Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand zegt toch dat hij zich moet verantwoorden of dat we willen weten wat hij verdient. >.<

Of je nou 4000 of 2000 in de maand verdient, een half miljoen voor een huis is een flinke bak geld, en als ULTIMO al jaren geleden geluk heeft gehad of slim is geweest zodat hij daar nu de vruchten van kan plukken, is toch top :) Vgm wordt er niet zoveel geks gezegd hiero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Naast dat het natuurlijk niemand een zak aan gaat hoeveel een forumlid per maand verdiend. Geen idee waarom dat zou uitmaken.

@Ultimo, gefeliciteerd kerel! Knap lastig om een huis te krijgen in deze periode jammer genoeg. Wel vet dat het je gelukt is :D Heb je iets van een funda linkje of deel je die liever niet?


Sorry, maar moest wel lachen dat je vindt dat niemand aangaat hoeveel iemand verdient maar vervolgens wel om iemands adres vraagt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nuracore schreef:
Naast dat het natuurlijk niemand een zak aan gaat hoeveel een forumlid per maand verdiend. Geen idee waarom dat zou uitmaken.

@Ultimo, gefeliciteerd kerel! Knap lastig om een huis te krijgen in deze periode jammer genoeg. Wel vet dat het je gelukt is :D Heb je iets van een funda linkje of deel je die liever niet?


Sorry, maar moest wel lachen dat je vindt dat niemand aangaat hoeveel iemand verdient maar vervolgens wel om iemands adres vraagt :lol: :lol:


Gewoon huis interesse, zit verder niets achter ofzo maar ik snap wat je zegt :lol: knullig ja :P

Rickzel schreef:
Niemand zegt toch dat hij zich moet verantwoorden of dat we willen weten wat hij verdient. >.<

Of je nou 4000 of 2000 in de maand verdient, een half miljoen voor een huis is een flinke bak geld, en als ULTIMO al jaren geleden geluk heeft gehad of slim is geweest zodat hij daar nu de vruchten van kan plukken, is toch top :) Vgm wordt er niet zoveel geks gezegd hiero.


Sorry misschien de verkeerde quote :lol: Ging mij om deze reactie
makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
makrooy schreef:
Poh lekker gevoel is dat, congratz. Veel moeten overbieden?

VP 450k, uiteindelijk iets meer als 500k geboden. In deze regio (west-brabant) is dat redelijk normaal tegenwoordig.


Jezus of jij/jullie gaan heel dik of je had een huis gekocht in 2009 :lol:


Ik bedoel maar, wat maakt het nou uit :) Het is toch vet dat hij voor nu zijn 'droom' huis heeft kunnen kopen ongeacht met welke middelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou het maakt toch ook niks uit? Maar het maakt ook niet uit waar hij woont. Het is gewoon interesse. Ik vind het bruut dat hij een huis van 160m2 kan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nou het maakt toch ook niks uit? Maar het maakt ook niet uit waar hij woont. Het is gewoon interesse. Ik vind het bruut dat hij een huis van 160m2 kan kopen.

Oh zonder heel specifiek te worden, wij verdienen iets boven modaal, maar niks extreem hoor. Maargoed tegen de tijd dat er kinderen komen verandert dat wel uiteraard :P

Dit huis kunnen wij ook alleen maar betalen door de belachelijke overwaarde in ons eigen huis en ik besef me maar al te goed dat wij t heel goed getroffen hebben daardoor want als je nu als starter op de markt komt kun je (met eenzelfde hypotheek als die wij nu af gaan sluiten) alleen maar kleine oude kutwoningen kopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Naast dat het natuurlijk niemand een zak aan gaat hoeveel een forumlid per maand verdiend. Geen idee waarom dat zou uitmaken.

Jezus gast, het is ook maar hoe je berichten wil interpreteren he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nuracore schreef:
Naast dat het natuurlijk niemand een zak aan gaat hoeveel een forumlid per maand verdiend. Geen idee waarom dat zou uitmaken.

Jezus gast, het is ook maar hoe je berichten wil interpreteren he..

Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2021 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag lek gereden op het werk. En super goed geholpen door de Fietsenmaker die gelukkig maar een halve kilometer verderop zat. Van baaldag naar straaldag. :)

Fietsen Haverbeke in Ingelmuster, the place to be (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 20:43 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe pc :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen voor The Cure in de ziggo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2021 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel dit weekend...

Goed aanbod gekregen met contract
Max Verstappen
PSV die het over de streep trekt
Vriendin over de vloer gehad

Gewoon genieten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word echt vrolijk van die raw "hype" waarin alles niet meer zo dood en verderf hoeft te zijn, een beetje aangezwengeld door Rooler & Sickmode, nu ik al die Anderex platen hoor. Man wat krijg ik daar een verlangen van om weer te gaan feesten.

Voor mij wel de ultieme feest muziek.

Sowieso mooi dat Gearbox weer vol zit met interessante namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kat van Hans, kijkt erbij zo van Hey ik wil slapen kan het wat zachter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik word echt vrolijk van die raw "hype" waarin alles niet meer zo dood en verderf hoeft te zijn, een beetje aangezwengeld door Rooler & Sickmode, nu ik al die Anderex platen hoor. Man wat krijg ik daar een verlangen van om weer te gaan feesten.

Voor mij wel de ultieme feest muziek.

Sowieso mooi dat Gearbox weer vol zit met interessante namen.


Toont ook aan dat het in die richting van hardstyle gewoon copy-paste en elkaar achternalopen is. Rooler & Sickmode doen wat leuks, de rest volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zoals met alle dingen die aanslaan gebeurt dit ongetwijfeld, maar wat Anderex betreft is dit wel echt wat kort door de bocht, die doet wel echt z'n eigen ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net Vertile zn Supremacy setje tegen gekomen. Vette muziek. Leuk om ooit x live te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De hobby die ik uit oefen is erkend als Unesco Inmaterieel Erfgoed.... En dat is best goed voor de waarborging van die hobby
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
De hobby die ik uit oefen is erkend als Unesco Inmaterieel Erfgoed.... En dat is best goed voor de waarborging van die hobby

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
De hobby die ik uit oefen is erkend als Unesco Inmaterieel Erfgoed.... En dat is best goed voor de waarborging van die hobby

Wist helemaal niet dat jij aan paardenvisserij deed, lekker bezig!

edit: deze lijst neem ik ook niet serieus: de eierbal, kampers en fikkie stoken in Den Haag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
rakkietakkie schreef:
De hobby die ik uit oefen is erkend als Unesco Inmaterieel Erfgoed.... En dat is best goed voor de waarborging van die hobby

Wist helemaal niet dat jij aan paardenvisserij deed, lekker bezig!

edit: deze lijst neem ik ook niet serieus: de eierbal, kampers en fikkie stoken in Den Haag

Dit is nationaal, rakkie doelt op internationaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:

edit: deze lijst neem ik ook niet serieus: www.immaterieelerfgoed.nl/nl/groningereierbaltraditie


kwade bevende geluiden

Maar wel vreemd, gezien de Eierbal een variatie van de al veel oudere Scottisch Egg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:


:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar is worstenbrood of elkaar aansteken met allerlei ziektes met carnaval :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Waar is worstenbrood of elkaar aansteken met allerlei ziektes met carnaval :mad: :mad: :mad:

Worstenbroodje staat er wel op, maar Brabants carnaval niet eens :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2021 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1K volgers op Mixcloud sinds vandaag :D
Vorige  1 ... 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic