Haha mooi is dat. Heeft ze het een beetje door dat ze grote zus is nu?Rickzel wrote: Haha zijn inmiddels al met z'n 4en, heb al een dochter van 1,5! Dus succes kan ik gebruiken.![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
gefeliciteerd met rick allemaal
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Gefeliciteerd!Rickzel wrote:Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week.![]()
Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.
Ja best wel, leuk om te zienParvuz wrote:Haha mooi is dat. Heeft ze het een beetje door dat ze grote zus is nu?Rickzel wrote: Haha zijn inmiddels al met z'n 4en, heb al een dochter van 1,5! Dus succes kan ik gebruiken.![]()
Gefeliciteerd!!Rickzel wrote:Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week.![]()
Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.
Contract getekend bij Like It Harder Bookings 
Dank de YouTube algoritme Goden! Deze werd voorgesteld en had het nog nooit gezien:
[View on YouTube
[View on YouTube
Dat dinertje met Villain & HardstylboyPannenkoek wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/villain-presents-xxlerator-episode-30-t51659-25.html#p1518842
Deze klassieker
2.5 jaar geleden met je ontwerp compagnon een idee hebben voor het Corso in Zundert. Uitgewerkt in mini maquette, presentatie ter begeleiding en dan gekozen worden begin februari.
Gisteren DE dag van de parade, helemaal vol spanning want was ons eerste ontwerp in zo'n groot evenement als het bloemencorso in Zundert. En dan een 10e plaats pakken, en wat is dat een ontzettend heerlijk gevoel. De tering...
Gisteren DE dag van de parade, helemaal vol spanning want was ons eerste ontwerp in zo'n groot evenement als het bloemencorso in Zundert. En dan een 10e plaats pakken, en wat is dat een ontzettend heerlijk gevoel. De tering...
Van harte kerel, had eerlijk gezegd de 10e plek niet verwacht maar vet voor je!
Wij ook niet, we zaten zelf meer rond 14-15-16 te denken in een sterk deelnemersveld. Paar verrassingen in de uitslag en een paar echt wel op zijn plek... En ik gok dat wij keihard tot de eerste categorie horen.THArdstyler wrote:Van harte kerel, had eerlijk gezegd de 10e plek niet verwacht maar vet voor je!
Maar blijkt wel weer dat je niet lomp groot hoeft te bouwen. Afwerking en details vormen echt wel je kansen.
Het moment dat ik bij XQ Holland naar huis ging! 
-
THardtraxxer
- 174 posts member since 2022
- last seen Nov 2022
Was het kut?
Kaarten voor Rammstein in Groningen volgend jaar 
Wilde er ook heen gaan, maar de prijzen + het feit dat we dan een hotel moeten boeken heeft me toch afgeschrikt. Het blijft wel een bucketlist dingetje om ze live te zien, dus mijn hoop is gevestigd op Pinkpop of een ander festival.Justinhafc wrote:Kaarten voor Rammstein in Groningen volgend jaar
Ga over een maandje wel naar Sum 41 in 013
@Pommer misschien is dit een goedkoper alternatief voor je: https://www.dumpert.nl/item/100040324_92e2615d
Hoe we er komen en of we blijven slapen zijn voor ons ook nog vraagtekens, maar komt vast goed haha. Sum 41 ook heel dik! Helaas dan zelf op vakantie, anders hadden m'n vriendin en ik daar ook wel kaarten voor gehaaldPommer wrote:Wilde er ook heen gaan, maar de prijzen + het feit dat we dan een hotel moeten boeken heeft me toch afgeschrikt. Het blijft wel een bucketlist dingetje om ze live te zien, dus mijn hoop is gevestigd op Pinkpop of een ander festival.Justinhafc wrote:Kaarten voor Rammstein in Groningen volgend jaar
Op loopafstand van stadspark heb je wel een paar hotels. Mercure, Van Der Valk en Leonardo hotel. Al zullen die ook wel snel volzitten of de prijzen omhoog gooien nu die datums bekend zijn voor de twee dagen van Rammstein.Justinhafc wrote:Hoe we er komen en of we blijven slapen zijn voor ons ook nog vraagtekens, maar komt vast goed haha. Sum 41 ook heel dik! Helaas dan zelf op vakantie, anders hadden m'n vriendin en ik daar ook wel kaarten voor gehaaldPommer wrote:Wilde er ook heen gaan, maar de prijzen + het feit dat we dan een hotel moeten boeken heeft me toch afgeschrikt. Het blijft wel een bucketlist dingetje om ze live te zien, dus mijn hoop is gevestigd op Pinkpop of een ander festival.Justinhafc wrote:Kaarten voor Rammstein in Groningen volgend jaar
EDIT: Jup, alles vol, behalve een die 400 euro voor een nacht is, 5 a 6x zo veel als hij normaal is
Last edited by Broken Balance on 08 Sep 2022 18:58, edited 1 time in total.
Poh. Misschien zet ik ons appartement wel op airbnb. Kan je een maand hypotheek vragen in 1 of 2 dagen