Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
THArdstyler schreef:
Hahaha tering mooi verhaal ja dit, maar welk feestje is nou afgelopen om 12 uur wat saai zeg


Een bruiloft waarvan de bruidegom niet drinkt en de bruid zwanger is xd

Ja ik zei al saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

Nog steeds m'n favoriete nummer van de heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat 'ie hard is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mark With A Tarrel schreef:

Nog steeds m'n favoriete nummer van de heren.


In de voorselectie voor Reawake bingo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Gozer wordt op de livestream van DQ gespot met spiken van drankjes, dit wordt op Reddit gepost.
Q reageert en binnen het uur al een post met een filmpje dat die loser wordt afgevoerd door 4 kledingkasten van bewaking :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gozer wordt op de livestream van DQ gespot met spiken van drankjes, dit wordt op Reddit gepost.
Q reageert en binnen het uur al een post met een filmpje dat die loser wordt afgevoerd door 4 kledingkasten van bewaking :thumbsup:


Nice

Klootzak afgevoerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gozer wordt op de livestream van DQ gespot met spiken van drankjes, dit wordt op Reddit gepost.
Q reageert en binnen het uur al een post met een filmpje dat die loser wordt afgevoerd door 4 kledingkasten van bewaking :thumbsup:


Zag dit op Tiktok voorbij komen, wat heerlijk zeg. Hopelijk niks ernstigs met diegene wiens drankje verziekt is. Ophangen aan de hoogste boom :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit ook nog eens een strafbaar feit en valt dit onder zware mishandeling. Gelijk goed pakken die kerel, knuppelen, en afleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prigozhin die het Russische leger de oorlog verklaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 01:13 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Volgens mij is dit ook nog eens een strafbaar feit en valt dit onder zware mishandeling. Gelijk goed pakken die kerel, knuppelen, en afleren

Gozer is vrij gelaten wegens gebrek aan bewijs

https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... gle.com%2F
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daybreak Session met Geck-O. Tenminste iemand die nog aandacht besteed aan het mixwerk in plaats van de microfoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 18:08 
 
Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
Daybreak Session met Geck-O. Tenminste iemand die nog aandacht besteed aan het mixwerk in plaats van de microfoon.

Idd, elk jaar weer een heerlijk setje. :loving: Mag van mij wel een uur krijgen na power hour :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Prigozhin die het Russische leger de oorlog verklaard.

Mooi dit, al vind ik de reden wel wat kort door de bocht zonder enig bewijs. Hij zal zijn kans wel gezien hebben en hebben gedacht dat dit het juiste moment is om alles om te gooien. Hopelijk vanaf maandag een succesvolle coup?

De Russische soldaten lijken er namelijk geen zin in te hebben en bieden weinig weerstand. In een dag weet Wagner zich al 250km te verplaatsen richting Moskou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
JeftaElachouri schreef:
Daybreak Session met Geck-O. Tenminste iemand die nog aandacht besteed aan het mixwerk in plaats van de microfoon.

Idd, elk jaar weer een heerlijk setje. :loving: Mag van mij wel een uur krijgen na power hour :P


Zo jammer dat de Power Hour een kwartier uit liep (hoe dan..) en de set gehalveerd moest worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt

Fuck dat is geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt

Fuck dat is geniaal :worship:

Het is voor mij gevoel nog te amateurisch maar de eerste is bijna af.
De The R3belz - Music To Us (Nura-Fi Remix) :lol: Moet alleen nog wat hogere synthesizers (80s vibe misschien) layeren en de vocal toevoegen en hier en daar wat aanpassen aan de opbouw want ben er niet helemaal tevreden mee. Het klinkt te 'laag'.
WiP
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen
https://whyp.it/tracks/106589/lofi-test?token=DSsP4

Op de planning:
Wildstylez - Heartbeat
Wildstylez - Encore
The R3bels - Earth (mee bezig)
Tatanka - Tokyo
Tatanka & J Hiroshi - Showtime
Horyzon - Beyond

Klinkt nog lange niet professioneel maar merk dat ik steeds beter word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen


Sowieso het beste om dat via desktop te doen. Naar je track gaan, op delen klikken (naast link kopiëren, bewerken etc) en dan de link onder 'privé delen' pakken. Krijg je een hele lange link en dat is de goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nuracore schreef:
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen


Sowieso het beste om dat via desktop te doen. Naar je track gaan, op delen klikken (naast link kopiëren, bewerken etc) en dan de link onder 'privé delen' pakken. Krijg je een hele lange link en dat is de goede.


Je hebt gelijk, bij deze de versie van vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond een ouderwets Defqon dip traantje gelaten bij het terugluisteren van al die geweldige nieuwe platen. Betekent dat het een goed weekend was :lol:

Echt een prachtig weekend was het weer. Mooi om het nog steeds zo te kunnen ervaren na bijna 13 jaar feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel weer aan het nagenieten van alle random onzin op Defqon. En de leuke muziek en leuke mensen natuurlijk. Waaronder jullie, de jongens en meiden van het dooie forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Toch wel weer aan het nagenieten van alle random onzin op Defqon. En de leuke muziek en leuke mensen natuurlijk. Waaronder jullie, de jongens en meiden van het dooie forum.


Het was me weer een waar (maar kort) genoegen je te treffen in de indigo vriend Corneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Toch wel weer aan het nagenieten van alle random onzin op Defqon. En de leuke muziek en leuke mensen natuurlijk. Waaronder jullie, de jongens en meiden van het dooie forum.


Het was me weer een waar (maar kort) genoegen je te treffen in de indigo vriend Corneel.

Ja jammer Rick... Had nog wel wat diepgaande gesprekken willen voeren, maar daar kwamen we helaas niet aan toe tijdens de klaplongcirkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Stiekem lofi remixes maken van bekende hardstyle platen :lol: het project begon als een grap maar heeft mij helemaal opgeslokt

Fuck dat is geniaal :worship:

Het is voor mij gevoel nog te amateurisch maar de eerste is bijna af.
De The R3belz - Music To Us (Nura-Fi Remix) :lol: Moet alleen nog wat hogere synthesizers (80s vibe misschien) layeren en de vocal toevoegen en hier en daar wat aanpassen aan de opbouw want ben er niet helemaal tevreden mee. Het klinkt te 'laag'.
WiP
Schijnbaar wilt SoundCloud de prive link niet delen
https://whyp.it/tracks/106589/lofi-test?token=DSsP4

Op de planning:
Wildstylez - Heartbeat
Wildstylez - Encore
The R3bels - Earth (mee bezig)
Tatanka - Tokyo
Tatanka & J Hiroshi - Showtime
Horyzon - Beyond

Klinkt nog lange niet professioneel maar merk dat ik steeds beter word.

Encore lijkt me echt geweldig in Lofi haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gisteravond een ouderwets Defqon dip traantje gelaten bij het terugluisteren van al die geweldige nieuwe platen. Betekent dat het een goed weekend was :lol:


Minder snuiven
Vorige  1 ... 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic