View on YouTube
Nee ze is geen Chester maar het is wel echt Linkin Park voor mij
PS: Goeie stem Remi!
Nee ze is geen Chester maar het is wel echt Linkin Park voor mij
PS: Goeie stem Remi!
corneelwr wrote:Mag in genietmomentjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nuracore wrote:Bijna weekend, poar neem'n?The Venator wrote:Voag
Hoe was ie?Remi wrote:Bijna weekend @Corneel
Strijder. Waar was dit? En hoe zit dat parcours in elkaar? Ben wel benieuwd.billieb15 wrote:Afgelopen zaterdag de Strong Viking Marathon gehaald.
Oftewel 42km inclusief 100+ obstakels.
Dit was zowel fysiek als mentaal de zwaarste battle die ik gehad heb, maar we hebben het gehaald.
Mega voldaan
Gefeliciteerd! Wil het ook nog wel eens proberen om de 42km te doen.billieb15 wrote:Afgelopen zaterdag de Strong Viking Marathon gehaald.
Dit was zowel fysiek als mentaal de zwaarste battle die ik gehad heb, maar we hebben het gehaald.
Mega voldaan
Tering. Als ik daar een week de tijd voor zou hebben had ik het al moeilijk.billieb15 wrote:Afgelopen zaterdag de Strong Viking Marathon gehaald.
Mega voldaan
Zo is het!Mark With A Tarrel wrote:Sorry Helicaze! Een forum is natuurlijk niet bedoelt om in reactie op anderen dingen te delen die verwantschap hebben en helemaal niet om enthousiasme te ontsluiten.
Joh, hij feliciteert hem en stelt een wedervraag. Zo raar is t nietHelicaze wrote:Genietmomentje; Iemand die een met een mooie prestatie komt waarbij Mark with a Tarrel er binnen het uur weer over moet gaan met een eigen verhaal.
Pfff komop joh.Helicaze wrote:Genietmomentje; Iemand die een met een mooie prestatie komt waarbij Mark with a Tarrel er binnen het uur weer over moet gaan met een eigen verhaal.
Dik!
Dit was in Vessel-Zuid achter bij Amsterdam, vlakbij IJmuiden, die kant op.corneelwr wrote: Strijder. Waar was dit? En hoe zit dat parcours in elkaar? Ben wel benieuwd.
Altijd mooi om te zien hoe mensen ondanks het breed bekende element 'modder' bij dit soort runs toch stug gladde gympies aantrekken en vervolgens de mud pits niet uit komen.billieb15 wrote: Door loopgraven van modder
Stond er stroom op? Fucking naar vond ik dat 2 jaar terug.billieb15 wrote: Het zwaarste vond ik de 50meter onder prikkeldraad heen manouvreren op je buik met je armen en benen.
Die burpees zijn toch niet verplicht bij een Strong Viking run? Kan me hiet herinneren dat er jury bij de obstakels stond oid.billieb15 wrote: Nog een leuke toevoeging: haalde je een obstakel niet, moest je 10 burpees doen. Wilde je er een obstakel overslaan, dan was t 20 burpees.