UptempoSoldaat0411 wrote:Bro is zo straat hij is de gannoe gewordenPaling wrote:Hoezo ben???? Schrijf je het vanuit het perspectief van de ganoe????Alm1ghty wrote:Ben een ganoe met een lange loop

?
UptempoSoldaat0411 wrote:Bro is zo straat hij is de gannoe gewordenPaling wrote:Hoezo ben???? Schrijf je het vanuit het perspectief van de ganoe????Alm1ghty wrote:Ben een ganoe met een lange loop

Dat was mooi maar helaas is Stefan uit Helmond nu droevig.Hekzitter wrote:Willem 2 periode kampioen
Geweldig nieuws natuurlijk, maar '2' zeggen we niet heHekzitter wrote:Willem 2 periode kampioen
Een trainerswissel die heel goed uitpakt, het bestaat nog blijkbaar. Hopelijk mogen we beide terug naar de Eredivisie na dit seizoen.Hekzitter wrote:Willem 2 periode kampioen
Tippie: Deel je link naar je streamNuracore wrote:Afgelopen twee weken met bloed, zweet en tranen mijn zolder verbouwd en stream klaar gemaakt. Vanavond de eerste test stream en morgen officieel elke week twee keer streamen. Heb er echt veel zin in!
Het geniet momentje is toch wel dat alles op zijn plek begint te vallen
ErikZ wrote:Tippie: Deel je link naar je streamNuracore wrote:Afgelopen twee weken met bloed, zweet en tranen mijn zolder verbouwd en stream klaar gemaakt. Vanavond de eerste test stream en morgen officieel elke week twee keer streamen. Heb er echt veel zin in!
Het geniet momentje is toch wel dat alles op zijn plek begint te vallen
Huh, dat ben je normaal nou nooit!Nuracore wrote:Ja stom van mij haha maar was wat terughoudend om het topic te gebruiken voor schaamteloze zelf-promotie![]()
Joey wrote:Huh, dat ben je normaal nou nooit!Nuracore wrote:Ja stom van mij haha maar was wat terughoudend om het topic te gebruiken voor schaamteloze zelf-promotie![]()
Tip, verwijder je VODS, dit kan je instellen ergens bij je settings.Nuracore wrote:ErikZ wrote:Tippie: Deel je link naar je streamNuracore wrote:Afgelopen twee weken met bloed, zweet en tranen mijn zolder verbouwd en stream klaar gemaakt. Vanavond de eerste test stream en morgen officieel elke week twee keer streamen. Heb er echt veel zin in!
Het geniet momentje is toch wel dat alles op zijn plek begint te vallenJa stom van mij haha maar was wat terughoudend om het topic te gebruiken voor schaamteloze zelf-promotie
![]()
https://www.twitch.tv/nuracore_official
Elke dinsdag en vrijdag ben ik vanaf 20:00 online. Ik zal voornamelijk gewoon vanalles draaien in een opbouwende manier. De ene keer open ik met trance, hard-trance of early of ik mix gewoon de hele avond euforische knallers. Net waar ik en de chat zin in heeft![]()
Ondertussen is er ook een discord
https://discord.gg/enyf25s9vh
Doel is een beetje een community te creeeren van muziek lefhebbers.
Halve liter Gladiator drinken.Nuracore wrote: Iemand tips hiervoor?
Check vooral hoe Kutsky dat doen, ook niet de meest out going persoon maar wel leuke streams. Zowel qua muziek als wat hij kan vertellen over platenNuracore wrote:Iemand tips hiervoor?
Nee, ben je wel gaan volgen.Nuracore wrote: Iemand tips hiervoor?
Huh, Nura lijkt in het echt niet op VegataParvuz wrote:Nee, ben je wel gaan volgen.Nuracore wrote: Iemand tips hiervoor?
Tot op heden komt die bek wel aardig in de buurt hoor. Nog 1 operatie verwijderd voordat dit ook recht staatErikZ wrote:Huh, Nura lijkt in het echt niet op VegataParvuz wrote:Nee, ben je wel gaan volgen.Nuracore wrote: Iemand tips hiervoor??