Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik moet ook nog eens gaan bellen over mijn energiecontract. Ik woon nu een jaar in mijn huurappartement. Omdat wij de eerste bewoners zijn en het nieuwbouw is, was er geen referentie. Ze hebben het voorschot daarom bepaald op 55,- euro, met de mededeling dat het waarschijnlijk lager zou uitvallen (warmtepomp, zonnepanelen, goed geïsoleerd, volledig glas op het zuidwesten, bejaarde buren rondom). In de app lees ik af dat mijn energieverbruik inderdaad fors lager is: in de wintermaanden rond de 30,- euro, vanaf mei zit ik zelfs met een negatief verbruik. Toch is mijn maandbedrag in september naar 120,- euro gezet en vanaf oktober zelfs naar 170,- euro. Heel raar, maar ik zat er niet echt mee. Maar dat is dus gewoon een lekkere lening voor Vandebron?

edit: zie op Trustpilot heel veel mensen waarbij het termijnbedrag is verhoogd en dat je dit niet meer zelf kan wijzigen...


Nou wordt het weer een genietmomentje: Vorige week de eindafrekening gekregen. We krijgen 713,- euro terug, terwijl ik afgelopen jaar 12x55= 660,- euro heb betaald. Ook is het maandbedrag weer gewijzigd, niet meer 170,- euro vanaf november, maar 60,- euro. Wat zijn ze allemaal aan het doen bij Vandebron? :lol:
Ik kan mijn maandbedrag zelf ook niet wijzigen, “omdat het onlangs als is gewijzigd”. Ja, door jullie zelf, klapharken. Wat wettelijk gezien minimaal 30 dagen van tevoren gemeld moet worden, maar goed. Zolang mijn maandbedrag niet meer zo onredelijk hoog is, vind ik het wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste tijd het lichaam weer wat meer in beweging aan het krijgen. Wat vaker zaalvoetballen en op zondag op het veld, heerlijk om te merken als je conditioneel snel vooruit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 10:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook een semi-genietmomentje. Behoorlijk afgevallen, deels door sporten, wat stopte door ziekte en waardoor het stagneerde en terug naar eerder ging. Maar dat vooral door een recente intense periode van ziektes (incl. medicijnen) die mijn eetlust, maag en spijsvertering naar de getver hielpen weer een goed deel afgevallen.

Normaal is dat niet heel gezond en komt het er snel weer bij aan omdat het onnatuurlijk is, maar ik heb eerder dat ik nu veel minder (ongezond) eet en al helemaal minder (tot helemaal geen) alcohol drink. De zin is er niet en meestal als ik het pak ben ik er snel weer klaar mee. Dus door dat gedoe je gewicht en eetgewoonte aanpassen is een semi-win, het zijn verder wel weken van hel geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 10:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme


Poah, hopelijk pakken ze genoeg spul uit 2001 - 2007 er bij.

Vond hun na Rise Against altijd de tofste (pop) punk band.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme


Veel plezier man :thumbsup: dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme


Poah, hopelijk pakken ze genoeg spul uit 2001 - 2007 er bij.

Vond hun na Rise Against altijd de tofste (pop) punk band.


Ik ga er wel vanuit, aangezien de tour in het teken staat van hun albums uit die periode. Nu al zin om de hele avond ongegeneerd mee te bleren.

Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme


Veel plezier man :thumbsup: dik!


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme


Poah, hopelijk pakken ze genoeg spul uit 2001 - 2007 er bij.

Vond hun na Rise Against altijd de tofste (pop) punk band.


Ik ga er wel vanuit, aangezien de tour in het teken staat van hun albums uit die periode. Nu al zin om de hele avond ongegeneerd mee te bleren.


Compleet gemist, als ik dat had geweten was ik wel heen gegaan denk ik om idd lekker mee te schreeuwen en jeugdsentimenten te hebben.

Maar 6 november iig een troost bij Rise Against in de AFAS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 16:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Vanavond naar Sum 41 in 013. Godverdomme jeugdsentiment godverdomme


Poah, hopelijk pakken ze genoeg spul uit 2001 - 2007 er bij.

Vond hun na Rise Against altijd de tofste (pop) punk band.


Ik ga er wel vanuit, aangezien de tour in het teken staat van hun albums uit die periode. Nu al zin om de hele avond ongegeneerd mee te bleren.


En of dit het geval was (zie setlist hier): https://www.setlist.fm/setlist/sum-41/2022/poppodium-013-tilburg-netherlands-63b166df.html

Eigenlijk alleen het stukje tussen 5 en 8 heb ik niet zo veel mee of kende ik niet, voor de rest was het puur genieten, mee bleren en af en toe een moshpitje in :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik :thumbsup: wat gemist zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godverdomme, gewoon We're All To Blame, With Me, In Too Deep (logisch), No Reason en Walking Disaster :love:
Echt alleen Screaming Bloody Murder en The Jester zou ik er bij willen horen maar echt alles is vet.

Ze komen niet toevallig nog een keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Ze komen niet toevallig nog een keer?

Nu in Vorst Nationaal bezig. Ik heb ze dit jaar al gezien anders had ik dit concertje meegepakt! :P

Edit: Hoort hier ook wel thuis dan. Tom DeLonge die zich dan toch blijkbaar terug aangesloten heeft bij Blink-182.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Edit: Hoort hier ook wel thuis dan. Tom DeLonge die zich dan toch blijkbaar terug aangesloten heeft bij Blink-182.


Klopt, staan o.a. volgend jaar 8 oktober in de Ziggo Dome. Heb de kaarten al binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AMF, wat een visueel spektakel was dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 11:56 
 
Hardtraxxer

Dan ga ik hier nog ff overheen. Eric prydz holo show. Eerste feest sinds 5 jaar ofzo, maar wat tering dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jarig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filsteert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Jarig.

HCIMTAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 14:15 
 
Hardtraxxer

Zie dat tegenwoordig toch niet meer als een genietmomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 10:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kaartjes voor het hele weekend Rock Werchter binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kaartjes voor het hele weekend Rock Werchter binnen :cool:

Ik ga nog even wat extra namen afwachten, maar ze zijn alleszins al sterk begonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 14:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Kaartjes voor het hele weekend Rock Werchter binnen :cool:

Ik ga nog even wat extra namen afwachten, maar ze zijn alleszins al sterk begonnen :P

Daarom haha, veel beter beginnen dan met Muse, QOTSA & Arctic Monkeys kan bijna niet. Erg benieuwd naar de headliner van vrijdag. Rammstein heeft die dag nog vrij :whistle: Volbeat zou ook vet zijn, al zou dat meer een sub headliner zijn.

Ik zag dat Editors op Pinkpop staan dus die verwacht/hoop ik ook wel op Werchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meme filmpjes leuker dan het album. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat hadden wij een goede smaak! En echt heel tof gemixt
Vorige  1 ... 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic