Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is weer belachelijk ja, na een aantal wat mindere imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Komt goed! Ook al staat er 100.000 man op dat terrein op de een of andere manier loop ik je toch wel tegen het lijf hahaha. Veel plezier alvast! Ik ben er zaterdag.

En dat is weer gelukt, haha!
The Opposites waren gruwelijk, was overigens exact dezelfde setlist als die op Rock Werchter, zoals ik die hierboven al stuurde. Een groepje wat naast me stond was nogal onder de indruk dat ik steeds 'wist' welke plaat er ging komen maar ze hebben letterlijk hetzelfde lijstje afgewerkt, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vgm ook precies dezelfde setlist als op Lowlands vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Komt goed! Ook al staat er 100.000 man op dat terrein op de een of andere manier loop ik je toch wel tegen het lijf hahaha. Veel plezier alvast! Ik ben er zaterdag.

En dat is weer gelukt, haha!
The Opposites waren gruwelijk, was overigens exact dezelfde setlist als die op Rock Werchter, zoals ik die hierboven al stuurde. Een groepje wat naast me stond was nogal onder de indruk dat ik steeds 'wist' welke plaat er ging komen maar ze hebben letterlijk hetzelfde lijstje afgewerkt, haha.


HAHA ja ongelofelijk weer he, begreep ik nou goed dat je op de zwarte cross die neuspiercing had laten zetten :lol:

Ik heb ook zwaar genoten van Opposites, heb ze dan ook al jaren niet meer gezien, stonden ram vooraan dus ook in de circlepitt meegesleurd :lol: uren in de regen gestaan maar was het waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VWAB lineup! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 21:17 
 
Hardtraxxer

Master scriptie inleveren na maanden lang zwoegen, met vooral de laatste maand als toppunt met de noodzaak soms tot 2 uur snachts door te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2023 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Master scriptie inleveren na maanden lang zwoegen, met vooral de laatste maand als toppunt met de noodzaak soms tot 2 uur snachts door te werken

Genietmomentje om dit te lezen en te denken dat ik deze onzin allang geleden is en ik het nooit meer hoef te doorstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Huisapotheker schreef:
Master scriptie inleveren na maanden lang zwoegen, met vooral de laatste maand als toppunt met de noodzaak soms tot 2 uur snachts door te werken

Genietmomentje om dit te lezen en te denken dat ik deze onzin allang geleden is en ik het nooit meer hoef te doorstaan


Eens boss. als ik het woord 'scriptie' lees krijg ik al een halve rolberoerte. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/zany-the-r3belz-miracles-hcl87-t79015.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Oppenheimer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 13:14 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/zany-the-r3belz-miracles-hcl87-t79015.html


X2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh, even mijn jeugd op de middelbare school herbeleven: op YouTube de Straatremixes van Baas B, Lange Frans en consorten opgezocht. Genieten. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pohh, even mijn jeugd op de middelbare school herbeleven: op YouTube de Straatremixes van Baas B, Lange Frans en consorten opgezocht. Genieten. :love:


''Ik ben geen Wesley Snipes, zal ik nooit worden - te mager
Maar JIJ.. het is niet dat ik je haat ofzo, ik mag je, ik vind je dope..
Je bent cool.. maar je DOET gewoon niet!''

Zet de CD's ook weer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2023 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ophidian Blackbox op Paradigm.

On-ge-kend hard weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat onze zoon bij mij in de auto standaard zegt: Muziek?
En dan bedoelt hij niet de radio, maar 'mijn' muziek. Zit hij te headbangen op de Hardstyle top 100 uit 2008 :lol:
Over 16 jaar mag hij naar feestjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima opvoeding :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat onze zoon bij mij in de auto standaard zegt: Muziek?
En dan bedoelt hij niet de radio, maar 'mijn' muziek. Zit hij te headbangen op de Hardstyle top 100 uit 2008 :lol:
Over 16 jaar mag hij naar feestjes...


Heb hetzelfde man, hij is bijna een jaar en op dingen als pop of rock doet hij niets maar zodra er hardstyle is begint hij op zijn komt heen en weer te springen, vuistjes omhoog en op de beat te slaan. In de auto klapt hij op de maat mee :lol: mooi dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat onze zoon bij mij in de auto standaard zegt: Muziek?
En dan bedoelt hij niet de radio, maar 'mijn' muziek. Zit hij te headbangen op de Hardstyle top 100 uit 2008 :lol:
Over 16 jaar mag hij naar feestjes...


Haha super goed. Grappig om te zien dat daar ook zoveel verschil in zit, mijn oudste dochter die staat bij het minste of geringste stukje muziek al finaal uit d'r plaat en m'n jongste boeit het echt een heel stuk minder.

Ik heb het MYST album helemaal grijs gedraaid toen m'n oudste een half jaar oud was, en als ik dat nu op zet dan doet ze meteen: :oh: :oh: "MOOOOI" :oh: :oh:

Goud man die kleintjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 21:57 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV EINDHOVEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:18 
 
Hardtraxx Elite

Maximize schreef:
PSV EINDHOVEN!

Pohh wat een wedstrijd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2023 16:33 
 
Hardtraxx Crew


https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/166kywz/headhunterz_and_vertile_having_some_fun_on/
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2023 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren bij The Lord of the Rings in Concert geweest. Teeering wat was dat vet zeg, hopelijk gaan ze binnenkort ook het tweede deel uitvoeren. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe vakantie gehad in Dublin / Malaga. Dublin is een toffe stad, leuke uitwedstrijd van Nederland gezien en daarna nog even 1,5 week bijgekomen aan de Costa del Sol. Heerlijk weer gehad, elke dag lekker eten en drinken. Was goeie handel. (L)

(nu weer even op dieet. Man, man, man.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dit Afbeelding dieet moet dat vast lukken toch?
Vorige  1 ... 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic