View on YouTubeRickzel wrote:Frozen blijft oprecht elke herhaling tering goed idd
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha wat niceErikZ wrote:View on YouTube
Wat is dit tering chill 
Vino'tje, stukkie taart, continu in character blijven. Wat fantastisch
Dat boekje vond ik wel mooi.Rickzel wrote:Wat is dit tering chill
Haha dat opera verrekijkertje ook. Echt goed.Remi wrote:Dat boekje vond ik wel mooi.Rickzel wrote:Wat is dit tering chill
Naast de act ga ik ook erg lekker op de muziek zelfRickzel wrote:Wat is dit tering chill
Echt? Ik vind het na een plaat of 2 met die oude top40 vocals wel weer mooi geweestErikZ wrote:Naast de act ga ik ook erg lekker op de muziek zelfRickzel wrote:Wat is dit tering chill
Ja lekker voor op de achtergrond, mijn grote guilty pleasure is dan ook urban/moombahton/billenschud muziek.pim__ wrote:Echt? Ik vind het na een plaat of 2 met die oude top40 vocals wel weer mooi geweest
Waardeer het meer dan je Nigel Sean
Ja dat was ook niet geheel serieus...
Maar oke, ieder z;n ding natuurlijk.
Maar oke, ieder z;n ding natuurlijk.
Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat 
Gefeliciteerd kerel!corneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat
Nuracore wrote:Gefeliciteerd kerel!corneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat
Jaren 90 huis?corneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat
Ja, de volledige binnenkant is bekleed met vinyl platen en cassette bandjesRickzel wrote:Jaren 90 huis?corneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat
View on YouTube
Qlimax 2016 setjes voor de 100e keer aan het terugkijken. Misschien wel mijn beste feest ooit. Kippenvel tot op mn ballen bij bijvoorbeeld de sets van Audiotricz, Bass Modulators en Project 1. Als ik ooit nog eens een feest mag herbeleven dan is dat dit feest, waar alles vanaf minuut 1 klopte (en daarvoor al met alle P1 hype).
Qlimax 2016 setjes voor de 100e keer aan het terugkijken. Misschien wel mijn beste feest ooit. Kippenvel tot op mn ballen bij bijvoorbeeld de sets van Audiotricz, Bass Modulators en Project 1. Als ik ooit nog eens een feest mag herbeleven dan is dat dit feest, waar alles vanaf minuut 1 klopte (en daarvoor al met alle P1 hype).
Fulsteerd keerl. Ga je in Hippopotamus wonen?corneelwr wrote:Ja, de volledige binnenkant is bekleed met vinyl platen en cassette bandjesRickzel wrote:Jaren 90 huis?corneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat
Zonet de nieuwe (?) 2636 show van René Van Meurs bijgewoond in Geel. Dikke aanrader! Hij tourt nog maanden doorheen Nederland (en België). 
Dank makker. Iets verderop in het pittoreske havendorpje Den OeverAlm1ghty wrote: Fulsteerd keerl. Ga je in Hippopotamus wonen?
Gfelisteerd, in een van de stellingen getrokken?
Heb een paar stellingen achterin de bijkeuken staan, maar daar pas ik helaas net niet in..Broken Balance wrote:Gfelisteerd, in een van de stellingen getrokken?
Gefeliciteerd maatcorneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat
Knap dat je wat hebt gevonden nu! Gefeliciteerd! Ik vond het zelf inrichten van mijn huis ook heel leuk, ieder weekend weer iets meer naar jouw smaak.corneelwr wrote:Een huisje gekocht en het helemaal maken zoals ik in m'n hoofd heb. Het kost je een paar centen/wat tijd, maar dan heb je ook wat