Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
View on YouTube

Nee ze is geen Chester maar het is wel echt Linkin Park voor mij

PS: Goeie stem Remi!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Zeker goed. Al moet ik zeggen dat ik toch liever naar een mannenstem luister in zo'n geval. Net wat dieper geluid.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Bijna weekend @Corneel
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
corneelwr wrote:
Nuracore wrote:
The Venator wrote:Voag
Bijna weekend, poar neem'n?
Mag in genietmomentjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :beer:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Remi wrote:Bijna weekend @Corneel
Hoe was ie?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Veel te vlug voorbij, wel genoten. En bij jou?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ja goud, zaterdag de World Series bezocht in de HMH, Rikkert Alm1ghty nog even gespot, toto gewonnen met de mannen en daarvan naar de chinees gegaan op de Zeedijk + wat kroegjes. Al met al een top dag. En gister verloren met voetbal, classic.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Lokaal feestje wat gratis is net Potato, Dune, Darkraver, Critical Mass en JDA op de lijst.
Avondje early en classics met de nodige uitschieters. Genieten van de First Rebirth en So many sacrifices, maar ook Butterfly VIP en Alles naar de kloten.

Een tegenvaller. Iemand helemaal out door drugs
Hardtraxx Addict
1386 posts member since 2022
last seen 6 minutes ago
Afgelopen zaterdag de Strong Viking Marathon gehaald.
Oftewel 42km inclusief 100+ obstakels.
Dit was zowel fysiek als mentaal de zwaarste battle die ik gehad heb, maar we hebben het gehaald.
Mega voldaan :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
billieb15 wrote:Afgelopen zaterdag de Strong Viking Marathon gehaald.
Dit was zowel fysiek als mentaal de zwaarste battle die ik gehad heb, maar we hebben het gehaald.
Strijder. Waar was dit? En hoe zit dat parcours in elkaar? Ben wel benieuwd.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Gefeliciteerd! Wil het ook nog wel eens proberen om de 42km te doen.

Nu een keer een lange survivalrun (LSR) proberen dan? Dat is de helft korter maar is veel zwaarder in de hindernissen waar je echt moet klimmen.

Heb vorige week een lange survivalrun op moeten geven. De voorlaatste grote hindernis niet gehaald. Ik viel uit de hindernis en zowat al mijn core spieren verkrampten en heb 5-10 minuten op de grond moeten blijven liggen. Einde oefening. Niet genoeg getraind de laatste tijd.

Helaas ook een splint shint gelopen. Dat zat er al in door het beklimmen van de Kazbek in Georgië / Rusland een paar weken geleden. Dat was wel een genietmomentje op zich. Maar kan de marathon van Antwerpen wel vergeten volgende maand.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Tering. Als ik daar een week de tijd voor zou hebben had ik het al moeilijk. :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Genietmomentje; Iemand die een met een mooie prestatie komt waarbij Mark with a Tarrel er binnen het uur weer over moet gaan met een eigen verhaal. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Sorry Helicaze! Een forum is natuurlijk niet bedoelt om in reactie op anderen dingen te delen die verwantschap hebben en helemaal niet om enthousiasme te ontsluiten.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:Sorry Helicaze! Een forum is natuurlijk niet bedoelt om in reactie op anderen dingen te delen die verwantschap hebben en helemaal niet om enthousiasme te ontsluiten.
Zo is het!
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Helicaze wrote:Genietmomentje; Iemand die een met een mooie prestatie komt waarbij Mark with a Tarrel er binnen het uur weer over moet gaan met een eigen verhaal. :D
Joh, hij feliciteert hem en stelt een wedervraag. Zo raar is t niet
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 11 hours ago
Niet raar, wel genieten ja.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Helicaze wrote:Genietmomentje; Iemand die een met een mooie prestatie komt waarbij Mark with a Tarrel er binnen het uur weer over moet gaan met een eigen verhaal. :D
Pfff komop joh.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
View on YouTube
:D
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 13 hours ago
MYTZE wrote:View on YouTube
:D
Dik!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Heel gaaf. HYPE wel aanwezig voor From Zero nu.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
:loving:
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1386 posts member since 2022
last seen 6 minutes ago
corneelwr wrote: Strijder. Waar was dit? En hoe zit dat parcours in elkaar? Ben wel benieuwd.
Dit was in Vessel-Zuid achter bij Amsterdam, vlakbij IJmuiden, die kant op.
Het parcours was onderverdeeld in verschillende afstanden, want dit evenement is voor iedereen toegankelijk.
De etappes waren 7, 13 en 19km (als je dat optelt is het 39, maar de 13km was 14+ en de rest was iets meer dan de hoeveelheid wat was aangegeven. Mijn horloge gaf 41,4 aan.
Maar de obstakels varieerden van touwen beklimmen om een bel te raken tot aan over een horde balken te springen.
Door loopgraven van modder tot een berg beklimmen met 25kg zoutzakken.
Het zwaarste vond ik de 50meter onder prikkeldraad heen manouvreren op je buik met je armen en benen. Dit moest ik 3x doen want deze kwam in elke afstand voor.
Nog een leuke toevoeging: haalde je een obstakel niet, moest je 10 burpees doen. Wilde je er een obstakel overslaan, dan was t 20 burpees.
Zelf 90 moeten doen, zagen er uiteindelijk ook niet meer uit!
Als je het interessant lijkt, begin bij een Mudmaster of een strongviking van 12 of 16km, welke je interesseert.
Het is vaker per jaar en een leuke happening.

PS Bedankt voor de positieve reacties verder!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
View on YouTube

Deze

En de versie waar T-Pain een verse dropt is nog vetter

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
billieb15 wrote: Door loopgraven van modder
Altijd mooi om te zien hoe mensen ondanks het breed bekende element 'modder' bij dit soort runs toch stug gladde gympies aantrekken en vervolgens de mud pits niet uit komen.
billieb15 wrote: Het zwaarste vond ik de 50meter onder prikkeldraad heen manouvreren op je buik met je armen en benen.
Stond er stroom op? Fucking naar vond ik dat 2 jaar terug.
billieb15 wrote: Nog een leuke toevoeging: haalde je een obstakel niet, moest je 10 burpees doen. Wilde je er een obstakel overslaan, dan was t 20 burpees.
Die burpees zijn toch niet verplicht bij een Strong Viking run? Kan me hiet herinneren dat er jury bij de obstakels stond oid.