Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ajax - Psv :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nog steeds aan het nagenieten van afgelopen zondag PSV.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
470 ekkies terugkrijgen van Essent :thumbsup: is dat zuinige gedrag toch niet voor niks geweest.
I
Hardtraxx Elite
last seen 2 days ago
Argentinië tegen Saudi Arabië :lol:
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Door de Achterhoek rijden.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Door de Achterhoek rijden.
Amigo! Mooi is het hier he :thumbsup: Waar ben je geweest?
I
Hardtraxx Elite
last seen 2 days ago
Duitsland - Japan :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Sowieso wel het WK op voetbalgebied.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Remi wrote:Sowieso wel het WK op voetbalgebied.
Ik geniet er ook van.

Al is m'n Scorito een deceptie.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Rickzel wrote:
Agro-innovatiecentrum De Marke te Hengelo. Buurten met landbouwers uit de omgeving over de toekomst.

Niet heel diep in de regio, maar vanuit Utrecht iedere keer genieten hoe voorbij Arnhem het landschap verandert.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Die omgeving zou ik geen genietmomentje noemen om te rijden, elke keer die lange 100 wegen waar je de hele weg niet mag inhalen.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago
Broken Balance wrote:Die omgeving zou ik geen genietmomentje noemen om te rijden, elke keer die lange 100 wegen waar je de hele weg niet mag inhalen.
Dit dus, zodra je een trekker of vrachtwagen voor je flikker hebt word het nogal saai rijden
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Blijkbaar geniet MWAT van het landschap, dus dan zal dat ook niet zoveel uitmaken. Maar goed, men moet hier blijkbaar zijn/haar genietmomentje al verantwoorden :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
THArdstyler wrote:Maar goed, men moet hier blijkbaar zijn/haar genietmomentje al verantwoorden :lol:
Dat maak jij er van
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
THArdstyler wrote:Blijkbaar geniet MWAT van het landschap, dus dan zal dat ook niet zoveel uitmaken. Maar goed, men moet hier blijkbaar zijn/haar genietmomentje al verantwoorden :lol:
Houwort dramaqueen.
I
Hardtraxx Elite
last seen 2 days ago
Remi wrote:Sowieso wel het WK op voetbalgebied.
Eens.

Zeer vermakelijk met een paar verassende uitslagen ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:Houwort dramaqueen.
Hahahaha pot > ketel.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
THArdstyler wrote:Blijkbaar geniet MWAT van het landschap, dus dan zal dat ook niet zoveel uitmaken. Maar goed, men moet hier blijkbaar zijn/haar genietmomentje al verantwoorden :lol:
Jep. Het beekdalen landschap is favoriet. Vind het veel meer charme hebben dan de polders.
Nuracore wrote:
Broken Balance wrote:Die omgeving zou ik geen genietmomentje noemen om te rijden, elke keer die lange 100 wegen waar je de hele weg niet mag inhalen.
Dit dus, zodra je een trekker of vrachtwagen voor je flikker hebt word het nogal saai rijden
Als je het vaker doet gaat de lol er om deze reden wel van af ja.
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Vind het veel meer charme hebben dan de polders.
Alles heeft meer charme dan polders
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
Leuk voor als je wilt weten waar welke vocals vandaan komen (zeker bij oudere tracks)

https://playphrase.me
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
THArdstyler wrote:
Broken Balance wrote:Houwort dramaqueen.
Hahahaha pot > ketel.
:aww:
He maak die grap over techno nog eens?
Mark With A Tarrel wrote:
Nuracore wrote:
Als je het vaker doet gaat de lol er om deze reden wel van af ja.
Denk dat het ook ligt uit welke richting je komt rijden, vanuit het noorden (en waar ik vroeger woonde) was het altijd de N48 en N36 of 150 over Duitsland om ongeveer op de zelfde tijd aan te komen bij FC Twente dan. Twee saaie routes om uit te kiezen met beiden schijtverkeer.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Rickzel wrote:
Agro-innovatiecentrum De Marke te Hengelo. Buurten met landbouwers uit de omgeving over de toekomst.

Niet heel diep in de regio, maar vanuit Utrecht iedere keer genieten hoe voorbij Arnhem het landschap verandert.
Ik ging tot vorig jaar ook geregeld via Utrecht naar Hengelo maareh, dan kom je niet langs Arnhem? :P

Die A1 vond ik echt een kutweg toen met die werkzaamheden. Is dat onderhand klaar?
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Broken Balance wrote: Denk dat het ook ligt uit welke richting je komt rijden, vanuit het noorden (en waar ik vroeger woonde) was het altijd de N48 en N36 of 150 over Duitsland om ongeveer op de zelfde tijd aan te komen bij FC Twente dan. Twee saaie routes om uit te kiezen met beiden schijtverkeer.
Zo ver ligt Hengelo (GLD) gelukkig ook weer niet in de Achterhoek. Ga je naar Winterwijk oid dan is het wel even afzien op die N wegen. Twente kom ik zelf nooit eigenlijk.

Maar goed. In Brabant is het soms ook een half uur slingeren om dorpskerken heen voordat je op je bestemming bent. Trek er vooral in het oogstseizoen maar extra tijd voor uit.

ULTIMO wrote:
Ik ging tot vorig jaar ook geregeld via Utrecht naar Hengelo maareh, dan kom je niet langs Arnhem? :P

Die A1 vond ik echt een kutweg toen met die werkzaamheden. Is dat onderhand klaar?
Nederland kent 2 Hengelo's. Eentje in Gelderland en eentje in Overijssel. Ik ging naar die in Gelderland. Dan kom je over Arnhem vanaf Utrecht.

Kom over de een of andere manier nooit op de A1, godzijdank. Hoor er alleen maar ellende over bij de filemeldingen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Mark With A Tarrel wrote: Nederland kent 2 Hengelo's. Eentje in Gelderland en eentje in Overijssel. Ik ging naar die in Gelderland. Dan kom je over Arnhem vanaf Utrecht.
Aah dat verklaart.
Mark With A Tarrel wrote: Maar goed. In Brabant is het soms ook een half uur slingeren om dorpskerken heen voordat je op je bestemming bent. Trek er vooral in het oogstseizoen maar extra tijd voor uit.
De kutste weg in Brabant vind ik nog wel die N65 tussen Tilburg en Den Bosch.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:De kutste weg in Brabant vind ik nog wel die N65 tussen Tilburg en Den Bosch.
Sow die is echt heel erg belabberd inderdaad. Tachenvijftig flitspalen ook.