Echt gieren iddZaagkick wrote:Sven-O wrote:Ludo Sanders
Active topics in Off-Topic
Moderators
pfffffffffff
Last edited by Zaagkick on 15 Oct 2024 21:55, edited 1 time in total.
Sven-O die ieder weekend het licht uit doet in De Rozenboom.
Dit is overigens ook een genietmomentje voor Janine en de meeste rawsoldier-vrienden van Sven.
Dit is overigens ook een genietmomentje voor Janine en de meeste rawsoldier-vrienden van Sven.
1 of 2 posts met een gimmick account helemaal prima, maar in 15 topics hetzelfde grapje is wel een beetje overdreven 
Gewoon even wachten vanaf 30 wordt het vanzelf weer grappig.Sven-O wrote:1 of 2 posts met een gimmick account helemaal prima, maar in 15 topics hetzelfde grapje is wel een beetje overdreven
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk eerder dat jijzelf een gimmick account hebt.Sven-O wrote:1 of 2 posts met een gimmick account helemaal prima, maar in 15 topics hetzelfde grapje is wel een beetje overdreven
Als ik kijk naar jouw naam dan lijkt dit natuurlijk heel erg op de spelling van DJ-namen lang geleden toen dit nog cool was. Ik kom zelf ook uit dat stenen tijdperk namelijk. Om de naam veronderstel ik dat je een carrière ambieert als DJ in de raw- en uptempo-scene. Helaas kan ik nergens online muziek onder deze naam vinden, alsmede een Instagram-account.
Gelukkig ben ik de ergste niet, en wil ik je helpen. Deze vrijdag hosten wij bij de Rozenboom een heuze Gearbox-special, en er is nog een plekje vrij op de line-up. Ik denk dat jij er goed bijpast, dus we zouden jou graag na mijn eigen set plaatsen.
Mijn DJ naam is overigens "Lud-O Sanderz".
Er is een instagram account dat precies dit al lange tijd doet bij grote accounts. Niet heel origineel helaas
Hier is het toch ook al 100x gebeurd... Als je dit nog grappig vindt, ben je gewoon een kleuter.
Gefeliciteerd Khadber!Khadber wrote:Gisteren mijn eerste marathon gelopen en onder de 4 uur weten te finishen. Vandaag zijn mijn benen waardeloos, maar ben wel mega trots op mijn resultaat.
Rickzel wrote:@Mark kom er maar in
Owja, euhh.. ik moet nu iets zeggen zodat het over mij gaat... euh... ik heb zondag de marathon van Antwerpen gepland maar zie er toch vanaf vanweg een scheenbeen blessure.
Vanavond naar Sum 41 in Den Bosch 
IdemJustinhafc wrote:Vanavond naar Sum 41 in Den Bosch
Te herkennen aan Theracords shirt, linksvooraan
Aight. Ik ben te herkennen aan een nog aan te schaffen Sum 41 shirt. Met andere woorden, nader te bepalenAlm1ghty wrote:IdemJustinhafc wrote:Vanavond naar Sum 41 in Den Bosch
Te herkennen aan Theracords shirt, linksvooraan
Dat was een geintje. Ik heb helemaal geen TC shirt.
Hele vette avond gehadJustinhafc wrote:Vanavond naar Sum 41 in Den Bosch
Kon na het 2e nummer (Hell Song) al naar huis. Mijn favo.Justinhafc wrote:Hele vette avond gehadJustinhafc wrote:Vanavond naar Sum 41 in Den BoschSfeer zat er goed in en heb al m'n favoriete nummers voorbij horen komen, dus zeer content. Nu nagenieten met een klein beetje koppijn op werk
Ik volgens mij één nummer daarna na Over My Head (Better Off Dead)Alm1ghty wrote:Kon na het 2e nummer (Hell Song) al naar huis. Mijn favo.
Lekker bezig mannen, had ze dit jaar op Rock Werchter en eerder al in 013 gezien, anders was ik er ook wel bij geweest.
Volgende week wel naar Linkin Park in Parijs. GVD ZIN IN GVD
#goals
Ja ik leef nog trouwens, nog wat te beleven hier?
Volgende week wel naar Linkin Park in Parijs. GVD ZIN IN GVD
Ook mijn favo's! Op Werchter nog gecrowdsurfed op Over My Head helemaal naar het podium toe. Stond ik daar opeens oog in oog met die gasten (althans zo voelde het toch)Justinhafc wrote:Ik volgens mij één nummer daarna na Over My Head (Better Off Dead)Alm1ghty wrote:Kon na het 2e nummer (Hell Song) al naar huis. Mijn favo.
Genietmomentjes zijn ook toch wel als Pommer weer één van zulke verhalen post, mooi!
Heel nice!Pommer wrote:Ook mijn favo's! Op Werchter nog gecrowdsurfed op Over My Head helemaal naar het podium toe. Stond ik daar opeens oog in oog met die gasten (althans zo voelde het toch)#goals
Nog plannen voor Limp Bizkit / Offspring / Jera Open Air?Pommer wrote:Lekker bezig mannen, had ze dit jaar op Rock Werchter en eerder al in 013 gezien, anders was ik er ook wel bij geweest.
Volgende week wel naar Linkin Park in Parijs. GVD ZIN IN GVD![]()
Ook mijn favo's! Op Werchter nog gecrowdsurfed op Over My Head helemaal naar het podium toe. Stond ik daar opeens oog in oog met die gasten (althans zo voelde het toch)Justinhafc wrote:Ik volgens mij één nummer daarna na Over My Head (Better Off Dead)Alm1ghty wrote:Kon na het 2e nummer (Hell Song) al naar huis. Mijn favo.#goals