Chroman wrote:Brabants carnaval niet eens
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zeg dat maar tegen de islamTHArdstyler wrote:Chroman wrote:Brabants carnaval niet eens![]()
idioot verkleedfeest heeft ook niks met cultuur te maken
Oude Q-Base setjes aan het terugkijken. Oh wat mis ik dat feest zeg. Eeuwig zonde dat dat niet meer mocht/kon.
Jup, dat... Overigens ook wel apart dat ons dorp er meteen 2x op staat.THArdstyler wrote:Dit is nationaal, rakkie doelt op internationaal.Chroman wrote:Wist helemaal niet dat jij aan paardenvisserij deed, lekker bezig!rakkietakkie wrote:De hobby die ik uit oefen is erkend als Unesco Inmaterieel Erfgoed.... En dat is best goed voor de waarborging van die hobby
edit: deze lijst neem ik ook niet serieus: de eierbal, kampers en fikkie stoken in Den Haag
Vast contract gekregen op het werk
4 dagen voor de eerste lockdown begon bij dit bedrijf gestart, dus af en toe wel in onzekerheid gezeten als "tijdelijke" kracht.
4 dagen voor de eerste lockdown begon bij dit bedrijf gestart, dus af en toe wel in onzekerheid gezeten als "tijdelijke" kracht.
Thom (14)
Had hij ons bijna te pakken die Emre.
Had hij ons bijna te pakken die Emre.
Last edited by Rickzel on 22 Dec 2021 21:32, edited 1 time in total.
Iemand die bekende niet van hardstyle classics te houden. Deze persoon werd onmiddellijk verbannen van het forum.
Het is net alsof ik naar mijzelf kijk.....
Delt-A kan het bevestigen met de bril die ik draag...
Delt-A kan het bevestigen met de bril die ik draag...
Ik ben d'r ook niet zo vanGrim wrote:Iemand die bekende niet van hardstyle classics te houden. Deze persoon werd onmiddellijk verbannen van het forum.
En terecht.Grim wrote:Iemand die bekende niet van hardstyle classics te houden. Deze persoon werd onmiddellijk verbannen van het forum.
Ik was ook meteen triggered door die toppa terwijl ik normaal nooit de moeite neem om te reageren.
Prachtig kerstcadeau ''gekocht'': Bod is geaccepteerd op een woning! Van een appartement in Overvecht Utrecht naar het kleine Wilnis 
Prachtig kerstcadeau ''gekocht'': Bod is geaccepteerd op een woning! Van een appartement in Overvecht Utrecht naar het kleine Wilnis 
Nice! Gefeliciteerd!ErikZ wrote:Prachtig kerstcadeau ''gekocht'': Bod is geaccepteerd op een woning! Van een appartement in Overvecht Utrecht naar het kleine Wilnis
Nice! Gefeliciteerd!ErikZ wrote:Prachtig kerstcadeau ''gekocht'': Bod is geaccepteerd op een woning! Van een appartement in Overvecht Utrecht naar het kleine Wilnis
ErikZ wrote:Prachtig kerstcadeau ''gekocht'': Bod is geaccepteerd op een woning! Van een appartement in Overvecht Utrecht naar het kleine Wilnis
Nice! Gefeliciteerd!
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Last edited by MYTZE on 28 Dec 2021 15:05, edited 1 time in total.