Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 16:09 
 
Hardtraxxer

Het kan ook teksten in keurig Nederlands genereren. Zelfs tokkie Nederlands als je erom vraagt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vroeg 'm of ie kon switchen naar Nederlands maar hij zei van niet. Had vast ergens iets aan moeten klikken wat ik over het hoofd heb gezien oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 16:18 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik vroeg 'm of ie kon switchen naar Nederlands maar hij zei van niet. Had vast ergens iets aan :P moeten klikken wat ik over het hoofd heb gezien oid.

Je moet de vraag gewoon stellen in het Nederlands :P. Gisteren heeft het een heel wetenschappelijk verslag in het Nederlands gegenereerd. Voldoet niet aan de kwaliteitseisen aangezien hij de meest recente literatuur niet gevonden had (zelfs na specifiek vragen naar deze recente literatuur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaaaa terug naar de uni vragen of AI m'n thesis ff kan schrijven ophalen dat papiertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het begin staat er ook dat hij bijna geen informatie van na 2021 heeft geleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 16:26 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Op het begin staat er ook dat hij bijna geen informatie van na 2021 heeft geleerd.

Ahaa dat verklaart het. Spijtig wel haha

Als deze AI ook nog eens recente informatie erbij haalt, is dit echt een uitkomst voor medici. Door de werkdruk is er geen tijd voor een huisarts of apotheker bijv om een vraag te beantwoorden die zich alleen buiten de richtlijnen laat beantwoorden. En ook omdat veel wetenschappelijke artikelen achter een betaalmuur zitten (waar de meeste praktijken geen abonnement op hebben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Chroman schreef:
Op het begin staat er ook dat hij bijna geen informatie van na 2021 heeft geleerd.

Ahaa dat verklaart het. Spijtig wel haha

Als deze AI ook nog eens recente informatie erbij haalt, is dit echt een uitkomst voor medici. Door de werkdruk is er geen tijd voor een huisarts of apotheker bijv om een vraag te beantwoorden die zich alleen buiten de richtlijnen laat beantwoorden. En ook omdat veel wetenschappelijke artikelen achter een betaalmuur zitten (waar de meeste praktijken geen abonnement op hebben)


Vind ik wel gevaarlijk voor dit soort dingen. Je weet namelijk niet wat je je AI trained. Een AI blijft de human touch missen, het kent alleen logica op basis van de input data. Daarom is het heel goed in bepaalde dingen zoals het schrijven van code, maar in de interpratatie van veel dingen zie ik het geen betrouwbare output geven.

Huisapotheker schreef:
En ook omdat veel wetenschappelijke artikelen achter een betaalmuur zitten (waar de meeste praktijken geen abonnement op hebben)


Sci-Hub! Of mailtje naar de auteur(s).

Dat soort kennis achter een paywall moet verboden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Delt-A schreef:
Ik vroeg 'm of ie kon switchen naar Nederlands maar hij zei van niet. Had vast ergens iets aan :P moeten klikken wat ik over het hoofd heb gezien oid.

Je moet de vraag gewoon stellen in het Nederlands :P. Gisteren heeft het een heel wetenschappelijk verslag in het Nederlands gegenereerd. Voldoet niet aan de kwaliteitseisen aangezien hij de meest recente literatuur niet gevonden had (zelfs na specifiek vragen naar deze recente literatuur)

Index gaat tot 2021
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Huisapotheker schreef:
Chroman schreef:
Op het begin staat er ook dat hij bijna geen informatie van na 2021 heeft geleerd.

Ahaa dat verklaart het. Spijtig wel haha

Als deze AI ook nog eens recente informatie erbij haalt, is dit echt een uitkomst voor medici. Door de werkdruk is er geen tijd voor een huisarts of apotheker bijv om een vraag te beantwoorden die zich alleen buiten de richtlijnen laat beantwoorden. En ook omdat veel wetenschappelijke artikelen achter een betaalmuur zitten (waar de meeste praktijken geen abonnement op hebben)


Vind ik wel gevaarlijk voor dit soort dingen. Je weet namelijk niet wat je je AI trained. Een AI blijft de human touch missen, het kent alleen logica op basis van de input data. Daarom is het heel goed in bepaalde dingen zoals het schrijven van code, maar in de interpratatie van veel dingen zie ik het geen betrouwbare output geven.

Huisapotheker schreef:
En ook omdat veel wetenschappelijke artikelen achter een betaalmuur zitten (waar de meeste praktijken geen abonnement op hebben)


Sci-Hub! Of mailtje naar de auteur(s).

Dat soort kennis achter een paywall moet verboden worden.

Dit inderdaad, het is nu al gevaarlijk aangezien de AI zijn teksten neerzet als 'dit is zo en niet anders'. Factcheck is erg belangrijk, zeker in medici.

Had bijvoorbeeld als test een scenario opgelegd waarbij hij een Powershell script moest maken. Hij sloopte echter meer met het script dan zou moeten bouwen omdat hij gewoon niet volledig begreep wat er gedaan moest worden en halverwege hele andere cmdlets ging gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner & MYST collab die na 2(?) jaar wachten en oneindige replays van de verschillende online rips nog altijd non stop kippenvel bezorgd. Luister momenteel weinig hardstyle de laatste tijd maar als een plaat een schot in de roos is dan is hardstyle nog altijd het allermooiste genre dat er is. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Frontliner & MYST collab die na 2(?) jaar wachten en oneindige replays van de verschillende online rips nog altijd non stop kippenvel bezorgd. Luister momenteel weinig hardstyle de laatste tijd maar als een plaat een schot in de roos is dan is hardstyle nog altijd het allermooiste genre dat er is. (L)


Hier ben ik het dus ook eigenlijk wel mee eens. Luister vrijwel nooit meer hardstyle, eigenlijk al een aantal jaar amper, maar heel sporadisch komt er een plaatje op mijn pad die ik dan echt 10000x kan luisteren met elke keer kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 23:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Frontliner & MYST collab die na 2(?) jaar wachten en oneindige replays van de verschillende online rips nog altijd non stop kippenvel bezorgd. Luister momenteel weinig hardstyle de laatste tijd maar als een plaat een schot in de roos is dan is hardstyle nog altijd het allermooiste genre dat er is. (L)


Nu helemaal overgestapt naar uptempo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2022 23:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Probleemwijken. 18 jaar later

Dus
https://youtu.be/GsvzL_k0nlM
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 00:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Rickzel schreef:
Frontliner & MYST collab die na 2(?) jaar wachten en oneindige replays van de verschillende online rips nog altijd non stop kippenvel bezorgd. Luister momenteel weinig hardstyle de laatste tijd maar als een plaat een schot in de roos is dan is hardstyle nog altijd het allermooiste genre dat er is. (L)


Hier ben ik het dus ook eigenlijk wel mee eens. Luister vrijwel nooit meer hardstyle, eigenlijk al een aantal jaar amper, maar heel sporadisch komt er een plaatje op mijn pad die ik dan echt 10000x kan luisteren met elke keer kippenvel.

Pass mij ff een aantal van dit soort platen dan van de laatste pak hem beet 3/4 jaar. Ik luister ook echt helemaal niks nieuws meer, de laatste plaat op repeat was denk ik Unfold Me of iig iets uit die periode :$ Ben benieuwd of ik dezelfde liefde als vroegah nog kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 00:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je zoekt naar dingen van dit jaar, ik gooi vrijdag twee mixjes online met (imo) de leukste platen van dit jaar.

(Kan zo ook wel, maar moet eerst wachten op loon voor ik een Soundcloud abonnement kan nemen, dan moet het via Zippyshare).

Zit op dit moment ook wel in dat schuitje. Het aantal platen dat ik echt vet vind dit jaar zijn niet gigantisch, maar degene die het wel zijn zijn gelijk ook echt top en geven nog een beetje dat oude gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valheim, heerlijk hoe therapeutisch dit kan zijn. Kan hier uren aan kwijt zijn zonder dat het ook uren voelt. Lekker op mijn eigen tempo mijn ding doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 10:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je zoekt naar dingen van dit jaar, ik gooi vrijdag twee mixjes online met (imo) de leukste platen van dit jaar.

(Kan zo ook wel, maar moet eerst wachten op loon voor ik een Soundcloud abonnement kan nemen, dan moet het via Zippyshare).

Zit op dit moment ook wel in dat schuitje. Het aantal platen dat ik echt vet vind dit jaar zijn niet gigantisch, maar degene die het wel zijn zijn gelijk ook echt top en geven nog een beetje dat oude gevoel.

Weet niet of ik zoveel zin heb om een mix van 100 nummers door te spitten (no offence :P ). Maar ik zal kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Frontliner & MYST collab die na 2(?) jaar wachten en oneindige replays van de verschillende online rips nog altijd non stop kippenvel bezorgd. Luister momenteel weinig hardstyle de laatste tijd maar als een plaat een schot in de roos is dan is hardstyle nog altijd het allermooiste genre dat er is. (L)


Nu helemaal overgestapt naar uptempo?


haha ik luister momenteel van alles en nogwat ipv louter Hardstyle wat ik vroeger altijd deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Als je zoekt naar dingen van dit jaar, ik gooi vrijdag twee mixjes online met (imo) de leukste platen van dit jaar.

(Kan zo ook wel, maar moet eerst wachten op loon voor ik een Soundcloud abonnement kan nemen, dan moet het via Zippyshare).

Zit op dit moment ook wel in dat schuitje. Het aantal platen dat ik echt vet vind dit jaar zijn niet gigantisch, maar degene die het wel zijn zijn gelijk ook echt top en geven nog een beetje dat oude gevoel.

Weet niet of ik zoveel zin heb om een mix van 100 nummers door te spitten (no offence :P ). Maar ik zal kijken.


Fair haha, maar het worden geen mixen van 100 p.s.

Ik heb een van de meer melodieuze kant van 50, een van de rauwe kant van 50 en een met de (imo) besten van beiden van 50, die ik meer voor mezelf heb gemaakt, maar die kan ook altijd online.

Rickzel schreef:
haha ik luister momenteel van alles en nogwat ipv louter Hardstyle wat ik vroeger altijd deed.


Same. Wisselt wekelijks wel weer waar ik veel naar luister, nu is het hardstyle weer een beetje en daarvoor metal en triphop. Houdt alle genres ook leuk en verfrissend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Rickzel schreef:
haha ik luister momenteel van alles en nogwat ipv louter Hardstyle wat ik vroeger altijd deed.


Same. Wisselt wekelijks wel weer waar ik veel naar luister, nu is het hardstyle weer een beetje en daarvoor metal en triphop. Houdt alle genres ook leuk en verfrissend.

Jezus hardstyle plebs dit hoort dus TOTAAL niet thuis in dit topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
haha ik luister momenteel van alles en nogwat ipv louter Hardstyle wat ik vroeger altijd deed.


De wielen van de bus, Peppa Pig Remix en Baby Shark 10 hours
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
haha ik luister momenteel van alles en nogwat ipv louter Hardstyle wat ik vroeger altijd deed.


De wielen van de bus, Peppa Pig Remix en Baby Shark 10 hours


Juf Roos marathon 10 uur per dag.

Heb laatst in een week tijd 4 keer Frozen 1 en 2 gezien omdat zowel ik als m'n dochters ziek waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb laatst in een week tijd 4 keer Frozen 1 en 2 gezien omdat zowel ik als m'n dochters ziek waren :lol:


Dit klinkt oprecht als een topweek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Juf Roos marathon 10 uur per dag.


Kijk ook erg graag naar Juf Roos
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:
Juf Roos marathon 10 uur per dag.


Kijk ook erg graag naar Juf Roos


Geloof mij, als je maximaal 30 afleveringen elk minstens 1000 keer gezien hebt gaat dat geile koppie van juf roos je zelfs tegenstaan.

Justinhafc schreef:
Dit klinkt oprecht als een topweek


Frozen blijft oprecht elke herhaling tering goed idd :lol:
Vorige  1 ... 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic