Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Tygo maakt het heel goed.
Gefeliciteerd!Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Congrats !Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Gefeliciteerd man!Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Gefeliciteerd man!Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Gefeliciteerd heren!Khadber wrote:Ook voor mij een genietmomentje, ik woon nu bijna twee weken in een koophuis.
Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Gefeliciteerd alle drieJustinhafc wrote:Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Tygo maakt het heel goed.Khadber wrote:Ook voor mij een genietmomentje, ik woon nu bijna twee weken in een koophuis.
immuunm wrote:Glasvezel internet van T-Mobile
Gefeliciteerd!Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Gefeliciteerd Roy!Huisapotheker wrote:Gefeliciteerd!Nuracore wrote:Gisteren is onze zoon eindelijk geboren!
Het is babyboom op Hardtraxx volgens mij want ik word ook over een paar maandjes vader
Hahhahhahha, hello chicken nuggetNorther66 wrote:Wanneer je erachter komt dat de straatverkoper van je vakantie gewoon instafamous is...
https://www.instagram.com/verygoodveryniceofficiel/
Kan ook meteen in het wtf-topic eigenlijk
Iedere donkere man daar deed hem na op Tenerife haha.Norther66 wrote:Wanneer je erachter komt dat de straatverkoper van je vakantie gewoon instafamous is...
https://www.instagram.com/verygoodveryniceofficiel/
Kan ook meteen in het wtf-topic eigenlijk
Ja das lekker, ik zet ook bewust m'n bedrag ruim hoger in de maand, liever dat dan dat je ineenkeer honderden euro's moet terugbetalen.makrooy wrote:In deze tijden 1.5k euro terug krijgen van je energie leverancier
Ik ook wel, tot zover nog goed en gelukkig heeft Vattenfall als enige ook de koopsom naar 16c verhoogd.Rickzel wrote:Ja das lekker, ik zet ook bewust m'n bedrag ruim hoger in de maand, liever dat dan dat je ineenkeer honderden euro's moet terugbetalen.makrooy wrote:In deze tijden 1.5k euro terug krijgen van je energie leverancier
Benieuwd wat de zonnepanelen + energieplafond voor effect hebben komend jaar
Liever paar honderd bijbetalen dan als bank fungeren voor de energieleverancier.Rickzel wrote:Ja das lekker, ik zet ook bewust m'n bedrag ruim hoger in de maand, liever dat dan dat je ineenkeer honderden euro's moet terugbetalen.makrooy wrote:In deze tijden 1.5k euro terug krijgen van je energie leverancier
Ja idd, en als de leverancier failliet gaat is je geld ook wegGrim wrote:Liever paar honderd bijbetalen dan als bank fungeren voor de energieleverancier.Rickzel wrote:Ja das lekker, ik zet ook bewust m'n bedrag ruim hoger in de maand, liever dat dan dat je ineenkeer honderden euro's moet terugbetalen.makrooy wrote:In deze tijden 1.5k euro terug krijgen van je energie leverancier