Lekker, maat!Fantazoo wrote:Huisje gekocht![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iedere keer als ik Struggle For Existence (Crypsis Remix) hoor moet ik aan deze post denken als de midintro begint en schiet ik in de lach Floppende remixen (page 3)
https://www.nu.nl/tech/6190029/aeg-comb ... -zijn.html
Prachtig die technologie, heeft je magnetron van de ene op de andere dag ineens een identiteitscrisis
Prachtig die technologie, heeft je magnetron van de ene op de andere dag ineens een identiteitscrisis
Wie zijn wij om te beoordelen hoe die magnetron zich identificeert.Pannenkoek wrote:https://www.nu.nl/tech/6190029/aeg-combimagnetron-onbruikbaar-na-update-apparaat-denkt-stoomoven-te-zijn.html
Rickzel zijn koelkast identificeert zichzelf ook al chemisch lab, wie zijn wij om daar wat van te zeggen.
Magnetron heeft gewoon het gender mod hier, niets anders!11
Vriendin die je kaartjes voor de Rolling Stones geeft voor je verjaardag
Overigens die periode wel echt een paar gruwelijke (bucket list) bands die ik live ga zien; Rolling Stones, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, The Killers, Sum 41, Nothing But Thieves, Royal Blood, Greta van Fleet etc.
GVD ZIN IN GVD
Dat betekent alleen wel dat ik waarschijnlijk niet op een hardstyle festival te vinden ben
Overigens die periode wel echt een paar gruwelijke (bucket list) bands die ik live ga zien; Rolling Stones, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, The Killers, Sum 41, Nothing But Thieves, Royal Blood, Greta van Fleet etc.
GVD ZIN IN GVD
Dat betekent alleen wel dat ik waarschijnlijk niet op een hardstyle festival te vinden ben
Dikke shit.Pommer wrote:Sum 41
Lekker man!Pommer wrote:Vriendin die je kaartjes voor de Rolling Stones geeft voor je verjaardag![]()
GVD ZIN IN GVD
Ga ze ook allemaal zien wellicht. Line Up van Graspop en Werchter is niet normaal dit jaar. Tussen die twee nog een weekendje Defqon. 3 weken buffelen en leven op bier + festivalvoer.
Nog een concertje van Tool in mei en ik twijfel nog om te gaan tappen lees: halve show meepikken op de Hella Mega Tour in het Sportpaleis (Weezer/Fall Out Boy/Green Day).
Hier schijnen wel wat aardige bandjes tussen te zitten.Pommer wrote:Rolling Stones, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, The Killers, Sum 41, Nothing But Thieves, Royal Blood, Greta van Fleet
watPsychopatenOffensief wrote:Net lekker een brief op de bus gedaan naar een goeie vriendin
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Half jaar gestopt met roken 
Is zelfs mijn koelkast niet meer heilig?Broken Balance wrote: Rickzel zijn koelkast identificeert zichzelf ook al chemisch lab, wie zijn wij om daar wat van te zeggen.
net een bakje koffie gehaald voor m'n collega's en mezelf 
Afgelopen zondag 1e survivalrun onder wedstrijdlicentie gehaald.
Afgelopen zondag derby gewonnen flink op kampioenskoers

ULTIMO wrote:watPsychopatenOffensief wrote:Net lekker een brief op de bus gedaan naar een goeie vriendin
Wil even laten weten dat ik blij ben met jullie als mijn
muziekvrienden 
Gefeliciteerd maatje!THArdstyler wrote:Afgelopen zondag derby gewonnen flink op kampioenskoers![]()
Dit moet wel een 1-aprilgrap zijn.THArdstyler wrote:Wil even laten weten dat ik blij ben met jullie als mijnmuziekvrienden
Al die Qapital sets die zijn geupload op Q-Dance Network. Dat is eigenlijk precies wat ik verwachtte toen ik een abonnement nam. Hopen op meer van dit binnenkort 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
De beker winst van afgelopen zondag en op het werk zijn!
THArd4UsHard4Us wrote:De beker winst van afgelopen zondag en op het werk zijn!