Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg daar ook altijd traanogen van idd, misschien heb je gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RomanAnthony schreef:
Nuracore schreef:
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen


Sowieso het beste om dat via desktop te doen. Naar je track gaan, op delen klikken (naast link kopiëren, bewerken etc) en dan de link onder 'privé delen' pakken. Krijg je een hele lange link en dat is de goede.


Je hebt gelijk, bij deze de versie van vanavond.


Nice. RC-20 op standje kraak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, toevallig gewoon een vinyl sample ontvangen. Ondertussen met de synthwave Heartbeat remix begonnen.
Opzet staat al deels, maar het moet voor mij gevoel voller en schoner (bass). krijg alleen de sub niet echt voor elkaar.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pff die claps (of whatever het is) maken me wel echt doof hoor. die zou ik zelf een stuk zachter willen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
pff die claps (of whatever het is) maken me wel echt doof hoor. die zou ik zelf een stuk zachter willen hebben

Mee eens hoor. Ik heb de mixdown nog niet op orde. Er gaat nog zat veranderen iig.

Edit: heb mixdown iets aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nee, toevallig gewoon een vinyl sample ontvangen. Ondertussen met de synthwave Heartbeat remix begonnen.
Opzet staat al deels, maar het moet voor mij gevoel voller en schoner (bass). krijg alleen de sub niet echt voor elkaar.


Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Nuracore schreef:
Nee, toevallig gewoon een vinyl sample ontvangen. Ondertussen met de synthwave Heartbeat remix begonnen.
Opzet staat al deels, maar het moet voor mij gevoel voller en schoner (bass). krijg alleen de sub niet echt voor elkaar.


Leuk!


Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 01:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is wel nice, maar het mag wel nog wat meer hebben que elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Het is wel nice, maar het mag wel nog wat meer hebben que elementen.

Zal er nog even over nadenken. Vond de plaat eigenlijk wel goed zo en zal ook niet weten wat er nog aan moet. Misschien nog wat counter pads en synths op de melodie.

OT:
Begonnen aan mijn eerste lofi collab met een gitarist en het resultaat is al erg vet. Word ook goed opgepakt door de community. Nu nog de finishing touches en dan kan het naar het label maatschappij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feestweek is het.

Rutte, Hoekstra en nu Kaag ook weg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Het is wel nice, maar het mag wel nog wat meer hebben que elementen.

Zal er nog even over nadenken. Vond de plaat eigenlijk wel goed zo en zal ook niet weten wat er nog aan moet. Misschien nog wat counter pads en synths op de melodie.


Ik vind het ten eerste qua mixdown nog een beetje goedkoop. De kick staat imo wat te hard en hij is mss iets te lang (dit soort kicks staan meestal zachter dan je denkt). Heeft een beejte een vieze *oempf* die niet bij de rest van de track past. Kijk of je meer analog feel kan krijgen. Gooi wat meer saturation over je elementen waardoor het warmer gaat klinken. Ik gebruik Studio One en daar zit een optie ingebouwd waarmee je alles heel erg analoog kan laten klinken door in essentie alle bus tracks te laten werken als een analoge mixer en de bussen elkaar gaan beïnvloeden (crosstalk). Dit kan ook met bijv waves NLS plugins in FL.

Verder qua arrangement. Misschien nog een tegenmelodie ergens of wat meer melodische elementen? Wat meer percussie, effecten, etc. Qua synths mag het ook wel wat warmer / analoger. Ik gebruik hier voor vaak Diva of Dune voor. Ecstatic staat bijv bekend om zijn hele fijne / warme leads en dat bereikt hij met dit soort synths. Wat ook helpt met die analoge sound is de pitch iedere noot een klein beetje te laten variëren of scheef te laten lopen. Heel wat synthesizers uit de jaren 80 stonden er om bekend dat ze niet perfect de pitch vasthielden, maar dat geeft het juist ook weer een heel fijn imperfect / menselijke touch. Kan je doen in iedere synth door een klein beetje een LFO met een hele lage rate te zetten op de algemene pitch.

Nuracore schreef:
Begonnen aan mijn eerste lofi collab met een gitarist en het resultaat is al erg vet. Word ook goed opgepakt door de community. Nu nog de finishing touches en dan kan het naar het label maatschappij.


Ik zou het gewoon zelf releasen. Als het dan misschien explodeert heb je de inkomsten helemaal zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wat een feestweek is het.

Rutte, Hoekstra en nu Kaag ook weg :thumbsup:

Het is wel grote schoonmaakweek deze week ja. Al vind ik het voor Kaag wel een zure bijsmaak hebben, ze is gestopt omdat ze dusdanig geintimideerd en bedreigd werd dat haar familie voor haar leven vreest, zelf leek ze wel door te willen. Ik vind dat best wel erg dat dit soort pesterijen blijkbaar winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ook mooi dat iedereen viert dat Rutte weg is, terwijl in realiteit geen zak gaat veranderen omdat het land toch weer (centrum)rechts gaat stemmen en er wel weer een andere neo liberaal in de plaats van Rutte gaat staan. Zou zelfs zeggen dat het slecht nieuws is omdat Rutte een hele sterke politicus in het buitenland was die NL wel op de kaart zette. Ik betwijfel of de volgende die kwaliteiten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Vind ook mooi dat iedereen viert dat Rutte weg is, terwijl in realiteit geen zak gaat veranderen omdat het land toch weer (centrum)rechts gaat stemmen en er wel weer een andere neo liberaal in de plaats van Rutte gaat staan. Zou zelfs zeggen dat het slecht nieuws is omdat Rutte een hele sterke politicus in het buitenland was die NL wel op de kaart zette. Ik betwijfel of de volgende die kwaliteiten heeft.

Tja, Rutte werd nu een sta in de weg voor het proces. BBB wou bijvoorbeeld niet met Rutte samen formeren (wel met VVD). Daarnaast: ieder groot debat ging over Rutte ipv over de inhoud. Ik hoop dat we het nu meer over de inhoud kunnen hebben. Qua uitslag van de verkiezingen ben ik het wel met je eens hoor, maar je weet in 4 maanden nooit helemaal wat voor verschuivingen er komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Onze Unlocked zijn versie van Heroïne in de Hardcore Tribute set op Dominator gisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Onze Unlocked zijn versie van Heroïne in de Hardcore Tribute set op Dominator gisteren :thumbsup:


De wonderboy flikt het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag Opposites zien op de Zwarte Cross. :thumbsup:

Blijft jeugdsentiment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja man, ik heb 'm ook op de lijst gezet. Had de Jeugd op mijn lijst staan (vorig jaar gezien) en the Opposites en die heb ik straks beiden kunnen zien. Ik heb de setlist van Rock Werchter opgezocht, dit hebben ze een paar weken geleden gespeeld: https://www.setlist.fm/setlist/the-oppo ... 78d9f.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaren geleden Opposites op het hoofdpodium gezien bij de Cross, was toentertijd een Braziliaanse uitwisseling student bij ons die volledig blote bast koulibaly ging op de cross met ons. Hij had zich helemaal ingelezen in de nummers en kon alle nummers fonetisch mee schreeuwen haha.

Denk dat dat één van m'n leukste festival herinneringen is die ik me kan bedenken. Dat was echt één grote bende.

Dus de verwachtingen zijn hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook zin in Opposites idd! Daarnaast alleen Boh Foi Toch op de zondagochtend vaste prik en verder zie ik wel waar ik beland dit weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de rest van mijn feestgroep niet mee wil naar the Opposites, behalve mijn vriendin. Dan doe ik jullie wel een berichtje om aan te haken, haha. Zin in! Morgen lekker die kant op, gaan zondag al wel weer naar huis.

Rick en Niels, als ik per ongeluk iets vergeten ben in te pakken, komen jullie het dan bezorgen bij Achterhoeks Goed? Bijvoorbeeld een schone onderbroek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik denk dat de rest van mijn feestgroep niet mee wil naar the Opposites, behalve mijn vriendin. Dan doe ik jullie wel een berichtje om aan te haken, haha. Zin in! Morgen lekker die kant op, gaan zondag al wel weer naar huis.

Rick en Niels, als ik per ongeluk iets vergeten ben in te pakken, komen jullie het dan bezorgen bij Achterhoeks Goed? Bijvoorbeeld een schone onderbroek?


Komt goed! Ook al staat er 100.000 man op dat terrein op de een of andere manier loop ik je toch wel tegen het lijf hahaha. Veel plezier alvast! Ik ben er zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 22:58 
 
Hardtraxxer

WTF? :lol:

https://open.spotify.com/track/3fTtQ9Zs ... UDXYB_UCEw
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:


Emre...really?

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... this_lmao/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomorrowland mainstage :oh: :love:
Vorige  1 ... 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic