Kaartje gekocht voor AMF 
View on Spotify
Vergeten hoe ramvol die met godsgruwelijk vette platen stond
Als je er maar van genietHuisapotheker wrote:Voor de derde keer Corona te pakken. Nu gelukkig een keer zonder al teveel klachten. Vind drie keer toch knap gezien het feit dat ik niet erg veel sociale contacten heb
Wel van het feit dat ik nu niet dood ziek word wssNuracore wrote:Als je er maar van genietHuisapotheker wrote:Voor de derde keer Corona te pakken. Nu gelukkig een keer zonder al teveel klachten. Vind drie keer toch knap gezien het feit dat ik niet erg veel sociale contacten heb
Zowel ik a smijn vriendin ook nog nooit covid gehad voor zover wij weten. En toch regelmatig getest.makrooy wrote:Ik heb nog steeds geen corona gepakt, ondanks feestjes en festivals. Op mijn vriendin na ken ik ook geen vriend, collega of familielid dat nog geen corona heeft gehad (voor zover ik weet)![]()
Maar wel al 2x griep en 1x verkoudheid gehad dit jaar. Bij de griep pcr negatief getest (en typische griep klachten). De verkoudheid alleen 1x negatieve zelftest. Dus het zou kunnen dat dat corona was, maar dan was het wel erg licht.
Hahah ik heb ook een weekend lang met jaloezie naar alle foto's en video's gekeken die langskwamen, nog wel even langsgereden om wat maten af te zetten maar helaas dit jaar moeten overslaan.Remi wrote:Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig.
Ben er paar keer op de zaterdag geweest en het is zeker een mooi feest en een dolle boelRemi wrote:Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig.

Dit soort berichten zijn altijd wel mooi om te lezen, aangezien het bij ons in het dorp is voelt het toch allemaal wat 'gewoon' omdat ik er al zo vaak geweest ben.Remi wrote:Voor het eerst een paar dagen naar de Zwarte Cross geweest en man, wat is dat fantastisch, haha. Heb me echt geweldig vermaakt en wil daar nog wel eens vaker naar toe. Wat daar allemaal te doen is en gebeurd is echt prachtig.
Helicaze wrote:Concert van Rammstein gisteren in Oostende met medestrijder Grim. Wat een epische live band is dat toch!
Gefeliciteerd! Geniet ervan met zijn 3eRickzel wrote:Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week.![]()
Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.
Gefeliciteerd man!Rickzel wrote:Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week.![]()
Gefeliciteerd ouwe!Rickzel wrote:Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week.![]()
Haha zijn inmiddels al met z'n 4en, heb al een dochter van 1,5! Dus succes kan ik gebruiken.Nuracore wrote:Gefeliciteerd! Geniet ervan met zijn 3eRickzel wrote:Na een vrij stressvolle zwangerschap een gezonde dochter gekregen afgelopen week.![]()
Groter genietmomentje kan ik niet bedenken.en veel suc6