauteren.
billieb15 wrote:
Het is vaker per jaar en een leuke happening.
Het is superleuk om te doen en kan het ook iedereen aanraden ongeacht de afstand. Vind alleen dat pretentieuze viking laagje eromheen net iets te cringe.
Fantazoo wrote:Het punt van Twente tegen United gisteren. Commentaar van Wytse van der Goot ook top, beetje beleving in die stem
Ja, mooi man. Vind Wytse ook wel een van de betere commentatoren die we hebben in Nederland. Ook wel genoten van de uitsupporters van Twente (mooie ontploffing bij de 1-1) en toch wel de durf en bravoure op het veld. Leuk om naar te kijken.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
[0:00]: Activator - Sparta
[2:50]: Onlynumbers - Numbers Society
[4:40]: FIISHIR & Ben Techy - Disco Biscuit
[8:00]: Onlynumbers - Stop Report Me
[9:20]: Alpha Twins - Smack My Derb
[11:10]: Lowriders - Don't Get Back
[14:40]: TNT - Drop The Deal
[17:10]: Showtek - The Colour Of The Harder Styles (kick Edit) (Jelte Stijnen)
[18:30]: The Prophet - Recession
[21:00]: Milkshake (Junkie Kid Edit)
[23:40]: Dutch Disorder - Heroine (Pat B Remix)
[25:50]: Mr Polska & Vieze Asbak & Natte Visstick - Polska Jumpstyle
[27:50]: Vieze Asbak & Yoshiko - ID (Unreleased)
[29:40]: Rekall - You & I (Blurredmovement & Torsten Remix) (Unreleased)
[32:20]: Toxic Machinery - Girl In Red
[34:40]: Juul Exler - Intrude
[37:30]: Ikkhi - ID (Unreleased)
[41:40]: Janks - Manifestado
[43:10]: Fantasm - ID (Unreleased)
[46:20]: ID - ID
[49:30]: Onlynumbers - Dying For You
[52:20]: Zombie Nation (H!Dude Remix)
[55:50]: TNT - FIYAH
[59:00]: Dr. Rude - Move Your Feet
[1:02:30]: The Stunned Guys & Paul Elstak - Thrillseeka
[1:05:00]: TNT & Darren Styles - Hard Beat
[1:07:30]: Zatox - Let Me See Ya
[1:09:40]: Armin van Buuren - This Is A Test (Taccers Edit)
[1:12:20]: Ray Volpe - Laserbeam (Junkie Kid Edit)
[1:14:50]: TNT & DJ Isaac - Rave Now
[1:18:00]: Delete & Artifact - Do You Like Bass?
[1:20:10]: Fantasm - Place On Fire
[1:22:00]: Vieze Asbak - Asbak Anthem (Unreleased)
[1:24:10]: Fantasm & Sojuice - On Fire (Unreleased)
[1:26:40]: Evil Grimace - J'attends La Pluie
Vette set ja, omdat het tenminste een beetje doorbeukt. Die andere dingen die ik tot nu toe van hem langs zie komen is wel heel erg hollen en stilstaan.
Gisteren mijn eerste marathon gelopen en onder de 4 uur weten te finishen. Vandaag zijn mijn benen waardeloos, maar ben wel mega trots op mijn resultaat .
Khadber wrote:Gisteren mijn eerste marathon gelopen en onder de 4 uur weten te finishen. Vandaag zijn mijn benen waardeloos, maar ben wel mega trots op mijn resultaat .