Big Jet TV
View on YouTube
Hele docu serie 'The Defiant Ones' moeite waard om te checken, maar dit moment over hoe Dr Dre Eminem ontdekte is goud.
ErikZ wrote:de hardtraxx Whatsapp weer gevuld met praat
Goed moment om aan te kondigen dat mijn tweede kind onderweg is. Wederom een meisje, eerste week augustus is 't zoverErikZ wrote:babyboom
Allereerst van harte gefeliciteerd Rickzel. Wel goed gepland zo net voor het Volksfeest Winterswijk.Rickzel wrote:Goed moment om aan te kondigen dat mijn tweede kind onderweg is. Wederom een meisje, eerste week augustus is 't zoverErikZ wrote:babyboom
Gefeliciteerd! Dan kunnen we het samen vieren, die van mij komt ,eind augustus HahaRickzel wrote:Goed moment om aan te kondigen dat mijn tweede kind onderweg is. Wederom een meisje, eerste week augustus is 't zoverErikZ wrote:babyboom
Hedde gij gin kachel?Rickzel wrote:Haha mooi man! Al beetje mentaal klaar voor??![]()
Lijkt me wel stuk chiller middenin de zomer, m'n eerste kwam januari 2021. Elke nacht er meerdere keren uit met die pleuris kou
Weetje wel wat het gas kost tegenwoordig, die laat je toch niet loeien de hele nacht.ULTIMO wrote:Hedde gij gin kachel?Rickzel wrote:Haha mooi man! Al beetje mentaal klaar voor??![]()
Lijkt me wel stuk chiller middenin de zomer, m'n eerste kwam januari 2021. Elke nacht er meerdere keren uit met die pleuris kou
Ja man, gisteren ook voor het eerst het hartje gehoord (dit is trouwens ook mijn eerste kind). Dus natuurlijk gelijk helemaal verliefdRickzel wrote:Haha mooi man! Al beetje mentaal klaar voor??![]()
Hahah het blijft je achtervolgen.ErikZ wrote:Gefeliciteerd beide! Kwam hier echter genieten van het afzijn van deze praat
Laat Teun het niet horen.Rickzel wrote:Ik DM je wle ff wat kinderfoto's
Ja sorry... Liever 1 topic dan wederom overal posts erover.Rickzel wrote:COVID topic langzaam zien wegzakken.
Wel jammer dat er een WW3 topic voor in de plaats komt
Goeie keuze hoor! Topic an sich heb ik geen problemen meerakkietakkie wrote:Ja sorry... Liever 1 topic dan wederom overal posts erover.Rickzel wrote:COVID topic langzaam zien wegzakken.
Los daarvan is het wel makkelijk als er echt grote updates zijn
Pff idd. Wel fijn dat beide crisissen mooi in elkaar overlopen. We moeten ook niet te optimistisch worden natuurlijkRickzel wrote:COVID topic langzaam zien wegzakken.
Goed bezig rakkietakkie. Tijd voor een nakkierakkietakkie wrote:Na 2 maanden bij nieuwe werkgever een jaar contract aangeboden krijgen. Wat voelt dat lekker zeg
Lekker gewerkt pik!rakkietakkie wrote:Na 2 maanden bij nieuwe werkgever een jaar contract aangeboden krijgen. Wat voelt dat lekker zeg