*duwt schuif omlaag voor de drop*
I have a penis!
*kicksels*
Gelukkig zien we GPF nooit op Qlimax.Nuracore wrote:Zie het al helemaal gebeuren op Qlimax![]()
*duwt schuif omlaag voor de drop*
I have a penis!
*kicksels*
Haha weet hoe je je voelt... Even 100 meter sprint trekken terwijl je eigenlijk maar 1 stap gezet hebt. Maar wat een uitzicht op die bergen man. Heel dik.Mark With A Tarrel wrote:Berg van 6200 meter hoogte beklommen naast de Everest.
Met 55% minder zuurstof in de lucht heb ik nu ook wel een idee hoe long covid patiënten zich kunnen voelen.
Ja vrij episch uitzicht hier. Al wekenlang vrijwel continue een strak blauwe lucht en heldere nachten met gigantisch veel meer sterren zichtbaar dan in NL. Ook maar slechts een handjevol toeristen hier te bekennen nu vanwege Covid. Ook Nirmal Purja ontmoet. Komt binnenkort een Netflix docu over hem onlineHekzitter wrote:Haha weet hoe je je voelt... Even 100 meter sprint trekken terwijl je eigenlijk maar 1 stap gezet hebt. Maar wat een uitzicht op die bergen man. Heel dik.Mark With A Tarrel wrote:Berg van 6200 meter hoogte beklommen naast de Everest.
Met 55% minder zuurstof in de lucht heb ik nu ook wel een idee hoe long covid patiënten zich kunnen voelen.
Daar verbaas je je in... Berg op is makkelijker en minder belasting voor je knieën haha.THArdstyler wrote:Bult af is altijd makkelijker.
Zo, heftig man. Ik werd in de Andes op 5.000 meter al hoogteziek, dus denk niet dat ik zulke hoogten nog snel een keer op zou zoeken. Wel echt super vet dat je dat gedaan hebtMark With A Tarrel wrote:Idd, het is een aanslag op je knieën. Omhoog rennen op deze hoogte is natuurlijk geen grap want je krijgt maar de helft aan zuurstof binnen en dat kan in rust of gematigde inspanning al een aanslag op het lichaam zijn. Zo is een Zweedse metgezel vorige week met de helikopter afgevoerd vanwege hoogteziekte en heeft 4 dagen op de IC gelegen.
Antwoord: nog niet meteen Love maar dat kan groeien! Lekkere sound, ligt misschien aan mijn PC spotify maar vocals ''liggen zo ver achterin'' in de track (geen idee hoe ik dit technisch moet verwoorden
Ik vind dit wel meevallen, ze hadden wat mij betreft wel wat harder gemogen in volumeErikZ wrote:Antwoord: nog niet meteen Love maar dat kan groeien! Lekkere sound, ligt misschien aan mijn PC spotify maar vocals ''liggen zo ver achterin'' in de track (geen idee hoe ik dit technisch moet verwoorden) de bass overstemd is misschien een betere
Baudet is een clown die geen aandacht verdient.Svbtwee wrote:https://www.instagram.com/tv/CWVgYzDo1AX/?utm_medium=copy_link
Hij mag dan een beetje een rare vogel zijn, ik kan altijd genieten van deze man en zijn acties
patrickjeb wrote:En dan zichzelf als Sinterklaar portretteren, want hij is natuurlijk de goedheiligman