Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Kan Drugszakje ook nog verwijderd worden?
Je was me net voorrakkietakkie wrote:Kan Drugszakje ook nog verwijderd worden?
De meeste troep is volgens mij opgeruimd nu, graag hieronder weer ontopic.
Ontopic:
MYTZE wrote:Gebande leden (wie, hoe lang en waarom) (page 2)
Oke dat wordt dus iedereen even een tandje erbij in het Nieuwe Tracks Topic 
Er zal wel een nieuwe user opstaan, ben benieuwd welke naam nu gekozen wordt. Peppuntje of zohurricane wrote:Oke dat wordt dus iedereen even een tandje erbij in het Nieuwe Tracks Topic
not_pedaalemreJustinhafc wrote:Er zal wel een nieuwe user opstaan, ben benieuwd welke naam nu gekozen wordt. Peppuntje of zohurricane wrote:Oke dat wordt dus iedereen even een tandje erbij in het Nieuwe Tracks Topic
Die kans is aanwezig ja. Uit 't eerste topic :Justinhafc wrote:Er zal wel een nieuwe user opstaan, ben benieuwd welke naam nu gekozen wordt. Peppuntje of zohurricane wrote:Oke dat wordt dus iedereen even een tandje erbij in het Nieuwe Tracks Topic

Dat is oprecht waar ik 'm ga missenhurricane wrote:Oke dat wordt dus iedereen even een tandje erbij in het Nieuwe Tracks Topic
maar ook echt alleen daar
Haha, die zit hier in het centrum. Maar hij heeft ook de grootste coffeeshop van Zeeland (en omstreken). Die draait zo'n sicke omzet, die doet het niet meer voor het geld.
Emre ik weet niet in wat voor headspace je zit, maar ik hoop dat je oke bent. Take a chill pill, verlaat dit forum. Want hier doe je niemand goed mee al helemaal niet jezelf zo te zien. Het is maar een forum, niemand boeit dit.
Alleen maar op elkaar gaan haten heeft ook geen nut en het is bekend dat je mentale struggles hebt.
Alleen maar op elkaar gaan haten heeft ook geen nut en het is bekend dat je mentale struggles hebt.
Ik waande me even weer in de jaren 90makrooy wrote:Emre ik weet niet in wat voor headspace je zit, maar ik hoop dat je oke bent. Take a chill pill, verlaat dit forum. Want hier doe je niemand goed mee al helemaal niet jezelf zo te zien. Het is maar een forum, niemand boeit dit.
Never a dull moment
Dit bericht is reeds gemeld.
Keer terug naar het laatst gelezen onderwerp
Keer terug naar het laatst geopende forum
Het niveau ligt weer hoog zo te zien. Lekker bezig Emre! Hoop dat je veel succes en plezier hebt in je zoektocht naar het antwoord op de levensvraag: "Am I hot?"
Emre ik vond het gehaat en gebash op jou voorheen altijd een beetje overdreven, maar jezus waar ben jij mee bezig de laatste dagen. Neem ff een tijdje afstand van het internet, zal je goed doen.
Come to Chile!Fuzzylogic wrote:Emre ik vond het gehaat en gebash op jou voorheen altijd een beetje overdreven, maar jezus waar ben jij mee bezig de laatste dagen. Neem ff een tijdje afstand van het internet, zal je goed doen.
shit ik heb het gemist. Iemand een recap?
Promotie gemaakt op het werk. Mag een coordinatie functie gaan vervullen binnen de school
Hierdoor ook zonder een master te hoeven doen in een hogere schaal terecht gekomen. Weekend begint goed!
Hierdoor ook zonder een master te hoeven doen in een hogere schaal terecht gekomen. Weekend begint goed!
Hatsee.Hekzitter wrote:Promotie gemaakt op het werk. Mag een coordinatie functie gaan vervullen binnen de school![]()