Je had een slechter potje kunnen uitzoekenPipa wrote:Vandaag naar Liverpool - Fulham
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Poh man niet normaal! Intense genietmomenten daarJustinhafc wrote:Je had een slechter potje kunnen uitzoekenPipa wrote:Vandaag naar Liverpool - Fulham
Wat een doelpunten zegPipa wrote:Poh man niet normaal! Intense genietmomenten daarJustinhafc wrote:Je had een slechter potje kunnen uitzoekenPipa wrote:Vandaag naar Liverpool - Fulham
AOTY gaat wat ver, maar wel oprecht veel beter dan verwacht. Toevallig geluisterd omdat ik er een filmpje erover tegen kwam, dat die zijn hele sound had omgegooid. Vind niet elk nummer even geslaagd, maar voor Nederlandse begrippen staan er echt wel wat toffe originele nummers op. Vooral AaAAaa is echt top.UptempoSoldaat0411 wrote:Mula B met AOTY
Totaal niet bekend met Mula B maar uit nieuwsgierigheid aangeklikt en geen spijt van, vet 
Meester Plusser is heel sterk.Rickzel wrote:Totaal niet bekend met Mula B maar uit nieuwsgierigheid aangeklikt en geen spijt van, vet
Alle boze mensen op Twitter zijn goudNastytasty wrote:Joost Klein is het beste wat Nederland te bieden heeft
Kan me best voorstellen dat je geen fan bent van z'n muziek, maar tis wel een enorm likeable gast die er wel wat unieks van gaat maken. Geloof ook wel dat hij het daadwerkelijk serieus gaat nemen en neit ziet als grap.Nastytasty wrote:Joost Klein is het beste wat Nederland te bieden heeft
Zou de eerste editie worden die ik ga kijken wss
Ik kijk het alsnog niet, maar een keer een out of the box artiest die eens iets anders maakt dan de 13/12 ballad mag ook wel eens voor Nederland.
tering mooi zelfs bij het songfestival wordt nog 'out of the box artiest' en '13/12'' gebruikt
echt ongelofelijk en ongekend niet
Nu moet je alleen nog b-kantjes, obscuur en gewaagd mixwerk gebruiken in je post.Broken Balance wrote:echt ongelofelijk en ongekend niet
Dit bericht tegenkomen Genietmomentjes (page 1202)
#Justice4MartinChroman wrote:Dit bericht tegenkomen Genietmomentjes (page 1202)
Haha jezus, die gast is echt een mysterie zeg.
Volgens mij schrijf je drugsdealer verkeerdRemi wrote:Haha jezus, die gast is echt een mysterie zeg.
Ik ga graag uit van 't positieve.
Ben een ganoe met een lange loop Ben een ganoe met een lange loop Ben een ganoe met een lange loop Ben een ganoe met een lange loop Ben een ganoe met een lange loop Ben een ganoe met een lange loopHekzitter wrote:Meester Plusser is heel sterk.Rickzel wrote:Totaal niet bekend met Mula B maar uit nieuwsgierigheid aangeklikt en geen spijt van, vet
Ben een ganoe met een lange loop
Beng beng beng
Ganoe meteen lange loop
Hoezo ben???? Schrijf je het vanuit het perspectief van de ganoe????Alm1ghty wrote:Ben een ganoe met een lange loop