Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Pannenkoek wrote:Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D
Wut, waarom hebben ze die in godsnaam nooit online gezet haha. Die wil ik wel heel graag eens terughoren.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pannenkoek wrote:Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D
Niet dat je dat zou lukken of zo.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Broken Balance wrote:
Niet dat je dat zou lukken of zo.
Daag me niet uit, ik doe het zo hoor!
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Delen ❤️
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Omdat er geen feest toppa voor was: 15 Years Dirty Workz.

Was al mega lang geleden dat ik nog eens naar feest was geweest en echt van het begin tot het einde genoten. Aangezien er niemand anders mee wilde, maar in mijn eentje gegaan, maar dat beviel ook uitstekend. Eigenlijk heerlijk de vrijheid die dat geeft.

Openingssetje van Ecstatic en Jay Reeve was een top binnenkomer. Hoewel ik helemaal geen fan ben van Jay Reeve, maar die platen doen het live echt goed. Wasted Penguinz was weer genieten geblazen. Die nieuwe platen :surrender: :loving:. Zatox was de verrassing van de avond. Wat een partij aan snoeiharde kicks kwamen daar voorbij. Rebelion was maximaal slopen, heerlijk! Nou ben ik helemaal geen liefhebber van uptempo maar Side FX's is toch wel een zieke plaat :lol: :bomb:

Qua drukte was dit top! Het was volgens mij ook niet uitverkocht en dat zorgde ervoor dat je dat je alle ruimte had om helemaal uit je plaat te kunnen gaan. En het geluid in de Lotto was ook weer een genot voor de oren (L)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Svbtwee wrote:Side FX's is toch wel een zieke plaat :lol: :bomb:
Ziek als in: om te kotsen idd!
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 7 hours ago
Tony junior die op koningsnacht eindhoven opeeens showtek - world is mine gooit :love: voor de rest vooral mainstream maar dat was te verwachten
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
View on YouTube

Goud :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Hahahaha geweldig idd :lol: Wat een lieve dame van Ziggo ook pff.

Zou wel een verkapte commercial kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Sven-O wrote:Tony junior die op koningsnacht eindhoven opeeens showtek - world is mine gooit :love: voor de rest vooral mainstream maar dat was te verwachten
Ivo & Barend gooiden gisteren Scrapp Attack erop op 538 koningsdag :D
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Helicaze wrote:
Goud :lol:
Haha heerlijke vent is dit.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Ik ben totaal geen voetbal fan. Ik kijk hooguit af en toe stukjes van een grote wedstrijd. Dus vaak de laatste rondes van champions league of Europese wedstrijden van NL'se teams kijk ik nog wel eens.

Maar die uitslagen van de laatste 2 jaar, zo veel doelpunten. Waar komt dat ineenkeer vandaan? Niet alleen bij lagere niveau's maar Liverpool Man City Real zo veel grote uitslagen en tegendoelpunten.

Die wedstrijd van Feyenoord gister zag je ook al vanaf het begin dat ook weer een of andere 3-3 wedstrijd zou gaan worden. :lol:

Maakt me in één klap een stuk enthousiaster over de sport. Was het eerder niet vaak veeel behoudender en gecaluleerder over 2 wedstrijden? Of lijkt dat zo?
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Uitdoelpunten tellen niet meer mee sinds dit seizoen (dus je kunt moeilijker gokken op een resultaat, als je uit bijvoorbeeld 1-1 hebt gespeeld), de wedstrijden die je noemt waren tussen ploegen waarbij de speelstijl elkaar gewoon goed ligt (aanvallend en hoog druk zetten) wat in deze gevallen betekent dat er hoe dan ook kansen komen (in de omschakeling of achter de linies). Maar het is absoluut reclame voor de sport.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Remi wrote:het is absoluut reclame voor de sport.
Ja echt wel. Als ze nu ook eens zuivere speeltijd gaan invoeren tegen al dat aanstellen en rollen dan is het echt een gigantische stap vgm.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
En daarnaast: ik vond de wedstrijd van Feyenoord erg vermakelijk: veel kansen, doelpunten, acties en fouten. Maar dat kwam m.i. júist door die fouten. De wedstrijd an sich was niet goed, vond ik.
Zuivere speeltijd is iets waar veel hoge piefen in voetballand zich voor in (willen) zetten echter is de FIFA daar nog niet zo in mee. Louis van Gaal had ooit eens revolutionaire ideeën maar dat zal helaas nooit gebeuren.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:
Ja echt wel. Als ze nu ook eens zuivere speeltijd gaan invoeren tegen al dat aanstellen en rollen dan is het echt een gigantische stap vgm.
Daarnaast zijn de ploegen die bij de laatste 4 zitten teams die willen voetballen en niet a la Atletico Madrid terug hangen en op de counter spelen. Amusementswaarde is hoog dit jaar
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
chas1n wrote:Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:
Genietmomentje als Gio het red met de Rangers en dan tegen zijn oude club de finale
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
ErikZ wrote:
chas1n wrote:Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:
Genietmomentje als Gio het red met de Rangers en dan tegen zijn oude club de finale
Hoe... He... Wat? :x
Europa League of Conference League is wel verschillend he
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Sorry sorry :lol: SuperSized is mijn lichaam nog aan het verlaten
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Metrik @ Liquicity
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Wat sets gevonden die niet meer online staan maar wel op Q-Dance Network.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Rickzel wrote:
Cannot agree more.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
:clap: :clap: