Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht voor AMF :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regain 'Point of no Return' album uit 2017.

https://open.spotify.com/album/2wzZxzv2 ... 6o2AVMkiEg

Vergeten hoe ramvol die met godsgruwelijk vette platen stond :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 20:44 
 
Hardtraxxer

Voor de derde keer Corona te pakken. Nu gelukkig een keer zonder al teveel klachten. Vind drie keer toch knap gezien het feit dat ik niet erg veel sociale contacten heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Voor de derde keer Corona te pakken. Nu gelukkig een keer zonder al teveel klachten. Vind drie keer toch knap gezien het feit dat ik niet erg veel sociale contacten heb

Als je er maar van geniet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 20:56 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Huisapotheker schreef:
Voor de derde keer Corona te pakken. Nu gelukkig een keer zonder al teveel klachten. Vind drie keer toch knap gezien het feit dat ik niet erg veel sociale contacten heb

Als je er maar van geniet :thumbsup:

Wel van het feit dat ik nu niet dood ziek word wss :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog steeds geen corona gepakt, ondanks feestjes en festivals. Op mijn vriendin na ken ik ook geen vriend, collega of familielid dat nog geen corona heeft gehad (voor zover ik weet) xd

Maar wel al 2x griep en 1x verkoudheid gehad dit jaar. Bij de griep pcr negatief getest (en typische griep klachten). De verkoudheid alleen 1x negatieve zelftest. Dus het zou kunnen dat dat corona was, maar dan was het wel erg licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb nog steeds geen corona gepakt, ondanks feestjes en festivals. Op mijn vriendin na ken ik ook geen vriend, collega of familielid dat nog geen corona heeft gehad (voor zover ik weet) xd

Maar wel al 2x griep en 1x verkoudheid gehad dit jaar. Bij de griep pcr negatief getest (en typische griep klachten). De verkoudheid alleen 1x negatieve zelftest. Dus het zou kunnen dat dat corona was, maar dan was het wel erg licht.


Zowel ik a smijn vriendin ook nog nooit covid gehad voor zover wij weten. En toch regelmatig getest.

Nou hebben wij een kind van anderhalf en hebben we wel zo'n beetje alle andere ziektes en kwaaltjes die je kan bedenken via haar meegekregen en heb ik zeker 5 x buikgriep gehad, dus het levelt zich wel weer lekker uit wdbt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig. :lol:


Hahah ik heb ook een weekend lang met jaloezie naar alle foto's en video's gekeken die langskwamen, nog wel even langsgereden om wat maten af te zetten maar helaas dit jaar moeten overslaan.

Volgend jaar zeker weer minstens 2 dagen aanwezig. Poah wa'n mooi feest is dat toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig. :lol:

Ben er paar keer op de zaterdag geweest en het is zeker een mooi feest en een dolle boel xd
Vind die bordjes die je overal op het terrein vind wel mooi met droge humor teksten
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig. :lol:

Dit soort berichten zijn altijd wel mooi om te lezen, aangezien het bij ons in het dorp is voelt het toch allemaal wat 'gewoon' omdat ik er al zo vaak geweest ben.

Zelf 4 dagen incl. camping aanwezig geweest en ook wel weer flink gelachen en de ogen uitgekeken wat er links en rechts allemaal gebeurd. Lichamelijk wel flink gesloopt nu tbh. Deze week even gebruiken om weer op te laden en dan maandag op vakantie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Lost Frequenties Live op Tomorrowland vanavond :love:
Kende wat radio hitjes maar wat een heerlijke muziek zo live uitgevoerd

(Kijk het via Ziggo btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomorrowland weekend was echt een hele vette ervaring :loving:
Volgend jaar waarschijnlijk weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Deze Boiler Room set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 16:45 
 
Hardtraxxer

Niet normaal he. Het plezier van die jongen ook, mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Concert van Rammstein gisteren in Oostende met medestrijder Grim. Wat een epische live band is dat toch! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Concert van Rammstein gisteren in Oostende met medestrijder Grim. Wat een epische live band is dat toch! :drool:


:yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week. :love:

Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week. :love:

Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.

Gefeliciteerd! Geniet ervan met zijn 3e :D en veel suc6 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week. :love:

Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.

Gefeliciteerd man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week. :love:

Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.

Gefeliciteerd ouwe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week. :love:

Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.

Gefeliciteerd! Geniet ervan met zijn 3e :D en veel suc6 :P


Haha zijn inmiddels al met z'n 4en, heb al een dochter van 1,5! Dus succes kan ik gebruiken. :lol:

Dank allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week. :love:

Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.


Gefeliciteerd man. :D
Vorige  1 ... 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic