Magnetronkicks en helicopterkicks 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kan ik ook wel van genieten ja.AniThing wrote:death of slim shady album![]()
![]()
![]()
Heb het vandaag opgezet door jouw reactie en wow thnx!AniThing wrote:death of slim shady album![]()
![]()
![]()
Voor mij is dit het niveau The Eminem Show, niet qua hits maar de flow in de platen, de skits en M komt echt weer hard op dit album!
Lucifer en Fuel zijn daar de beste voorbeelden van
De 3x3 basketbal finale van gisteren, lang geleden dat ik opsprong bij een sportwedstrijd en normaal nooit kijk 
Poh ja wat vet! Niet normaal schot van Worthy de Jong in OT
Was qua schot een beetje een Damian Lillard achtige buzzer beater
Wat een verrijking op de Olympische Spelen dat 3x3, heel tof om naar te kijken ookJustinhafc wrote:Poh ja wat vet! Niet normaal schot van Worthy de Jong in OTWas qua schot een beetje een Damian Lillard achtige buzzer beater
Ik had hetzelfde bij de 4x 400 mixed relay. Wat een magistrale race.ErikZ wrote:De 3x3 basketbal finale van gisteren, lang geleden dat ik opsprong bij een sportwedstrijd en normaal nooit kijk
ja die eindsprint van Bol. Daar gaan we nog veel vaker van genieten 
brianfct65 wrote:Sifan hassan.
Affligem trippel voor 1 munt op Pukkelpop.
Deze week weer paar keer draaien bij studentenvereniging voor de introweek. Leukste verzoekjes van gister:
- Dual Damage
- Oerend Hard
- Iets van hardcore ofzo
- Dual Damage
- Oerend Hard
- Iets van hardcore ofzo
Heb zelf jarenlang studentenfeestjes gedraaid. Werd uiteraard schijtziek van jan en alleman die verzoekjes kwamen indienen. Na een tijdje draaide ik simpelweg niet meer op locaties waar publiek makkelijk bij de DJ boot kwam
. Ook tijdje met een donatie pot voor een of ander random doel naast de DJ booth gestaan; verzoekje werd alleen ingewilligd bij een donatie. Dat hielp ook wel.
Wees eerlijk: was jij zelf het goede doel of ging dit écht ergens heen waar het geld nuttig besteed werd? 
Uiteraard. Er stond wel mooi op het potje dat ik geld ophaalde voor door droogte getroffen boeren in Zuid-Nederland (Wageningen hé, lekker agrarisch), maar uiteindelijk haalde die munten de oversteek terug over de Maas natuurlijk niet.Remi wrote:Wees eerlijk: was jij zelf het goede doel of ging dit écht ergens heen waar het geld nuttig besteed werd?
Klinkt als iedereen uit ons dorp.
Pohh ik dacht dat Aalst-Waalre een hood was maar nu ik dit zie.. Ben er even stil van.
View on YouTube
Deze plaat, met het zonnetje op het raam, als je tering drukke werkdag erop zit.
Mooi toen DJ Europarking deze er vrij onverwachts opgooide op Koningsdag.
Deze plaat, met het zonnetje op het raam, als je tering drukke werkdag erop zit.
Mooi toen DJ Europarking deze er vrij onverwachts opgooide op Koningsdag.