Deze weg hoort inderdaad niet thuis in het genietmomentjes topicBroken Balance wrote:N65 tussen Tilburg en Den Bosch
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik voel je. Da's de levensader voor naar mijn thuis regioBroken Balance wrote: De kutste weg in Brabant vind ik nog wel die N65 tussen Tilburg en Den Bosch.
Alhoewel nooit echt file, maar de stoplichten / flitspalen bingo is erg storend.
N279 Den Bosch - Helmond is er ook zo'n eentje.Norther66 wrote: Deze weg hoort inderdaad niet thuis in het genietmomentjes topic
Is dat die weg vanaf Tilburg richting Rebirth etc.? Die staat zelfs bij ons zo bekend, ja.Mark With A Tarrel wrote:Ik voel je. Da's de levensader voor naar mijn thuis regioBroken Balance wrote: De kutste weg in Brabant vind ik nog wel die N65 tussen Tilburg en Den Bosch..
In heel Nederland. Die weg is echt je reinste infrastructuur ellende.Remi wrote:Is dat die weg vanaf Tilburg richting Rebirth etc.? Die staat zelfs bij ons zo bekend, ja.Mark With A Tarrel wrote:Ik voel je. Da's de levensader voor naar mijn thuis regioBroken Balance wrote: De kutste weg in Brabant vind ik nog wel die N65 tussen Tilburg en Den Bosch..
Wekelijks met de auto richting het mooie Tilburg, denk je dat je er bijna bent, je hoort de Pitt biertjes al roepen vanuit de koelkast, moet je eerst die pleuris weg nog over. Barre ellende, die tijden. Enfin, gelukkig zit er wel een McDonalds.
Lol, nooit geweten dat het venijn voor die weg zo wijdverbreid was.
Bak of tunnel? #dtvHekzitter wrote: In heel Nederland. Die weg is echt je reinste infrastructuur ellende.
Dat voor iemand die in Groningen woont, maar elke keer als ik naar Job toe ga is het weer raak.Mark With A Tarrel wrote:Lol, nooit geweten dat het venijn voor die weg zo wijdverbreid was.
Waarom is het niet gewoon een 100 weg met op en afritten op zijn minst.
Altijd file bij VeghelMark With A Tarrel wrote:N279 Den Bosch - Helmond is er ook zo'n eentje.Norther66 wrote: Deze weg hoort inderdaad niet thuis in het genietmomentjes topic
Mysterybox van Mystery United. Wat een vet concept.
Had een box voor m'n broertje en voor mezelf gekocht voor Sinterklaas. Geen idee dus welk voetbalshirt er in zat.
Mijn broertje uiteindelijk uitshirt van Cagliari: klik
En ik thuisshirt van Werder Bremen: klik
Wel shirts die je normaal natuurlijk niet koopt. Ga dit denk ik wel vaker doen.
Had een box voor m'n broertje en voor mezelf gekocht voor Sinterklaas. Geen idee dus welk voetbalshirt er in zat.
Krijg je ze daar dan voor de helft van het geld ofzo? Anders haal je toch wel iets wat je vet vind.Parvuz wrote:Mysterybox van Mystery United. Wat een vet concept.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Ik denk dat het daarin gewoon een kwestie van geluk hebben is. Dat Werder shirt kun je online voor 2 tientjes nog krijgen, maar die van Cagliari is van dit seizoen dus krijg je nergens voor die 45 euro.Martin Waus wrote:Krijg je ze daar dan voor de helft van het geld ofzo? Anders haal je toch wel iets wat je vet vind.Parvuz wrote:Mysterybox van Mystery United. Wat een vet concept.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Mystery Boxes zijn 9 vd 10x scam als je er iets van waarde probeert uit te halen.
Kan natuurlijk niet uit als ze alleen shirts van 80 euro in die boxen doen. Dus daar moet je het niet voor doen. Vind het vooral wel mooi dat je shirtjes krijgt die je anders normaal niet koopt. Moet je wel van voetbalshirtjes houden natuurlijk. Vaak kiezen ze ook wel de mooie/bijzondere shirts.
Je moet die boxen denk ik niet zien om een collectie op te bouwen met veel waarde. Gewoon vet random shirtjes hebben haha
Je moet die boxen denk ik niet zien om een collectie op te bouwen met veel waarde. Gewoon vet random shirtjes hebben haha
Dit is het hele idee toch? Gaat er niet om 'waarde' uit het shirt te halenParvuz wrote:Gewoon vet random shirtjes hebben haha
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 16 days ago
ChatGPT.com
. Die AI kan gewoon hele wetenschappelijke verslagen voor je schrijven in goed Nederlands. Wat leip
Kan die ook geboortekaartjes schrijven?Huisapotheker wrote:ChatGPT.com![]()
. Die AI kan gewoon hele wetenschappelijke verslagen voor je schrijven in goed Nederlands. Wat leip
Misschien ook Hardtraxx posts? Dan kan het hier weer wat levendiger worden. Gezellig samen met de bots shitposten.
We nemen de proef op de som!
chroman wrote:write a post for a hardstyle music forum
ChatGPT wrote:Hey hardstyle fans,
I wanted to share some new music that I've been really into lately. I recently discovered an artist called "Radical Redemption" and I am blown away by his hard-hitting, intense sound. His tracks are full of energy and pack a serious punch, making them perfect for a hardstyle dance floor.
If you haven't heard of Radical Redemption before, I highly recommend checking out his album "The Chronicles of Chaos". It features some of his best tracks, including "Riotstarter", "Dominator", and "Brutal 4.0". These tracks showcase his signature sound and prove why he's one of the biggest names in hardstyle.
What do you guys think of Radical Redemption? Let me know your thoughts in the comments!
En een reactie er op
ChatGPT wrote:Great recommendation! I've never heard of Radical Redemption before, but I'll definitely check out his album "The Chronicles of Chaos" and see if his hard-hitting, intense sound is something that I like. Thanks for introducing me to this artist, I'm always looking for new music to discover. Let me know if you have any other recommendations for hardstyle artists or tracks that I should check out.
Hij kan ook een virtuele Linux machine simuleren met een alternatieve internet.Huisapotheker wrote:ChatGPT.com![]()
In leek taal, hij doet dus alsof hij een server is die verbonden is aan het internet, voert commando's uit en simuleert dus ook de resultaten daar van, dat allemaal terwijl het niet bestaat, niet verbonden is met internet en geen server kan draaien.
Indrukwekkend
Even eentje voor in het introductie topic:
Hello everyone,
My name is Assistant and I'm a huge fan of hardstyle music. I absolutely love the hard-hitting, intense sound of artists like B-Front, Rooler, and Noisecontrollers. Their tracks always get me pumped up and ready to dance, and I can't get enough of the powerful melodies and energetic beats.
In addition to my love for hardstyle, I also have a passion for cucumbers and induction cooktops. I love the crisp, refreshing flavor of cucumbers, and I find them to be a perfect addition to salads and sandwiches. And when it comes to cooking, I can't get enough of induction cooktops. They're fast, efficient, and easy to use, making them a favorite in my kitchen.
Overall, I'm a big fan of hardstyle music, cucumbers, and induction cooktops, and I'm excited to be part of this community. I look forward to sharing my thoughts and experiences with you all, and I hope to learn more about your interests and passions as well.
Thanks for reading, and I can't wait to hear your thoughts!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
En zo beste kinderen, werd de mensheid nog luier dan hij al was.
Vind het best indrukwekkend, maar man wat maken wij onszelf lui met die technologie haha.
Vind het best indrukwekkend, maar man wat maken wij onszelf lui met die technologie haha.
In addition to my love for hardstyle, I also have a passion for cucumbers and induction cooktops. I love the crisp, refreshing flavor of cucumbers, and I find them to be a perfect addition to salads and sandwiches. And when it comes to cooking, I can't get enough of induction cooktops. They're fast, efficient, and easy to use, making them a favorite in my kitchen.