Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228 ... 1234  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 20:27 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Ja ik publish video's van de streams nooit op Twitch. Snap niet zo zeer waarom net die van gisteren bewaard is gebleven maar die is nu iig weg. Ondertussen al 17 uur gestreamd :lol:

Overigens vind ik het nog knap lastig om de interactie met de chat te vinden. Komt ook met name dat ik aardig introvert ben en dus ook echt uit mijn comfort zone stap. Ironisch genoeg geen last van als ik draai maar zodra ik ook mondelings entertainment moet aansporen word het toch al gauw erg onwennig nog.

Natuurlijk komt dit ook wel omdat er nog niet echt 'regulars' zijn en je dus telkens een nieuw publiek voor je hebt. Dat helpt ook niet echt vrees ik.

Iemand tips hiervoor?


Als ik terug ga toen ik begon met streamen vroeg ik een aantal bekende om te komen kijken, altijd wel een stuk of 5 man in de chat. De interactie ging vanzelf en we bespraken gewoon van alles en nog wat, ook wat onbekende viewers niet eens snapte. Na verloop van tijd had ik 15 a 25 avg in de chat met onbekende en was ik t gewend om onzin te lullen. Ben zelf ook best introvert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore die ff Mauro Picotto gooide gisteravond op z'n stream jaja de beste man snapt het

Oja en dit:
https://soundcloud.com/rave_on/mark-spo ... t-17022001
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Nuracore die ff Mauro Picotto gooide gisteravond op z'n stream jaja de beste man snapt het

Oja en dit:
https://soundcloud.com/rave_on/mark-spo ... t-17022001


Haha ja een viewer vroeg om de plaat Kimono, of de rest wist welke ze bedoelde. Gokte op Komodo en dat was hem inderdaad, was een leuke stream die er qua setup erg goed uitziet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan gaat ze (denk ik) ook nog eens weg op moment dat ik hem er in draai :lol: Gemiste kans maar inderdaad, die plaat blijft echt heel vet :D


Hard4Us schreef:
Nuracore schreef:
Ja ik publish video's van de streams nooit op Twitch. Snap niet zo zeer waarom net die van gisteren bewaard is gebleven maar die is nu iig weg. Ondertussen al 17 uur gestreamd :lol:

Overigens vind ik het nog knap lastig om de interactie met de chat te vinden. Komt ook met name dat ik aardig introvert ben en dus ook echt uit mijn comfort zone stap. Ironisch genoeg geen last van als ik draai maar zodra ik ook mondelings entertainment moet aansporen word het toch al gauw erg onwennig nog.

Natuurlijk komt dit ook wel omdat er nog niet echt 'regulars' zijn en je dus telkens een nieuw publiek voor je hebt. Dat helpt ook niet echt vrees ik.

Iemand tips hiervoor?


Als ik terug ga toen ik begon met streamen vroeg ik een aantal bekende om te komen kijken, altijd wel een stuk of 5 man in de chat. De interactie ging vanzelf en we bespraken gewoon van alles en nog wat, ook wat onbekende viewers niet eens snapte. Na verloop van tijd had ik 15 a 25 avg in de chat met onbekende en was ik t gewend om onzin te lullen. Ben zelf ook best introvert.



Ja ik merk ondertussen dat het steeds makkelijker word. In het begin wist ik gewoon niet wat ik echt moest doen en was hierdoor ook totaal mij zelf niet en ging dingen roepen die voor de hand liggend lagen maar totaal niet bij mij paste. Nu na wat meer sessies en wat vaste kijkers heb ik dat los weten te laten en ben ik gewoon ongeschaamd mij zelf :)

Tevens is het echt een geniet momenten om gelijkgezinden in de chat te hebben die echt met toffe verzoekjes komen. Ook om eens wat stouts te doen en platen te draaien die eigenijk een soort van taboe zijn haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



facking mooie avond was dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2024 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aversion & Radical Redemption collab (kreeg video doorgestuurd geen idee of dat al ergens online staat).

Echt een heel heel vette track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2024 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:


facking mooie avond was dit

Hoppa Bombs Away hakken met dn Deem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2024 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tering hard pompen was dat ouwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Kan niet wachten om deze live te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2024 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Leuke gozer die Frimpong. Mooi dat hij uiteindelijk wel gewoon bij Oranje is gekomen.
Edit: ow hier delen hebben ze uitgezet... maar het is Frimpong bij Fresia en Milan parkeren de bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



hel deze set is legendarisch maar dat stukje op 14:00 is wel 1 van de vetste dj dingen die ik ooit heb gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

150 euro tattoo tegoed gewonnen via insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
hel deze set is legendarisch maar dat stukje op 14:00 is wel 1 van de vetste dj dingen die ik ooit heb gezien

Muziek is vaak best kut, maar wel heeeeeele vette skills wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2024 19:31 
 
Hardtraxxer

De vibe van Fireboy DML z'n muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2024 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




:worship: :worship: :worship: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beelden terugkijken van Melodic Madness. Direct weer kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2024 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Beelden terugkijken van Melodic Madness. Direct weer kippenvel :loving:

:cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2024 11:03 
 
Hardtraxxer

vrijdag bij dangerouzmind geweest.
D-Sturb draaide daar n paar nieuwe tracks.
Overal was die set misschien wel de beste set die ik meegemaakt heb van 'm.
Zat allemaal zo goed in elkaar, en die nieuwe tracks voor zijn album waren echt ongekend weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:10 
 
Hardtraxxer

Melodieuze hardcore a la Odium :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Melodieuze hardcore a la Odium :loving: :loving: :loving:


Nog niet eerder geluisterd, maar klinkt idd wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 01:02 
 
Hardtraxxer

Over 4 weken (officieel pas eind april), mag ik me eindelijk officieel de (huis)apotheker noemen. Het heeft even mogen duren, maar dan heb je ook wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word je ook een aan huis apotheker? Bij voorkeur tijdens de avonduren? Zo ja, dan kunnen we wel even nummers uitwisselen.

En gefeliciteerd uiteraard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste matties, Martin is terug van weggeweest. Na een tijd van afwezigheid voelt het als thuiskomen bij mijn familie, klaar om samen de harde kicks te omarmen en te dansen tot de zon opkomt. Mijn vingers jeuken om weer deel te nemen aan de discussies, nieuwe tracks te ontdekken, en welke feesten ik allemaal wel niet gemist heb. Met elke post, elk commentaar en elk nieuw contact voel ik de adrenaline stromen en de passie voor de Raw weer oplaaien. Laat de speakers trillen en de bas door onze aderen stromen, want ik ben terug en klaar om me te laten meevoeren op het ritme van de Raw Hardstyle

Ik wil mijn oprechte dank uitspreken aan mijn forum matties voor hun onvoorwaardelijke steun tijdens mijn afwezigheid. Jullie steun wat ik zo terug lees in de topics gaat mij aan het hart. Wat een liefde! Dit betekent veel voor me.

Met harde groet, Martin Waus
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijn nieuws! Ik ga met een glimlach het carnavalsweekend in.
Vorige  1 ... 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228 ... 1234  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic