Lekker bezig! Nu volledig volhouden.
Klasse kerel! Hoe is de BJJ training?immuunm wrote:Bijna 2 maand gestopt met roken
Klasse kerel! Hoe is de BJJ training?immuunm wrote:Bijna 2 maand gestopt met roken
ErikZ wrote:Antwoord: nog niet meteen Love maar dat kan groeien! Lekkere sound, ligt misschien aan mijn PC spotify maar vocals ''liggen zo ver achterin'' in de track (geen idee hoe ik dit technisch moet verwoorden) de bass overstemd is misschien een betere
Leuk dat jullie er naar hebben geluisterd! Blijft een grote puzzel, dat afmixen en masteren. In eerdere versies heb ik de low-end juist veel meer op de voorgrond gelegd en in de uiteindelijke versie heb ik er voor gekozen om dit was af te zwakken (zowel in de kick als de bass. Is wel wat ten koste gegaan van de 'power', maar dat is in deze track niet erg vind ik), om de andere elementen in de track wat meer ruimte te geven. Is al een flinke verbetering geweest, maar blijft oefenen en leren! Bedankt voor de feedback in ieder geval en nogmaals top dat jullie hem hebben gechecktThe Venator wrote:Ik vind dit wel meevallen, ze hadden wat mij betreft wel wat harder gemogen in volumeVerder heerlijk plaatje, ben fan van de bassline en dat hihatje is lekker crispy
Aaaah het addergebroed van Sound WushSven-O wrote:3 uur Qlimax in the kitchen met de broeders
Sven-O wrote:3 uur Qlimax in the kitchen met de broeders
Precies ditRomanAnthony wrote:Haha, ik heb de stream ook grotendeels zitten kijken gisteren. Vaak hartelijk moeten lachen. Heel leuk gedaan en mooi dat ze op deze manier gewoon weer lekker wat positiviteit de wereld in slingeren.
Heel erg genoten!THArdstyler wrote:Precies ditRomanAnthony wrote:Haha, ik heb de stream ook grotendeels zitten kijken gisteren. Vaak hartelijk moeten lachen. Heel leuk gedaan en mooi dat ze op deze manier gewoon weer lekker wat positiviteit de wereld in slingeren.
Hahaha, denk dat Jordi dit maar even op het topic 'Meest irritante woorden in de huidige samenleving' moet gaan plaatsen!Sven-O wrote:3 uur Qlimax in the kitchen met de broeders
Lekker een dagje tuinieren #snoeienChroman wrote:Qlimax in the kitchen, wat was je mooi #oppadmetdestichting
Je bedoelt de broeders van andere moeders?rakkietakkie wrote:D-Block & S-Te-Fan die de laatste tijd mega goede kneiters maken.
Die 2 zijn behoorlijk lekker bezig!
Dietje en SteefGrim wrote:Je bedoelt de broeders van andere moeders?rakkietakkie wrote:D-Block & S-Te-Fan die de laatste tijd mega goede kneiters maken.
Het zijn je maten niet, pff.Grim wrote:Je bedoelt de broeders van andere moeders?rakkietakkie wrote:D-Block & S-Te-Fan die de laatste tijd mega goede kneiters maken.
Hahaha stuk!Grim wrote:Je bedoelt de broeders van andere moeders?rakkietakkie wrote:D-Block & S-Te-Fan die de laatste tijd mega goede kneiters maken.
Hebben volgens mij wel leuke water scootersPannenkoek wrote:Wat vinden jullie van de Gebroeders Ko?
Peter wordt gek van anderhalvemeter-omroeper: 'Net een heropvoedingskamp'
Bewoners van de binnenstad in Eindhoven klagen over een luide 'omroeper' in het winkelcentrum. Uit luidsprekers in de winkelstraten klinkt sinds vrijdag een stem, die als een soort stadsprediker, het winkelend publiek wijst op de coronamaatregelen. Een aantal bewoners boven die winkels wordt gillend gek. "Je hoort het door de ramen heen."