Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D


Wut, waarom hebben ze die in godsnaam nooit online gezet haha. Die wil ik wel heel graag eens terughoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D


Niet dat je dat zou lukken of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pannenkoek schreef:
Blijkbaar staat de set van B-Frontliner op X-Qlusive B-Front op Q-Dance Network (wel zonder video). Nu toch wel blij dat ik die dienst nog niet heb opgezegd :D


Niet dat je dat zou lukken of zo.

Daag me niet uit, ik doe het zo hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delen ❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er geen feest toppa voor was: 15 Years Dirty Workz.

Was al mega lang geleden dat ik nog eens naar feest was geweest en echt van het begin tot het einde genoten. Aangezien er niemand anders mee wilde, maar in mijn eentje gegaan, maar dat beviel ook uitstekend. Eigenlijk heerlijk de vrijheid die dat geeft.

Openingssetje van Ecstatic en Jay Reeve was een top binnenkomer. Hoewel ik helemaal geen fan ben van Jay Reeve, maar die platen doen het live echt goed. Wasted Penguinz was weer genieten geblazen. Die nieuwe platen :surrender: :loving:. Zatox was de verrassing van de avond. Wat een partij aan snoeiharde kicks kwamen daar voorbij. Rebelion was maximaal slopen, heerlijk! Nou ben ik helemaal geen liefhebber van uptempo maar Side FX's is toch wel een zieke plaat :lol: :bomb:

Qua drukte was dit top! Het was volgens mij ook niet uitverkocht en dat zorgde ervoor dat je dat je alle ruimte had om helemaal uit je plaat te kunnen gaan. En het geluid in de Lotto was ook weer een genot voor de oren (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Side FX's is toch wel een zieke plaat :lol: :bomb:


Ziek als in: om te kotsen idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tony junior die op koningsnacht eindhoven opeeens showtek - world is mine gooit :love: voor de rest vooral mainstream maar dat was te verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Goud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha geweldig idd :lol: Wat een lieve dame van Ziggo ook pff.

Zou wel een verkapte commercial kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Tony junior die op koningsnacht eindhoven opeeens showtek - world is mine gooit :love: voor de rest vooral mainstream maar dat was te verwachten


Ivo & Barend gooiden gisteren Scrapp Attack erop op 538 koningsdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:

Goud :lol:

Haha heerlijke vent is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben totaal geen voetbal fan. Ik kijk hooguit af en toe stukjes van een grote wedstrijd. Dus vaak de laatste rondes van champions league of Europese wedstrijden van NL'se teams kijk ik nog wel eens.

Maar die uitslagen van de laatste 2 jaar, zo veel doelpunten. Waar komt dat ineenkeer vandaan? Niet alleen bij lagere niveau's maar Liverpool Man City Real zo veel grote uitslagen en tegendoelpunten.

Die wedstrijd van Feyenoord gister zag je ook al vanaf het begin dat ook weer een of andere 3-3 wedstrijd zou gaan worden. :lol:

Maakt me in één klap een stuk enthousiaster over de sport. Was het eerder niet vaak veeel behoudender en gecaluleerder over 2 wedstrijden? Of lijkt dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitdoelpunten tellen niet meer mee sinds dit seizoen (dus je kunt moeilijker gokken op een resultaat, als je uit bijvoorbeeld 1-1 hebt gespeeld), de wedstrijden die je noemt waren tussen ploegen waarbij de speelstijl elkaar gewoon goed ligt (aanvallend en hoog druk zetten) wat in deze gevallen betekent dat er hoe dan ook kansen komen (in de omschakeling of achter de linies). Maar het is absoluut reclame voor de sport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
het is absoluut reclame voor de sport.


Ja echt wel. Als ze nu ook eens zuivere speeltijd gaan invoeren tegen al dat aanstellen en rollen dan is het echt een gigantische stap vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daarnaast: ik vond de wedstrijd van Feyenoord erg vermakelijk: veel kansen, doelpunten, acties en fouten. Maar dat kwam m.i. júist door die fouten. De wedstrijd an sich was niet goed, vond ik.
Zuivere speeltijd is iets waar veel hoge piefen in voetballand zich voor in (willen) zetten echter is de FIFA daar nog niet zo in mee. Louis van Gaal had ooit eens revolutionaire ideeën maar dat zal helaas nooit gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Remi schreef:
het is absoluut reclame voor de sport.


Ja echt wel. Als ze nu ook eens zuivere speeltijd gaan invoeren tegen al dat aanstellen en rollen dan is het echt een gigantische stap vgm.


Daarnaast zijn de ploegen die bij de laatste 4 zitten teams die willen voetballen en niet a la Atletico Madrid terug hangen en op de counter spelen. Amusementswaarde is hoog dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:


Genietmomentje als Gio het red met de Rangers en dan tegen zijn oude club de finale
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
chas1n schreef:
Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:


Genietmomentje als Gio het red met de Rangers en dan tegen zijn oude club de finale


Hoe... He... Wat? :x
Europa League of Conference League is wel verschillend he
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry sorry :lol: SuperSized is mijn lichaam nog aan het verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Metrik @ Liquicity
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat sets gevonden die niet meer online staan maar wel op Q-Dance Network.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2022 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Remi schreef:
het is absoluut reclame voor de sport.


Ja echt wel. Als ze nu ook eens zuivere speeltijd gaan invoeren tegen al dat aanstellen en rollen dan is het echt een gigantische stap vgm.

Cannot agree more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Trots dat ze winnen van de nummer 2 van Frankrijk met de verschillen in budget. Het wordt nog een zware kluif volgende week in de return, ik vrees dat met 1 doelpunt verschil daarheen niet genoeg gaat zijn, maar hopelijk weet Feyenoord me eens te meer te verrassen dit seizoen. :thumbsup:


:clap: :clap:
Vorige  1 ... 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic