Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Justinhafc wrote:
THArdstyler wrote:Hahaha tering mooi verhaal ja dit, maar welk feestje is nou afgelopen om 12 uur wat saai zeg
Een bruiloft waarvan de bruidegom niet drinkt en de bruid zwanger is xd
Ja ik zei al saai
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Mark With A Tarrel wrote:View on YouTube
Nog steeds m'n favoriete nummer van de heren.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Omdat 'ie hard is
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 16 hours ago
THArdstyler wrote:
Mark With A Tarrel wrote:View on YouTube
Nog steeds m'n favoriete nummer van de heren.
In de voorselectie voor Reawake bingo :whistle:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Gozer wordt op de livestream van DQ gespot met spiken van drankjes, dit wordt op Reddit gepost.
Q reageert en binnen het uur al een post met een filmpje dat die loser wordt afgevoerd door 4 kledingkasten van bewaking :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
ErikZ wrote:Gozer wordt op de livestream van DQ gespot met spiken van drankjes, dit wordt op Reddit gepost.
Q reageert en binnen het uur al een post met een filmpje dat die loser wordt afgevoerd door 4 kledingkasten van bewaking :thumbsup:
Nice

Klootzak afgevoerd
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
ErikZ wrote:Gozer wordt op de livestream van DQ gespot met spiken van drankjes, dit wordt op Reddit gepost.
Zag dit op Tiktok voorbij komen, wat heerlijk zeg. Hopelijk niks ernstigs met diegene wiens drankje verziekt is. Ophangen aan de hoogste boom :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Volgens mij is dit ook nog eens een strafbaar feit en valt dit onder zware mishandeling. Gelijk goed pakken die kerel, knuppelen, en afleren
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 16 hours ago
Prigozhin die het Russische leger de oorlog verklaard.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Nuracore wrote:Volgens mij is dit ook nog eens een strafbaar feit en valt dit onder zware mishandeling. Gelijk goed pakken die kerel, knuppelen, en afleren
Gozer is vrij gelaten wegens gebrek aan bewijs

https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... gle.com%2F
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Daybreak Session met Geck-O. Tenminste iemand die nog aandacht besteed aan het mixwerk in plaats van de microfoon.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
JeftaElachouri wrote:Daybreak Session met Geck-O. Tenminste iemand die nog aandacht besteed aan het mixwerk in plaats van de microfoon.
Idd, elk jaar weer een heerlijk setje. :loving: Mag van mij wel een uur krijgen na power hour :P
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Prigozhin die het Russische leger de oorlog verklaard.
Mooi dit, al vind ik de reden wel wat kort door de bocht zonder enig bewijs. Hij zal zijn kans wel gezien hebben en hebben gedacht dat dit het juiste moment is om alles om te gooien. Hopelijk vanaf maandag een succesvolle coup?

De Russische soldaten lijken er namelijk geen zin in te hebben en bieden weinig weerstand. In een dag weet Wagner zich al 250km te verplaatsen richting Moskou.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
MYTZE wrote:
JeftaElachouri wrote:Daybreak Session met Geck-O. Tenminste iemand die nog aandacht besteed aan het mixwerk in plaats van de microfoon.
Idd, elk jaar weer een heerlijk setje. :loving: Mag van mij wel een uur krijgen na power hour :P
Zo jammer dat de Power Hour een kwartier uit liep (hoe dan..) en de set gehalveerd moest worden
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Nuracore wrote:Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt
Fuck dat is geniaal :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
ULTIMO wrote:
Nuracore wrote:Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt
Het is voor mij gevoel nog te amateurisch maar de eerste is bijna af.
De The R3belz - Music To Us (Nura-Fi Remix) :lol: Moet alleen nog wat hogere synthesizers (80s vibe misschien) layeren en de vocal toevoegen en hier en daar wat aanpassen aan de opbouw want ben er niet helemaal tevreden mee. Het klinkt te 'laag'.
WiP
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen
https://whyp.it/tracks/106589/lofi-test?token=DSsP4

Op de planning:
Wildstylez - Heartbeat
Wildstylez - Encore
The R3bels - Earth (mee bezig)
Tatanka - Tokyo
Tatanka & J Hiroshi - Showtime
Horyzon - Beyond

Klinkt nog lange niet professioneel maar merk dat ik steeds beter word.
Last edited by Nuracore on 27 Jun 2023 21:29, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nuracore wrote: Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen
Sowieso het beste om dat via desktop te doen. Naar je track gaan, op delen klikken (naast link kopiëren, bewerken etc) en dan de link onder 'privé delen' pakken. Krijg je een hele lange link en dat is de goede.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
RomanAnthony wrote:
Nuracore wrote: Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen
Sowieso het beste om dat via desktop te doen. Naar je track gaan, op delen klikken (naast link kopiëren, bewerken etc) en dan de link onder 'privé delen' pakken. Krijg je een hele lange link en dat is de goede.
Je hebt gelijk, bij deze de versie van vanavond.
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Gisteravond een ouderwets Defqon dip traantje gelaten bij het terugluisteren van al die geweldige nieuwe platen. Betekent dat het een goed weekend was :lol:

Echt een prachtig weekend was het weer. Mooi om het nog steeds zo te kunnen ervaren na bijna 13 jaar feesten.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Toch wel weer aan het nagenieten van alle random onzin op Defqon. En de leuke muziek en leuke mensen natuurlijk. Waaronder jullie, de jongens en meiden van het dooie forum.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
corneelwr wrote:Toch wel weer aan het nagenieten van alle random onzin op Defqon. En de leuke muziek en leuke mensen natuurlijk. Waaronder jullie, de jongens en meiden van het dooie forum.
Het was me weer een waar (maar kort) genoegen je te treffen in de indigo vriend Corneel.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Rickzel wrote:
corneelwr wrote:Toch wel weer aan het nagenieten van alle random onzin op Defqon. En de leuke muziek en leuke mensen natuurlijk. Waaronder jullie, de jongens en meiden van het dooie forum.
Het was me weer een waar (maar kort) genoegen je te treffen in de indigo vriend Corneel.
Ja jammer Rick... Had nog wel wat diepgaande gesprekken willen voeren, maar daar kwamen we helaas niet aan toe tijdens de klaplongcirkels.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Nuracore wrote:
ULTIMO wrote:
Het is voor mij gevoel nog te amateurisch maar de eerste is bijna af.
De The R3belz - Music To Us (Nura-Fi Remix) :lol: Moet alleen nog wat hogere synthesizers (80s vibe misschien) layeren en de vocal toevoegen en hier en daar wat aanpassen aan de opbouw want ben er niet helemaal tevreden mee. Het klinkt te 'laag'.
WiP
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen
https://whyp.it/tracks/106589/lofi-test?token=DSsP4

Op de planning:
Wildstylez - Heartbeat
Wildstylez - Encore
The R3bels - Earth (mee bezig)
Tatanka - Tokyo
Tatanka & J Hiroshi - Showtime
Horyzon - Beyond

Klinkt nog lange niet professioneel maar merk dat ik steeds beter word.
Encore lijkt me echt geweldig in Lofi haha
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
Rickzel wrote:Gisteravond een ouderwets Defqon dip traantje gelaten bij het terugluisteren van al die geweldige nieuwe platen. Betekent dat het een goed weekend was :lol:
Minder snuiven